AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Jeg har bestilt kjøkken-montering av Montera, men de bare utsetter og skylder på sykdom. De sa forrige uke at de skulle sende meg en mail med nye datoer men det har jeg ikke fått. Skal prøve å mase på de igjen i morgen, men nå er jeg så ufattelig lei. Har betalt 30.000 kr for dette her og de gir bare f. Er så utrolig lei av å være uten kjøkken, jeg har hatt opptil flere breakdowns og denne sommeren er bare DRITT pga Montera Når kan man involvere Forbrukerrådet i denne type saker? Jeg har lest litt på deres hjemmeside men det stod at man bør prøve å løse det med de det gjelder først. Kan jeg be om noen form for kompensasjon? noen som har greie på det? Anonymkode: f0087...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå