AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Er ikke det litt som prostitusjon? Anonymkode: c7701...79f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er ikke det litt som prostitusjon? Anonymkode: c7701...79f Nei. Anonymkode: f3737...308 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Nei, tror ikke det. Men det er helt bortkastet å betale for Tinder. Jeg er kvinne da, men har prøvd å være betalende uten at det gjør ting noe bedre eller lettere. Anonymkode: 4c18e...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, tror ikke det. Men det er helt bortkastet å betale for Tinder. Jeg er kvinne da, men har prøvd å være betalende uten at det gjør ting noe bedre eller lettere. Anonymkode: 4c18e...4e9 Men hvorfor gidder folk å bruke penger på det? Er jo bare masse fitteprinser der uansett, det er jo bare ekkelt å betale for noe sånt. Slemme er de og, de fleste av de. Elsker å fornedre og mobbe kvinner. Også skal man betale for å bli utsatt for hets og mobbing?!? WHY?? Anonymkode: c7701...79f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Skrevet 30. juli 2023 norw skrev (1 minutt siden): Prostitusjon, wtf. Jeg betaler for å se likes. Ja, det ender vel stort sett opp i tilfeldig sex uansett, da blir det jo prostitusjon for du har jo betalt for det på en måte. Hvorfor må du se likes? Kan du ikke bare swipe på de du liker? Jeg ville aldri betalt for Tinder, er traumatisert etter alle slemme menn og stygge kommentarer jeg har fått der. Så jeg fatter ikke at folk betaler for å potensielt bli utsatt for sånt. Anonymkode: c7701...79f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Skrevet 30. juli 2023 Med en gang man betaler synes man kun for alle menn tinder har fanget opp at du ikke liker. Så er du hooked og kommer til å betale dem til evig tid for å finne den ikke-eksisterende prinsen blant alle motorsykkel-macho-froskene. Anonymkode: 13ffd...10d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er ikke det litt som prostitusjon? Anonymkode: c7701...79f Nei. Uten å betale kan du bare søke opp folk i nærheten. Bor du på et lite sted, med svært få valgmuligheter, kan det lønne seg å betale for å kunne sveipe andre steder. I tillegg kan betalende medlemmer gjøre profilen sin ikke-søkbar for andre, slik at man kun matcher med dem mam sveiper på først. Jeg valgte denne løsningen fordi jeg både bodde på et lite sted, og heller ikke ønsket en norsk partner. Funket fjell her. Anonymkode: ab6ad...5bd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, det ender vel stort sett opp i tilfeldig sex uansett, da blir det jo prostitusjon for du har jo betalt for det på en måte. Hvorfor må du se likes? Kan du ikke bare swipe på de du liker? Jeg ville aldri betalt for Tinder, er traumatisert etter alle slemme menn og stygge kommentarer jeg har fått der. Så jeg fatter ikke at folk betaler for å potensielt bli utsatt for sånt. Anonymkode: c7701...79f Jeg har aldri hatt tilfeldig sex. Anonymkode: ab6ad...5bd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med en gang man betaler synes man kun for alle menn tinder har fanget opp at du ikke liker. Så er du hooked og kommer til å betale dem til evig tid for å finne den ikke-eksisterende prinsen blant alle motorsykkel-macho-froskene. Anonymkode: 13ffd...10d Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å betale. Er det ikke bare å swipe på de man liker, helt gratis? Og de som klarer å oppføre seg ordentlig, uten å bruke stygt språk som hore/fitte osv, de fortjener virkelig en medalje! Virker som de fleste menn på 35+ på Tinder er sosiopater. Kanskje de får ereksjon av å kalle damer hore, hva vet jeg. Og at de liker å betale for det. Sykt er det uansett. Anonymkode: c7701...79f
