Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne jogger ofte og deler dette på Facebook og snap. Legger ut video av at hun jogger og hvor langt hun jogget. Er ikke det litt spesielt?

Anonymkode: 1aa56...4bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke egentlig. Folk informerer om alt mulig i dag.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Folk legger ut fødselen sin på sosiale medier, da vil jeg si at om hun så legger ut en video på 1 time med kun noen løpende bein og asfalt er det veldig lite spesielt.

Anonymkode: e7150...752

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Folk legger ut fødselen sin på sosiale medier, da vil jeg si at om hun så legger ut en video på 1 time med kun noen løpende bein og asfalt er det veldig lite spesielt.

Anonymkode: e7150...752

Hun legger ikke ut hele løpeturen da. 

AnonymBruker
Skrevet

For å vise seg frem

Anonymkode: 3600a...e82

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir litt for eksponeringsbehov, men det som gir motivasjon gir motivasjon. Sunnere enn å ligge i sola hele dagen for å få brunfarge man kan vise fram.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra det gir henne glede da! 

Anonymkode: 560b3...da6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ikke se på. La vær å følge henne.

Anonymkode: de5fa...f1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min venninne jogger ofte og deler dette på Facebook og snap. Legger ut video av at hun jogger og hvor langt hun jogget. Er ikke det litt spesielt?

Nei. Det er et innblikk i hennes dag. Rart å legge mye tank i det fra din side. 

Anonymkode: 3b494...4fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er det. Hun er kun ute etter bekreftelse og oppmerksomhet. Det er blitt veldig mange slike i dagens samfunn, egoistiske og selvsentrerte som tror andre er interessert i å se alt de driver med og som tror noen bryr seg. De er de mest plagsomme og uinteressante av alle.

Anonymkode: 1e6c9...084

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja det er det. Hun er kun ute etter bekreftelse og oppmerksomhet. Det er blitt veldig mange slike i dagens samfunn, egoistiske og selvsentrerte som tror andre er interessert i å se alt de driver med og som tror noen bryr seg. De er de mest plagsomme og uinteressante av alle.

Anonymkode: 1e6c9...084

Da kan man vell logge av de fleste av sosiale medier? Det er valgfritt, er ikke helt nord Korea heller. Follow the leader! 

Anonymkode: 97f45...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen før i tiden hadde ment at ens joggetur var så uhyre interessant og hadde så omfattende nyhetsverdi at den måtte deles med resten av verden, hadde man bedt vedkommende om å oppsøke en god psykolog, i likhet med andre som tar bilder av middagstallerkenen, eller kommer med oppdaterte direkterapporter fra turen på toalettet.

Det er dessverre dette nivået den mentale tilstanden til venninnen din ligger på.

Anonymkode: b4ce6...13a

• Liker 2
Skrevet

Jo, det er  veldig spesielt at hun og mange andre tror dette har nyhetsverdi eller underholdningsverdi for noen. Irriterende og støyende å scrolle forbi masse sånne meningsløse bilder og videoer; "se, jeg går på fjellet", "se, her tar jeg en speilselfie i garderoben etter trening", "fin solnedgang i kveld", bilder av mat og vinglass eller bare bilde av en ølboks. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
tøydokka skrev (3 minutter siden):

Jo, det er  veldig spesielt at hun og mange andre tror dette har nyhetsverdi eller underholdningsverdi for noen. Irriterende og støyende å scrolle forbi masse sånne meningsløse bilder og videoer; "se, jeg går på fjellet", "se, her tar jeg en speilselfie i garderoben etter trening", "fin solnedgang i kveld", bilder av mat og vinglass eller bare bilde av en ølboks. 

Dette minner ikke rent lite om en 2-åring som stolt viser frem potten mens mor holder på å lage middag: "Se, mamma - jeg har bæsjet ....!"

Anonymkode: b4ce6...13a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er jo utrolig rare og har et utrolig eksponeringsbehov. 

Anonymkode: f72fa...98b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er motiverende. For henne. 
Jeg legger ut bilder av ting mye for min egen del. Før skrev jeg dagbok og lagde foroalbum. Nå er facebook og snap blitt minnebøker, og jeg gleder meg over minner som kommer opp der :) 

Det er kanskje 60 % for ren egen glede, 30 % for å kommunisere med andre via kommentarer osv, og 10 % fordi jeg tenker det kanskje vil glede/interessere noen…om så mye.

Mange av dere ser ut til å tro eller mene at det som legges ut på some er eller skal være 100 % for å glede andre….

Anonymkode: f97ba...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (15 timer siden):

Nei ikke egentlig. Folk informerer om alt mulig i dag.

Vanlig? Ja

Men ikke mindre sykdomstegn av den grunn. 

Anonymkode: b5416...fc1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun må jo få legge det ut hvis hun ønsker, men jeg hadde scrollet kjapt forbi eller mutet henne. Det hadde heller ikke blitt noen likes fra meg, gidder ikke å støtte opp under et usunt eksponeringsbehov

Anonymkode: 7599b...5ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanlig? Ja

Men ikke mindre sykdomstegn av den grunn. 

Anonymkode: b5416...fc1

Er vel ikke akuratt et sunnhetstegn å sitte å lese sykdomstegn fra alt andre foretar seg heller😅

Skrevet

Med alt det rare folk lager reels og videoer av så er jogging kanskje noe av det minst spesielle. Hvis dette er noe hun motiveres av så bra for henne, å ha et eksponeringsbehov i dag er åpenbart langt fra uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...