AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Trenger tips til hodepute. Ligger på siden. føler skulderen er i veien og trenger støtte akkurat i nakken, pleier å snu puten flere ganger sånn at det tykkeste skal komme nederst på hode/nakken. Har ingen peiling på dette, men håper noen har noen tips. skulle vel helst gjerne hatt en madrass med hull i sånn at armen hadde lagt nedi madrassen 🤣 Anonymkode: 4c4f4...ed4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 https://www.ikea.com/no/no/p/rosenskaerm-ergonomisk-pute-sove-pa-side-rygg-90444366/ Ergonomisk pute. Hard en eldre utgave av denne som er helt fast. Perfekt hodestilling 😊 Anonymkode: 7a650...64e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.ikea.com/no/no/p/rosenskaerm-ergonomisk-pute-sove-pa-side-rygg-90444366/ Ergonomisk pute. Hard en eldre utgave av denne som er helt fast. Perfekt hodestilling 😊 Anonymkode: 7a650...64e Støtter virkelig denne! Har den selv, og veldig fornøyd 😊 Anonymkode: d69cc...b5c
Cata Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Jeg er godt fornøyd med min hodepute fra Tempur. (En slik som er bygget opp litt under nakken) 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Den ergonomiske fra Ikea som det lenkes til over her har jeg forsøkt, og den greide jeg ikke å bruke. Anbefaler heller en tempurpute. Jeg har samme problem som deg, ts, og etter å ha prøvd flere ulike puter er det Tempur jeg har landet på som den eneste som funker. Dyr, men verdt pengene! Anonymkode: 3889e...675
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 Tempur er flaggskipet når det gjelder formputer. Men jeg kjøpte en lignende på Jysk som er forbausende bra også, mye billigere. Årsaken var at de her jeg bodde ikke greide å få tak i riktig Tempurpute til meg, og jeg var desperat etter å ha en med riktig høyde. Anonymkode: 24d86...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå