Gå til innhold

Når sier man at man vil være kjærester og er glade i hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en mann nå i 2 mnd, har møtt familien og vennene hans og vi oppfører oss som kjærester når vi er i hans hjemby. Jeg har sagt at jeg ikke vil ta han hjem til meg før det er seriøst og det har han forståelse for på grunn av at jeg har unger hjemme.

Likevel så har han aldri sagt til meg at han vil vi skal være kjærester eller at han liker meg som mer enn en venn. Kjenner jeg mister tålmodigheten, da jeg har en annen som er veldig interessert i meg. Har datet han også før han her karen.

Men når han ikke sier noe om sine følelser til meg, vil jeg bare gi opp. Er vant med at menn tar første steg og sier dette til meg, og når han her ikke gjør det, blir jeg usikker på om han er seriøs. Hva mener dere?

Anonymkode: f0033...657

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere oppfører dere som kjærester, han introduserer deg for familien sin, og da tror du at han bare vil ha deg som en venn?
Hvis du må ha noe i så klartekst, at han må si det så tydelig, så bør du si det til han. For de fleste så vil de handlingene være veldig tydelig.
Ikke alle snakker så tydelig om følelsene sine.

Men samtidig så virker du kanskje ikke så seriøs, hvis du allerede har nestemann på datinglista klar. Hvis du hadde likt han så godt, så hadde du ikke sittet klar for nestemann.

Anonymkode: 353b9...9c9

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dere oppfører dere som kjærester, han introduserer deg for familien sin, og da tror du at han bare vil ha deg som en venn?
Hvis du må ha noe i så klartekst, at han må si det så tydelig, så bør du si det til han. For de fleste så vil de handlingene være veldig tydelig.
Ikke alle snakker så tydelig om følelsene sine.

Men samtidig så virker du kanskje ikke så seriøs, hvis du allerede har nestemann på datinglista klar. Hvis du hadde likt han så godt, så hadde du ikke sittet klar for nestemann.

Jeg bare liker at de snakker om følelsene sine til meg, det er bare det. Blir usikker når han ikke gjør det. Ja handlingene forteller at han er seriøs, men jeg vil også ha ordene og derfor blir jeg usikker. Sitter da ikke og venter på en annen men vet bare at han jeg datet før han her var superseriøs.

AnonymBruker
Skrevet

Snakker du med han om dine følelser da?

Anonymkode: 0e8b8...4e2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sagt til han at du er glad i han og vil være kjærester?

Anonymkode: 2e384...b9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du hadde likt han så godt, så hadde du ikke LIGGET klar for nestemann.

Rettet.

Anonymkode: 52fc3...270

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har datet en mann nå i 2 mnd, har møtt familien og vennene hans og vi oppfører oss som kjærester når vi er i hans hjemby. Jeg har sagt at jeg ikke vil ta han hjem til meg før det er seriøst og det har han forståelse for på grunn av at jeg har unger hjemme.

Likevel så har han aldri sagt til meg at han vil vi skal være kjærester eller at han liker meg som mer enn en venn. Kjenner jeg mister tålmodigheten, da jeg har en annen som er veldig interessert i meg. Har datet han også før han her karen.

Men når han ikke sier noe om sine følelser til meg, vil jeg bare gi opp. Er vant med at menn tar første steg og sier dette til meg, og når han her ikke gjør det, blir jeg usikker på om han er seriøs. Hva mener dere?

Og hvorfor skal du drive å vente til han sier noe? kan du ikke si noe?

Og hvorfor holder du på med en annen samtidig som du holder på med han andre?

Av respekt for han du holder på med, avslutt det sånn at han kan finne seg noen som ikke holder på med flere på en gang.

Anonymkode: 69a8d...79b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres tafatt ut. Hadde ikke giddet å date noen som er så tafatt. Hadde gått videre til nestemann på lista. 

Anonymkode: 7e89a...ff2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvorfor skal du drive å vente til han sier noe? kan du ikke si noe?

Og hvorfor holder du på med en annen samtidig som du holder på med han andre?

Av respekt for han du holder på med, avslutt det sånn at han kan finne seg noen som ikke holder på med flere på en gang.

Anonymkode: 69a8d...79b

Tenker det samme.

Han presenterer deg for familien. Dere gjør kjæreste ting. Og dere snakker ikke om følelser? Jeg ville kalt han kjæreste, uten at jeg spurte han om det. Ville tenkt på hva jeg selv ville og mente. 

Tenk på hva du selv vil og mener.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg.

Jeg hadde forventet at han åpnet seg om følelsene sine innen hvertfall 6uker. Allikevel at du har møtt familien hans er jo et meget inkluderende bevis allikevel🤔 Spør han rett ut!?

Anonymkode: 5c25e...380

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glemt å spørre samboeren min om vi er kjærester enda, vi møttes påsken i fjor. Han har også møtt barna mine😅😬

Anonymkode: fb5f8...846

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forresten meget raskt usikker selv hvis ikke mannen er åpen og ærlig. Er et must for meg! Han jeg dater nå sa han var forelsket i meg etter 3 uker, det gav trygghet. Etter 6 uker var vi kjærester. Han sa det først. Jeg ville ikke spør. Hilsen meg over her😀

Anonymkode: 5c25e...380

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som forstår. Jeg dater ingen andre, hvorfor sier dere det? Jeg HAR datet en FØR han her som var meget seriøs og han vil enda ha meg. Men jeg datet kun han her  jeg holder på med nå. Bare usikker fordi han ikke sier noe, jeg er bare vant med menn som åpner seg. Det er derfor jeg ble usikker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk til dere som forstår. Jeg dater ingen andre, hvorfor sier dere det? Jeg HAR datet en FØR han her som var meget seriøs og han vil enda ha meg. Men jeg datet kun han her  jeg holder på med nå. Bare usikker fordi han ikke sier noe, jeg er bare vant med menn som åpner seg. Det er derfor jeg ble usikker.

Men sier du noe?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Poenget til meg og flere andre her var at du ikke kan sitte og være passiv. Du har selv ansvaret for å si ifra og ta initiativ. 

Anonymkode: 7e89a...ff2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du sier selv at du blir utolmodig og at du har en annen på vent. Det høres jo ikke ut som du er ferdig med han forrige når du må poengtere at han fortsatt sitter å venter på deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du sier selv at du blir utolmodig og at du har en annen på vent. Det høres jo ikke ut som du er ferdig med han forrige når du må poengtere at han fortsatt sitter å venter på deg.

Nei jeg sier ikke noe selv fordi jeg er usikker. Neidet er han som venter på meg og vil ha meg. Jeg er mer interessert i han her jeg dater nå. Får vel bare ventelitt å se, er redd selv for å begynne å si noe. Lurte bare på hva som er normalt. Er vant med at menn ermer på og bruker ord og følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dette er noe dere burde prate om. Noen trenger å høre det i ord også, ikke bare gjennom handlinger.

Anonymkode: 81f18...100

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg sier ikke noe selv fordi jeg er usikker. Neidet er han som venter på meg og vil ha meg. Jeg er mer interessert i han her jeg dater nå. Får vel bare ventelitt å se, er redd selv for å begynne å si noe. Lurte bare på hva som er normalt. Er vant med at menn ermer på og bruker ord og følelser.

Hvorfor mener du at det er hans ansvar å ta opp følelser?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dette er noe dere burde prate om. Noen trenger å høre det i ord også, ikke bare gjennom handlinger.

Anonymkode: 81f18...100

Ja jeg trenger å høre det også og jeg har til og med sagt det til han, at jeg synes han sier så lite om hva han liker ved meg. Men likevel har han ikke sagt noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...