norw Skrevet 30. juli 2023 #11 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, det ender vel stort sett opp i tilfeldig sex uansett, da blir det jo prostitusjon for du har jo betalt for det på en måte. Hvorfor må du se likes? Kan du ikke bare swipe på de du liker? Jeg ville aldri betalt for Tinder, er traumatisert etter alle slemme menn og stygge kommentarer jeg har fått der. Så jeg fatter ikke at folk betaler for å potensielt bli utsatt for sånt. Anonymkode: c7701...79f Nei, det er temmelig langt ifra prostitusjon. Jeg kan betale mye for den rette dama, men ikke til henne.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #12 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å betale. Er det ikke bare å swipe på de man liker, helt gratis? Og de som klarer å oppføre seg ordentlig, uten å bruke stygt språk som hore/fitte osv, de fortjener virkelig en medalje! Virker som de fleste menn på 35+ på Tinder er sosiopater. Kanskje de får ereksjon av å kalle damer hore, hva vet jeg. Og at de liker å betale for det. Sykt er det uansett. Anonymkode: c7701...79f Fordi da må du sveipe i den lille bygda, der alle kjenner alle, og der du vet ikke finnes noen særlig interessante kandidater. Anonymkode: ab6ad...5bd
norw Skrevet 30. juli 2023 #13 Skrevet 30. juli 2023 Og angående hvorfor jeg "må" se likes, så handler det om at jeg blir mer oppmerksom på dem, kan bruke litt mer tid til å vurdere dem, jeg kan ha dem liggende der en stund, plutselig er det nye og bedre bilder, mer aktuelt å matche osv.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #14 Skrevet 30. juli 2023 norw skrev (Akkurat nå): Og angående hvorfor jeg "må" se likes, så handler det om at jeg blir mer oppmerksom på dem, kan bruke litt mer tid til å vurdere dem, jeg kan ha dem liggende der en stund, plutselig er det nye og bedre bilder, mer aktuelt å matche osv. Og hvor mye betaler du for dette? Anonymkode: c7701...79f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #15 Skrevet 30. juli 2023 For mange menn er det helt nødvendig for å få matcher. Større utvalg, flere å sveipe til høyre. For mange kvinner er det en fordel å kunne filtrere ut de interessante profilene. Dette kan da ikke være så vanskelig å begripe? Anonymkode: 84a37...1d4 1 1
norw Skrevet 30. juli 2023 #16 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hvor mye betaler du for dette? Anonymkode: c7701...79f 80-90 kr/mnd.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #17 Skrevet 30. juli 2023 Hvis man aldri betaler for Tinder, så kommer man vel før eller senere til å sveipe seg gjennom hele Tinder - dersom man bare er aktiv lenge nok. Men hvis man velger å betale for Tinder, så kommer man vel til å sveipe gjennom potensielle matcher enda raskere. Anonymkode: 573e9...2e2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #18 Skrevet 30. juli 2023 Fordi da kan jeg krysse av for at bare de jeg selv har swipet på kan se min profil, og da slipper jeg å hele tiden måtte swipe gjennom en haug av dem som bare swiper på alle. De som har swipa på deg kommer jo øverst i "bunken" din. Kvaliteten på mennene som dukker opp i "bunken" er mye bedre om man bare lar de som du har swipa på se din profil. Anonymkode: 3ab09...118
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #19 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For mange menn er det helt nødvendig for å få matcher. Større utvalg, flere å sveipe til høyre. For mange kvinner er det en fordel å kunne filtrere ut de interessante profilene. Dette kan da ikke være så vanskelig å begripe? Anonymkode: 84a37...1d4 Men hvorfor? Det er jo en form for prostitusjon vil jeg si. Som kvinne filtrerer man jo uansett når det er gratis. Anonymkode: c7701...79f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #20 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvorfor? Det er jo en form for prostitusjon vil jeg si. Som kvinne filtrerer man jo uansett når det er gratis. Anonymkode: c7701...79f Hva i all verden har dette med prostitusjon å gjøre egentlig? Anonymkode: 13ffd...10d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå