AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Det er sårt. vi var 5 folk i denne gruppen som pleide og henge hun ene er mer bekjent for meg men kjente de 3 andre veldig godt, kompisen min var grunnen til jeg ble godt kjent med de 2 andre i gruppa for 5 år siden. Hun ene der har blitt min bestevenninne innom årene og han andre der har også blitt invitert i mine fester. Så gikk plutselig kompisen min i litt dårlig mentalt som gjorde at han ikke var så mye med lenger. Men fortsatt prøvde jeg og invitere han. I år har han tatt kontakt igjen. Men ikke med meg 😕 men med de 2 andre i gruppa og fant ut at dem hadde sin egen gruppechat uten meg.. for nå har «kompisen» min allerede invitert dem på bursdagen sin og grilling etter det.. sist år har jeg prøvd å invitere han og inkludere han.. men sårt at han ikke så meg som en nær venn.. eneste jeg så var at min bestevenninne la ut bilde at dem var på bowling.. så jeg har slettet denne personen fra mine SoMe. Joda litt dramatisk men lei av å bli stengt ute av grupper. Er lei av og inkludere og ikke bli inkludert tilbake. Uff andre med slike erfaringer? Anonymkode: ca497...bb1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Anbefaler deg å ikke være i en gjeng Utrolig befriende! Anonymkode: 1697e...d90
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Regner med at du tok dette opp med vennen din? Men her tenker jeg at du ikke er holdt utenfor heller. De kan vel finne på ting sammen uten deg? Det er da helt normalt. Hvis man sliter med noe som vennen di gjorde kan man bli litt ensporet og man tiltrekkes de man klaffer best med. Det var tydeligvis ikke deg. Men bare å slette sånn ut av det blå er på nivå med barneskole oppførsel. Anonymkode: b4ac3...716 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Har det litt på samme måte, jeg velger å overse og finne på andre ting. Anonymkode: aa1c0...888
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): vi var 5 folk i denne gruppen som pleide og henge hun ene Høres ut som en brutal gjeng 😳 Anonymkode: 3685c...46f 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Regner med at du tok dette opp med vennen din? Men her tenker jeg at du ikke er holdt utenfor heller. De kan vel finne på ting sammen uten deg? Det er da helt normalt. Hvis man sliter med noe som vennen di gjorde kan man bli litt ensporet og man tiltrekkes de man klaffer best med. Det var tydeligvis ikke deg. Men bare å slette sånn ut av det blå er på nivå med barneskole oppførsel. Anonymkode: b4ac3...716 Hvorfor det? Joda at vi 5 pleide å finne på aktiviteter sammen og inviterte alle, og plutselig blir 1 skvist ut av gjengen og er med i en wannabe chat gruppe mens de snakker og avtaler i sin egen er ikke så kult heller.. synd og tenke at man prøver å være inkluderende men blir bare skvist ut av gjengen når alle har snakket om å finne på ting og det aldri skjer og når det skjer så blir en utelatt av «gjengen» man trodde man var i Anonymkode: ca497...bb1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Høres ut som en brutal gjeng 😳 Anonymkode: 3685c...46f Åja😂😂😂 glemte . Der Anonymkode: ca497...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anbefaler deg å ikke være i en gjeng Utrolig befriende! Anonymkode: 1697e...d90 Vell vurderer det nå😂 siden gjenger er så vemmelige til tiders Anonymkode: ca497...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå