Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å få reiseforsikring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut og reise en helg i september, til London. Har ikke noen forsikringer nå ikke hatt det på 6+ år heller.

Min samboer som jeg bor hos, har innbo forsikring. Har lest noe om man kan betalte for kort tid reiseforsikring, sånn for når man skal reise på korte reiser? Stemmer dette? Og hvor og hvor lang tid tar det å bestilte/få dette? Og får man noen rabatter eller lavere pris eller noe sånt når man har innbo forsikring? (Har DnB som bank)

Som dere kanskje skjønner så kan jeg ikke så mye om dette, så tusen takk for svar!

Jeg er forresten 28 år, samboer 33 år.

Anonymkode: 58506...8dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en helårs reiseforsikring. Du får den med en gang når du ringer forsikringsselskapet. 

Anonymkode: 612ba...f8c

• Liker 2
Skrevet

Hør heller direkte med forsikringsselskapene enn å spørre her, da får du mer konkret svar

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skal ut og reise en helg i september, til London. Har ikke noen forsikringer nå ikke hatt det på 6+ år heller.

Min samboer som jeg bor hos, har innbo forsikring. Har lest noe om man kan betalte for kort tid reiseforsikring, sånn for når man skal reise på korte reiser? Stemmer dette? Og hvor og hvor lang tid tar det å bestilte/få dette? Og får man noen rabatter eller lavere pris eller noe sånt når man har innbo forsikring? (Har DnB som bank)

Som dere kanskje skjønner så kan jeg ikke så mye om dette, så tusen takk for svar!

Reiseforsikring er billig, så det lønner seg absolutt å tegne abonnement. Den dekker ikke bare feriereise, men ting som skjer generelt når du er på farten utenfor hjemmet. Synes det er naivt av deg når du er så pass gammel å ikke ha noen forsikringer.

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Reiseforsikring er inkludert i DnB mastercard hvis du betaler minst halvparten av reisen med kortet. Jeg fikk dessverre bruk for forsikringen tidligere i år, og Fremtind (DnBs forsikringsselskap) var helt strålende, både på stedet og etter at jeg hadde kommet hjem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...