Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en rar nabo, hun står ved søppelstativet og kaster ut store deler av potetgullet sitt, åpner en sjokolade for så å gjøre det samme.

jeg spurte hvorfor, 

Svarer var fordi hun hadde lav viljestyrke, å om hun tok med alt inn så er det spist opp samme kveld! 

dette er jo utrolig svinn , om man skal kaste 50% av godteri sitt hele tiden?

klarer ikke voksene mennesker å styre seg selv??

Anonymkode: 9bf01...8db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør jeg også noen ganger. Kaster det jeg ikke spiser. Eller legger det på jobb. Kan ikke ha det hjemme 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tilby deg å oppbevare det for henne, så kan hun få det utlevert om lørdagen! Jeg har snopelageret til naboen og hun har mitt, fungerer utmerket! Men en forutsetning er at man ikke har lik smak da😅

Anonymkode: 55d77...aaa

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe mindre kvantum🤷🏼‍♀️

Gjest Jegsierdetsomdeter
Skrevet
Rotemor skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke kjøpe mindre kvantum🤷🏼‍♀️

Får man potetgull i mindre poser ? . Sliter med det samme, klarer ikke å stoppe, trenger egentlig bare 1/4 av innholdet… ikke 2000 kcal med potetgull 🫣

Skrevet
Jegsierdetsomdeter skrev (Akkurat nå):

Får man potetgull i mindre poser ? . Sliter med det samme, klarer ikke å stoppe, trenger egentlig bare 1/4 av innholdet… ikke 2000 kcal med potetgull 🫣

Sjokolade bør ihvertfall være enkelt. Da kn man plukke smågodt.
Og noen potetgulltyper er jo i mindre poser som feks taffelsticks, potetskruer. 

AnonymBruker
Skrevet

Potetgull er farlig. Det er umulig å stoppe når du først har startet pga saltet, og du føler deg som dritt etterpå 😂

Anonymkode: 7a3ea...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si hun kan henge det på døra di;  stedet for å kaste det?

Anonymkode: 7d503...ef4

Gjest Jegsierdetsomdeter
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Potetgull er farlig. Det er umulig å stoppe når du først har startet pga saltet, og du føler deg som dritt etterpå 😂

Anonymkode: 7a3ea...d26

Ja😅😅

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe problem med å styre meg selv, men jeg kaster også store deler av potetgullposen fordi den ikke er like god når den har vært åpnet en stund. Skulle ønske de var mye mindre.

Anonymkode: 2b6bf...c23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke noe problem med å styre meg selv, men jeg kaster også store deler av potetgullposen fordi den ikke er like god når den har vært åpnet en stund. Skulle ønske de var mye mindre.

Anonymkode: 2b6bf...c23

At du har lav viljestyrke, er ikke noe argument for å gjøre maten enda dyrere; det var nemlig dette Maarud forsøkte seg med for noen år siden; med argumentet om at "folk ønsket mindre poser" lanserte de mindre poser - til høyere pris.

For min del savner jeg de store posene man kunne få før Maarud gikk berserk med mindre poser. Slik situasjonen er nå, må jeg hamstre potetgull når det er på tilbud fordi det vanlige prisen er håpløst høy; på Coop Mega begynner det å nærme seg femtilappen for en liten pose. Galskap.

Anonymkode: e61fb...feb

AnonymBruker
Skrevet

Har mange ganger kastet chipsen etter jeg har fått stilt cravingen. Og da er det mye igjen

Anonymkode: cd111...31b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...