Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Hei Lurer på om de som allerede har kjolen i orden har noen brudesalong å anbefale ? (oslo området..)
Gjest Gjest_trønderbrura_* Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Det er kommet en ny salong rett ved buss-stoppen Harald Hardrådes plass i Gamlebyen og der er det både fine kjoler og fin service - hurra!
Siam Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Jeg er forlover for min venninne og vi var på Kristins Brudesalong i Lillestrøm for å prøve kjole, og makan til dårlig service har jeg aldri opplevd å få noen steder. Hun prøvde en del kjoler før hun fant en som var midt i blinken. Hun prøvde flere forskjellige slør, og hadde kjolen på seg lenge. Da vi spurte hvor lang leveringstid det var på kjolen sa hun at den rakk hun ikke å få, for det var 6 måneders ventetid... Det kunne hun vel ha sagt litt før! Så spurte hun om de solgt den kjolen som hun hadde på seg. Tjaaaa... Neeeeiiii, kanskje... Den skulle være med på brudeshowet dagen etter og det kunne hende at den ble ødelagt. Hun måtte be pent om hun kunne reservere kjolen, så kunne de heller sjekke om den var i orden etter showet, men det var visst veldig vanskelig. Etter mye om og men skulle de ringe henne på tirsdag. Det er nå 2 uker siden, og hun har fremdeles ikke hørt noe. Og ikke kunne de si akkurat hvor mye kjolen kostet, de trodde det var rundt 12-13.000, og ikke kunne de si hva modellen het, og ikke kunne de si om det var en ny modell... De var rett og slett veldig vanskelige. Så det var helt tydelig at de ikke ville selge henne noe, ja. Derfor kjøpte hun med god samvittighet kjolen sin på bridesave.com til halve prisen.
Gjest nevèsta Skrevet 18. januar 2006 #4 Skrevet 18. januar 2006 Har hørt mye rart om dem, ja. Prøv Solgunns Botique (skrives det sånn?) i Lillestrøm. Dyktige damer, ingen timebestilling, og de ser med en gang hva som kler deg.
Brudesløret Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Jeg kjøpte kjolen min på Kristins brudesalong, og oplevde overhodet ikke dårlig service. Prøvde mange kjoler, og de var svært hjelpsomme. Du var kanskje uheldig da du var der.
Impala Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Jeg kjøpte også kjole på Kristins brudesalong på denne tida i fjor, og opplevde heller ikke noe dårlig service. Syns faktisk at jeg fikk knallservice
Gjest Markblomsten Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 Jeg har også kjempepositive erfaringer med Kristins brudesalong på Lillestrøm, og skjønner ingenting av denne misnøyen. Servicen vi fikk var super!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå