AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Noen som har tips til sydentur for to voksne? I vintersesongen. Gjerne barnefritt hotell. Ikke for langt å reise Anonymkode: 08c7f...c1a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Hva er definisjonen din på langt? Jeg vil alltid foreslå Karibien, mitt favorittsted i hele verden. God mat, chill stemning, fine strender og ja alt er bare supert. Favorittlandet er Mexico, men er mange andre steder som er fine. Aruba, Barbados, Trinidad, Puerto Rico +++. Avhengig av hvordan du reiser så tar det 10 timer +++. Her er du hvertfall garantert fint vær! Så spørs det på hvor du reiser fra. Jeg tar utgangspunkt i Oslo. Madeira er fint i følge flere jeg kjenner, men ikke så varmt. Ikke garantert badevær, men mye fin natur og en del å finne på likevel. Går charter hit, det tar ca 5 timer. Evt så har vi jo gode gamle kanariøyene. En venninne av meg har bodd her på Gran Canaria, her har hun vært flere ganger og stortrives: Bohemia Suites & Spa | Bestill hotell - Playa del Inglés hos Ving Anonymkode: 9dc46...71b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er definisjonen din på langt? Jeg vil alltid foreslå Karibien, mitt favorittsted i hele verden. God mat, chill stemning, fine strender og ja alt er bare supert. Favorittlandet er Mexico, men er mange andre steder som er fine. Aruba, Barbados, Trinidad, Puerto Rico +++. Avhengig av hvordan du reiser så tar det 10 timer +++. Her er du hvertfall garantert fint vær! Så spørs det på hvor du reiser fra. Jeg tar utgangspunkt i Oslo. Madeira er fint i følge flere jeg kjenner, men ikke så varmt. Ikke garantert badevær, men mye fin natur og en del å finne på likevel. Går charter hit, det tar ca 5 timer. Evt så har vi jo gode gamle kanariøyene. En venninne av meg har bodd her på Gran Canaria, her har hun vært flere ganger og stortrives: Bohemia Suites & Spa | Bestill hotell - Playa del Inglés hos Ving Anonymkode: 9dc46...71b 10 timer er litt lang tur for en uke. Glemte å spesifisere det. Takk for tipset om Granca 🙏☺️ Anonymkode: 08c7f...c1a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Noterer de andre stedene ned til det blir aktuelt med lenger reise også! Anonymkode: 08c7f...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå