Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på treningssenteret for en uke siden og så han ene som var min «gym crush» for noen måneder siden. Så han ikke på lenge (noen måneder) før vi plutselig trente på samme tid. Da så jeg hans vei, og han så på meg. Så igjen 4 dager siden, så jeg han igjen. Da la jeg merke til at han begynte å se på meg, så jeg så på han en gang og fortalte meg selv om å ikke se mer. Når jeg omsider gikk forbi han, så så han rett i øynene mine idet jeg gikk forbi, og holdt blikket skikkelig. Ikke noe smil, ingenting. Jeg begynte å smile fordi jeg prøvde å holde inne latteren. Men han var fortsatt dead serious i blikket. Synes det var flaut, og tør ikke gå på trening mer eller se han, fordi jeg begynte å le/smile. Han syntes tydeligvis ikke det var morsomt 😭 Tenker at hvis han likte meg, så hadde han enten sagt noe eller smilt i det minste. 

Anonymkode: 278f7...df3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 4c644...ef9

• Liker 7
Skrevet

Kanskje han akkurat hadde sluppet en promp og håpet for guds skyld du ikke skulle lukte det da du gikk forbi:)

Kom deg opp på hesten igjen!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var på treningssenteret for en uke siden og så han ene som var min «gym crush» for noen måneder siden. Så han ikke på lenge (noen måneder) før vi plutselig trente på samme tid. Da så jeg hans vei, og han så på meg. Så igjen 4 dager siden, så jeg han igjen. Da la jeg merke til at han begynte å se på meg, så jeg så på han en gang og fortalte meg selv om å ikke se mer. Når jeg omsider gikk forbi han, så så han rett i øynene mine idet jeg gikk forbi, og holdt blikket skikkelig. Ikke noe smil, ingenting. Jeg begynte å smile fordi jeg prøvde å holde inne latteren. Men han var fortsatt dead serious i blikket. Synes det var flaut, og tør ikke gå på trening mer eller se han, fordi jeg begynte å le/smile. Han syntes tydeligvis ikke det var morsomt 😭 Tenker at hvis han likte meg, så hadde han enten sagt noe eller smilt i det minste. 

Beveg deg ut av hodet ditt og inn i kroppen. 

Anonymkode: ab741...74d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde sett bort eller gitt deg hat-blikket om han ikke var interessert.

Anonymkode: 1b251...eb1

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (14 minutter siden):

Kanskje han akkurat hadde sluppet en promp og håpet for guds skyld du ikke skulle lukte det da du gikk forbi:)

Kom deg opp på hesten igjen!

Jeg dør 😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 4c644...ef9

19

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han hadde sauestirr? Det får jeg ofte på trening. Jeg bruker også briller/linser til vanlig men dropper det ofte på trening, så noen ganger ender jeg opp med å glo på folk hvis jeg synes de ser kjent ut, da blir det sånn intens stirring mens jeg prøver å finne ut om det er personen jeg kjenner eller ikke. Kanskje det er litt det samme? 

Vanskelig å si uten å spørre, og ikke verdt å dvele ved. Enten liker han deg eller så liker han deg ikke - og at du smilte og lo litt er da ikke noe galt i. 

Anonymkode: 53dcd...b5b

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang du ser han si hei, eller spør om noe du egentlig vet bare for å bryte isen. 

Anonymkode: c2cdb...bb5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje han hadde sauestirr? Det får jeg ofte på trening. Jeg bruker også briller/linser til vanlig men dropper det ofte på trening, så noen ganger ender jeg opp med å glo på folk hvis jeg synes de ser kjent ut, da blir det sånn intens stirring mens jeg prøver å finne ut om det er personen jeg kjenner eller ikke. Kanskje det er litt det samme? 

Vanskelig å si uten å spørre, og ikke verdt å dvele ved. Enten liker han deg eller så liker han deg ikke - og at du smilte og lo litt er da ikke noe galt i. 

Anonymkode: 53dcd...b5b

Kanskje det 😅 Jeg tenkte først at han liker meg, for han har sett på meg de gangene vi trente samtidig. Men etter at jeg smilte og han bare fortsatte å se på meg med poker-face, da ble jeg usikker 😭 Tenkte at han syns jeg er rar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Neste gang du ser han si hei, eller spør om noe du egentlig vet bare for å bryte isen. 

Jeg tør ikkeee!!

AnonymBruker
Skrevet

tumblr_ogshi6oAr31vfdr29o1_250.gif

Anonymkode: d6798...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener stort sett på tider jeg kan være helt alene på trening.

Om det mot formodning er noen andre der, så kan det godt hende de opplever at jeg «stirrer». Egentlig ser jeg dem knapt, da jeg har musikk på ørene og er ganske intenst fokusert på det jeg driver med.

Om det er andre som trener samtidig, så kan jeg etterpå sjelden gjengi om det var kvinne/mann eller hvor mange som var der.

Anonymkode: 2247f...ec5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tør ikkeee!!

Jeg pleier å si hei av ren høflighet om noen stirrer på meg, det gjelder uansett. Om jeg ikke får ett hei tilbake så bare jaja. Kom igjen! Du har ingen ting å tape på å bare si hei

• Liker 1
Skrevet

Ta'ræ sammen a Ts! Vi mannfolk glaner no jævlig om vi ser noe vi liker :) Spør om han lurer på noe neste gang med et bredt smil, da blir han paff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

tumblr_ogshi6oAr31vfdr29o1_250.gif

Anonymkode: d6798...0d9

😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg pleier å si hei av ren høflighet om noen stirrer på meg, det gjelder uansett. Om jeg ikke får ett hei tilbake så bare jaja. Kom igjen! Du har ingen ting å tape på å bare si hei

Jeg overtenker så mye 😅 Om jeg sier hei og han ikke svarer, daaaaa skal jeg aldri si hei til noen igjen ass 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...