Gå til innhold

Gråter plutselig mye, uten grunn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig gråter jeg bare masse, helt uten grunn. Har det bra, aner ikke hvorfor.

Noen som har det sånn?

Jeg klarer ikke kontrollere det. Det er som det eventyret med han som har syv sommere og syv  vintre m vil ut.

Anonymkode: 8ab46...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer dette ofte eller bare nå? Jeg tenker du har noe du skyver unna teppet som vil ut. 

Noen du kan snakke med? En god venn?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå):

Skjer dette ofte eller bare nå? Jeg tenker du har noe du skyver unna teppet som vil ut. 

Noen du kan snakke med? En god venn?

Et par ganger i året de siste årene. Aner ikke hva det skulle være. Jeg kom inn på skolen jeg ønsket, og jeg ser lyst på fremtiden. Men sist uke falt jeg bare sammen og gråt i flere timer, som om noen hadde dødd eller noe. Så stopper det og alt er helt fint. Dette er ikke pms suttring :P Jeg liker å se triste filmer eller noen ganger kan jeg gråte av en disney film da. Dette er noe annet. 

Føles ikke rettferdig å blande noen inn i det når det ikke er noe. Men det gjør meg litt redd egentlig.

ts.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et par ganger i året de siste årene. Aner ikke hva det skulle være. Jeg kom inn på skolen jeg ønsket, og jeg ser lyst på fremtiden. Men sist uke falt jeg bare sammen og gråt i flere timer, som om noen hadde dødd eller noe. Så stopper det og alt er helt fint. Dette er ikke pms suttring :P Jeg liker å se triste filmer eller noen ganger kan jeg gråte av en disney film da. Dette er noe annet. 

Føles ikke rettferdig å blande noen inn i det når det ikke er noe. Men det gjør meg litt redd egentlig.

ts.

Å gråte litt skikkelig to ganger i året ville jeg egentlig ikke problematisert så mye. Godt å ventiler litt. Hvis du ellers har det bra mener jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare sliten eller trøtt?☺️da kan det skje med meg. Gråter mye og etterpå så skjønner jeg ingenting 😂

Anonymkode: 773b9...3ec

Skrevet

Pms trenger ikke være sutring;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har også sånn, men det kommer av noe. Gjerne utslitthet/trøtthet, hormoner eller depresjon hos meg også på gode dager. 🤣 tenk det, jeg kan være deprimert og samtidig må bra og føle meg "lykkelig". Vi har jo hormoner som styrer kroppen hele måneden, ikke kun rundt menstruasjonen. 

Anonymkode: f9acd...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...