AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Fra du bestemte deg for at du var klar, og hvilken rase du skulle ha. Hvor lang tid tok det da til du fant den som ble din? Anonymkode: 11112...88e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Ringte oppdretter to dager etter at vi hadde bestemt oss. Googlet mye før vi bestemte oss for rase, ville ha en hund som passet på alle måter, ikke bare utseendet. Fant en sjelden rase vi ikke hadde hørt om før, så vi hadde ikke så mange valg med tanke på oppdretter. Valpen ble født 5 uker etter at vi tok kontakt. Nå er hun 4 år♥️ Anonymkode: bb9b7...0d9 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Med begge hundene jeg har hatt brukte jeg ca kun 3 uker på å bestemme meg for hvilken valp som skulle bli min, men da mener jeg i kullet. Brukte kanskje bare noen dager på å finne selve kullet. Men har jo hørt om andre som bruker måneder og år Anonymkode: c90b5...d55
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Litt forskjellig, men vanligvis lager jeg avtaler 1-2 år før jeg skal ha valpen, men nå og da dukker det opp en joker. Eller at tispe / hannhund til avtalt ikke utvikler seg som håpet. Jeg vet hvilke år jeg trenger ny hund. Nå skal jeg ha ny hund om 3 år om ikke noe akutt skjer, så sitter enda rolig i båten. Anonymkode: 1db5d...a81 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Brukte et godt år på å bli sikker på rase, men angrer litt på at jeg ikke hadde litt is i magen og heller kikket på finn før jeg kjøpte valp. Skulle liksom gjøre alt riktig med å kontakte oppdretter og stå på liste osv fordi jeg trodde det var valpetørke😆 Anonymkode: 15af5...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå