Gå til innhold

"Trenger ei som kan holde meg litt i øra"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg skrevet på tinderprofilen min nå (jeg er mann, 36 år) og har fått flere spørsmål om jeg har vært singel lenge.. er dette virkelig den konklusjonen dere drar? 

Anonymkode: c7ec0...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må du jo spørre de som stiller de spørsmålene om.

Jeg tenker at en som skriver det kanskje er en pøbel eller kanskje litt evneveik på noen områder.

Anonymkode: 6e291...1b9

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei, jeg trekker den konklusjonen at du har dårlig selvdisiplin, men god selvinnsikt.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at du har lyst til å være den uansvarlige forvokste tenåringsmannen, som vil ha en dame som skal ta alt ansvaret for administrative og praktiske gjøremål. Hun skal holde deg i øra og mase litt sånn at du støvsuger en gang i uka og maler terrassen hvert jubelår, men passe på alt annet for deg. 

Skygger laaaaaangt unna sånne som deg….

Anonymkode: 8110f...c52

Enig! 👏 Var akkurat det jeg også tenkte når jeg leste overskriften 

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er såå ferdig med uansvarlige menn. Har barn fra før og det er mer enn nok å passe på. Ser ikke etter et «barn» ekstra å oppdra eller passe på

Anonymkode: 2e5d6...b97

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at du har lyst til å være den uansvarlige forvokste tenåringsmannen, som vil ha en dame som skal ta alt ansvaret for administrative og praktiske gjøremål. Hun skal holde deg i øra og mase litt sånn at du støvsuger en gang i uka og maler terrassen hvert jubelår, men passe på alt annet for deg. 

Jepp. 

Jeg er interessert i å finne en partner, ikke i å adoptere et forvokst barn. Anbefaler å droppe det fra bioen, de fleste kvinner finner slike menn særdeles usjarmerende. 

Anonymkode: 42687...121

• Liker 29
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det handler om en litt umoden mann som ikke ønsker eller evner å ta ansvar for eget liv og/eller bidra i forholdet. Ikke ønskelig. Hva mente du, da?

Anonymkode: f2bb3...e14

• Liker 18
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette har jeg skrevet på tinderprofilen min nå (jeg er mann, 36 år) og har fått flere spørsmål om jeg har vært singel lenge.. er dette virkelig den konklusjonen dere drar? 

Anonymkode: c7ec0...c37

Du høres ut som eksen min, som jeg måtte forklare alt for, hva nærhet var, intimitet, omtanke, faen meg generelt et barn på 40 som bare tenkte på seg selv. Fjern den teksten om du ikke er ute etter en mamma. 

Anonymkode: 1e968...05b

• Liker 21
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Som andre har skrevet, jeg er lite interessert i måtte holde min partner i øra. Jeg er et voksent, ansvarlig menneske og ønsker med en partner av samme type. 

Anonymkode: d926d...c53

• Liker 25
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og finner han ei som påtar seg jobben kan du banne på at det blir sutring om «for streng kjærring» etter kort tid 😄

Anonymkode: 98e95...eb7

Ja haha, synes jeg hører det "bare mas og klaging på at det ikke blir gjort noe" enda det ikke blir gjort noe 😂

Anonymkode: 1e968...05b

• Liker 13
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og en som drikker mye med «gutta» uten evne til å stoppe 

Anonymkode: 15da0...d0c

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva mente du da du skrev det?

Anonymkode: 14701...fd7

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor skulle man ønske seg en mann som «må holdes i ørene»?

Hva mener du selv med utsagnet da?

• Liker 21
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Umodent! Jeg styrer unna.

Anonymkode: 360bd...ec9

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Liker ikke å dra i ører.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...