Gjest gjest_trine Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Hvor vanlig eller uvanlig alt ettersom er det å bruke sminke hver dag? Jeg er 36 og har aldri brukt øyesminke til daglig. Bruker det knapt når jeg skal ut på byen. Av og til får jeg inntrykk av at "det er bare meg" som aldri gidder sminke seg. Bruker du øyesminke daglig?
Gjest 2324 Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Ja, i hvertfall hvis jeg skal ut av huset. Hvor mye varierer litt, noen ganger bare mascara, men som regel øyenskygge, eyeliner og mascara..
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Det eneste jeg bruker daglig er vel concealer for å dekke ringer under øynene.
Impala Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Sminker meg stort sett hver dag ja. Må ha foudation/pudder og mascara, gjerne også eyeliner og rouge.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Ja, jeg bruker øyensminke daglig. Men hvis jeg skal trene om ettermiddagen, blir det ikke like markert som ellers. Når jeg skal på byen i helgene sminker jeg meg litt ekstra.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Mascara, concealer og solpudder er minimum. Det bruker jeg også hvis jeg skal være alene hjemme. Ellers varierer det etter hva jeg føler for.
Gjest Embla s Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Jeg bruker ikke sminke hver dag! Har ingen formel på når jeg bruker det, men jeg kan godt dra på jobb eller ut og handle/besøke venner uten å sminke meg først! Er selvsagt finere med sminke enn uten..
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Bruker sminke stort sett hver dag ja.. I hvert fall hvis jeg skal noe. Ser ut som en unge uten øyesminke..så kajal er i hvert fall et must. Også mascara, med mindre jeg bare skal trene. Også veldig fan av farget dagkrem, gir en veldig fin glød. Og hvis jeg først har brukt overnenvte produkter, så bruker jeg som regel rouge også.. Øyeskygge og slikt bruker jeg av og til. Av og til hver dag, av og til ingenting. Samme med lipgloss.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Bruker øyenskygge og mascara stort sett hver dag.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #10 Skrevet 16. januar 2006 Bruker mascara, concealer og rouge til daglig. Har jeg god tid legger jeg på litt skygge og kajal. Kan godt gå ut døren uten sminke, men bare hvis jeg skal gå tur/trene eller på butikken. Men til fest er det full pakke. Alltid!
Gjest 1111 Skrevet 16. januar 2006 #11 Skrevet 16. januar 2006 Jeg bruker sminke til daglig. Bruker da maskara og flytende, sort eyeliner.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #12 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har ikke så veldig behov for å sminke meg til daglig-jeg har feilfri hud,og bruker dessuten selvbruningskrem. Jeg har også farget vippene. Når jeg bare skal på en forelesning eller møte ei venninne på kafè,er det ikke alltid jeg tar på noe; isåfall blir det maskara og en fresh rouge Når jeg skal ut blir det ofte en del mer...føler meg straks mer pyntet med noen lag sminke
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #13 Skrevet 16. januar 2006 Hvis jeg skal på skolen bruker jeg maskara og lip gloss, er jeg bare hjemme eller skal på butikken eller noe bruker jeg ingenting, men kan også dra på shopping uten sminke. skal jeg ut og spise/på byen er det stort sett full make-up, bortsett fra på sommeren. Da bare fremhever jeg brunfargen litt, bruker maskara, lipgloss og rouge i tillegg til litt solpudder
Arkana Skrevet 16. januar 2006 #14 Skrevet 16. januar 2006 Hvis jeg skal ut av huset (jobb/studier altså, må være mer enn en tur på butikken) så tar jeg på mascara og lipgloss (men jeg kan godt gå uten også, heldigvis ikke avhengig av sminke), men ellers bruker jeg ingenting.
Gjest Piper Skrevet 16. januar 2006 #15 Skrevet 16. januar 2006 Bruker ikke sminke daglig, men sminker meg til fest.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #16 Skrevet 16. januar 2006 Sminker meg hvis jeg skal på skole, jobb eller fest, sminker meg som regel ikke hvis jeg bare skal på butikken eller jeg skal trene.
Tinken Skrevet 16. januar 2006 #17 Skrevet 16. januar 2006 Pleier sjeldent å bruke sminke rundt øynene, men frisker litt opp i kinna og sånt. Ingen som ser noe forskjell, er for min egen del!
Potetoline Skrevet 16. januar 2006 #18 Skrevet 16. januar 2006 Bruker som regel litt mascara og concealer, bare for å føle meg litt fraichere.
Malou Skrevet 16. januar 2006 #19 Skrevet 16. januar 2006 Jeg sminker meg hver dag, når jeg skal på jobb eller noe annet. Bruker concealer under øynene/ujevnheter, pudder/solpudder, øyenskygg og mascara. I tillegg bruker jeg kanskje litt lipgloss.
Tusseline Skrevet 16. januar 2006 #20 Skrevet 16. januar 2006 På jobb og skole har jeg alltid på meg sminke, men det hender ofte at jeg går uten noen dager. Feks. hvis jeg skal være hjemme å sløve, og evt. tar en tur nedom butikken, trener o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå