Gå til innhold

Å ikke invitere i bursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn som har vært venn med et annet barn siden barnehagen. De går på samme trinn, men ikke i samme klasse. Barna har alltid invitert hverandre i bursdager. Forholdet mellom barna er godt, av og til besøker de hverandre, og treffes på fritidsaktiviteter. 

Så kommer bursdagen til dette barnet, og vårt barn blir "plutselig" ikke invitert.

Ville dere spurt om grunnen? Kan ikke se for meg at det er noe økonomisk.

Hvordan stiller vi oss til dette når vårt barn skal feire sin bursdag? Hen kommer til å ønske at dette barnet kommer. 

Anonymkode: fb1b1...8a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har et barn som har vært venn med et annet barn siden barnehagen. De går på samme trinn, men ikke i samme klasse. Barna har alltid invitert hverandre i bursdager. Forholdet mellom barna er godt, av og til besøker de hverandre, og treffes på fritidsaktiviteter. 

Så kommer bursdagen til dette barnet, og vårt barn blir "plutselig" ikke invitert.

Ville dere spurt om grunnen? Kan ikke se for meg at det er noe økonomisk.

Hvordan stiller vi oss til dette når vårt barn skal feire sin bursdag? Hen kommer til å ønske at dette barnet kommer. 

Har det andre barnet bare invitert klassen? Da har du svarer der. 

Anonymkode: 75a36...446

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere stiller dere til det ved å invitere det andre barnet. Og hvis deres barn har spurt, sier dere bare at de sikkert bare ba jentene/guttene i klassen (som sant sikkert er). 

Anonymkode: 51392...257

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har det andre barnet bare invitert klassen? Da har du svarer der. 

Anonymkode: 75a36...446

Nei, ikke bare klassen. 

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om dette og så hadde jeg invitert de som barnet ønsker når det er hans tur og hvis denne vennen er en av de så inviterer dere han. Å overtenke det noe mer hadde jeg ikke gjort.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...