Gå til innhold

Irriterte slimhinner etter overbehandling av sopp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med irriterte slimhinner i underlivet etter overbehandling av gjentatte soppinfeksjoner. Bruker jordnøttolje, løse bukser og bomullstruser uten skyllemiddel, men ingenting hjelper. Noen som har råd? Begynner å bli veldig lei.

Anonymkode: 4e460...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vivag Vaginalkapsler 😊

AnonymBruker
Skrevet
Anjatapinjata skrev (14 minutter siden):

Vivag Vaginalkapsler 😊

Takk! Får håpe disse hjelper. 🤞🏼

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at soppen er borte?

Anonymkode: 6072b...a22

AnonymBruker
Skrevet

Inotyol Salve

Anonymkode: 8a5f2...0d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sikker på at soppen er borte?

Anonymkode: 6072b...a22

Ja. Tok prøver som ble dyrket hos legen og fikk negativt svar, null sopp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Inotyol Salve

Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Østrogenkrem kan være effektivt for irriterte slimhinner (men oftest hvis symptomene skyldes tynnere og tørrere slimhinner som følge av redusert østrogennivå, som kan skje under overgangsalderen eller etter visse medisinske behandlinger). Det kan bidra til å gjenopprette elastisiteten, fuktigheten og den normale pH-balansen. Men snakk med lege om det først.

Anonymkode: c5ebb...671

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Østrogenkrem kan være effektivt for irriterte slimhinner (men oftest hvis symptomene skyldes tynnere og tørrere slimhinner som følge av redusert østrogennivå, som kan skje under overgangsalderen eller etter visse medisinske behandlinger). Det kan bidra til å gjenopprette elastisiteten, fuktigheten og den normale pH-balansen. Men snakk med lege om det først.

Anonymkode: c5ebb...671

Er 20 år og har regelmessig menstruasjon, så legen ville ikke anbefale det til meg. Forsøkte å bruke remisoft vaginalkrem, men denne irriterte bare mer. Begynner å bli rådvill da fastlegen min faktisk ikke vet mer hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvit vaselin kan og lindre. Fikk tips om det av en gynekolog. Det må være hvit ikke vanlig. Kjøpes på apotek.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvit vaselin kan og lindre. Fikk tips om det av en gynekolog. Det må være hvit ikke vanlig. Kjøpes på apotek.

Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet med dette etter en kraftig soppinfeksjon i fjor. Fikk tips av legen min om å smøre morgen og kveld med locobase repair, som fungerte veldig bra. 

Anonymkode: 704a5...91a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg slet med dette etter en kraftig soppinfeksjon i fjor. Fikk tips av legen min om å smøre morgen og kveld med locobase repair, som fungerte veldig bra. 

Hvor lang tid tok det før du kjente bedring? Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvor lang tid tok det før du kjente bedring? Takk for tips!

Det tok en stund faktisk, et par uker kanskje. Men tror det var en kombinasjon av den salven og at kroppen etterhvert ordnet opp selv ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det tok en stund faktisk, et par uker kanskje. Men tror det var en kombinasjon av den salven og at kroppen etterhvert ordnet opp selv ☺️

Skjønner. Mistenker det må mer til da plagene mine faktisk startet da jeg fikk satt inn kobberspiral. 😅 Men takk likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...