AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Jeg kjører budbil på Vestlandet, Bergen og omegn, som de sier på fint. Nå på sommeren er det så mange bobiler og slikt på veien som ligger langt under fartsgrensen, at en to timers tur plutselig tar tre timer. Men sjefen regner med den vanlige tiden. Flere av mine kollegaer har slutta tvert etter at vi fikk ny sjef. Min økonomi går såvidt rundt, jeg kan ikke bare slutte. Dette med "turistfart" er en kjensgjerning som absolutt alle vet om her. Men sjefen sier likevel at vi skal kjøre alle disse rutene vi vanligvis har. Det går jo ikke og jeg sitter igjen stressa med altfor mange timer bak rattet. Hva gjør jeg med dette? Anonymkode: 43f7c...884
PITTY Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Du må jo begynne så tidlig som mulig å se etter et annet jobb-alternativ. Du har ikke noe valg Denne sjefen er pr. def idiot. Tviler på at han gir deg sparken hvis du bruker for lang tid i hans øyne nå, nå som så mange har stukket av fra idioten. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Bare følg trafikken/loven. Og drit i hva sjefen sier. Hva skal han gjøre med det liksom? Gi deg sparken? Da kommer han til å tape så det synger i rettsak og må betale klekkelig erstatning. Kanskje han til og med blir personlig straffeansvarlig for å presse ansatte til å bryte loven. Anonymkode: 248f6...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Takk for gode svar! Trengte bare å blåse ut. Vi er få nordmenn igjen, noen gir faen, men hva skal vi liksom gjøre når det er varer igjen med vårt navn på? Ingen andre som kjører...så det går bare utover oss selv. Anonymkode: 43f7c...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå