Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til sydentur for to voksne? I vintersesongen. Gjerne barnefritt hotell. Ikke for langt å reise

Anonymkode: 08c7f...c1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er definisjonen din på langt? Jeg vil alltid foreslå Karibien, mitt favorittsted i hele verden. God mat, chill stemning, fine strender og ja alt er bare supert. Favorittlandet er Mexico, men er mange andre steder som er fine. Aruba, Barbados, Trinidad, Puerto Rico +++. Avhengig av hvordan du reiser så tar det 10 timer +++. Her er du hvertfall garantert fint vær!

Så spørs det på hvor du reiser fra. Jeg tar utgangspunkt i Oslo. Madeira er fint i følge flere jeg kjenner, men ikke så varmt. Ikke garantert badevær, men mye fin natur og en del å finne på likevel. Går charter hit, det tar ca 5 timer. 

Evt så har vi jo gode gamle kanariøyene. En venninne av meg har bodd her på Gran Canaria, her har hun vært flere ganger og stortrives:

Bohemia Suites & Spa | Bestill hotell - Playa del Inglés hos Ving 

Anonymkode: 9dc46...71b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er definisjonen din på langt? Jeg vil alltid foreslå Karibien, mitt favorittsted i hele verden. God mat, chill stemning, fine strender og ja alt er bare supert. Favorittlandet er Mexico, men er mange andre steder som er fine. Aruba, Barbados, Trinidad, Puerto Rico +++. Avhengig av hvordan du reiser så tar det 10 timer +++. Her er du hvertfall garantert fint vær!

Så spørs det på hvor du reiser fra. Jeg tar utgangspunkt i Oslo. Madeira er fint i følge flere jeg kjenner, men ikke så varmt. Ikke garantert badevær, men mye fin natur og en del å finne på likevel. Går charter hit, det tar ca 5 timer. 

Evt så har vi jo gode gamle kanariøyene. En venninne av meg har bodd her på Gran Canaria, her har hun vært flere ganger og stortrives:

Bohemia Suites & Spa | Bestill hotell - Playa del Inglés hos Ving 

Anonymkode: 9dc46...71b

10 timer er litt lang tur for en uke. Glemte å spesifisere det. Takk for tipset om Granca 🙏☺️

AnonymBruker
Skrevet

Noterer de andre stedene ned til det blir aktuelt med lenger reise også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...