Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en som er 5 år eldre. Vi bor ikke sammen, men bruker mye tid sammen. Han er «lederen» i forholdet og jeg merker det på dynamikken. Han spør meg aldri om råd eller hjelp. Når han gjør, så gjør han likevel det andre, eller spør heller noen andre. Når jeg snakker, så kan han godt «faze» ut og bytte tema om han ønsker. Vi gjør ofte ting på hans måte. Når han vil ha sex, så har vi sex. Når jeg vil ha sex, så er det mitt problem. Jeg er ikke en som er passiv, jeg sier ifra når jeg ikke syns ting er greit. Men da blir det ikke tatt på alvor. Jeg føler meg som et håpløst barn som skriker, men blir ignorert. Er forholdet vårt blitt veldig ensidig? Jeg føler at jeg er mer glad i han enn han er i meg. Får følelsen av at han vet hvor han har meg, og tar meg for gitt. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre, det gjør meg opprørt og får meg til å føle meg uviktig. Han gir meg så mye oppmerksomhet når han vil ha noe fra meg, men når han er ferdig så føler jeg meg brukt og ikke viktig. 

Anonymkode: 4fb6d...b96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sammen med han fordi..?

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
BlåSwix skrev (Akkurat nå):

Og du er sammen med han fordi..?

Når vi er sammen, så har vi det så fint. I begynnelsen så gjorde han så mye for å få meg. Nå har ting blitt annerledes, merker at han har endret seg. Vet ikke om det er min feil, eller at hans ekte «jeg» kommer ut?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når vi er sammen, så har vi det så fint. I begynnelsen så gjorde han så mye for å få meg. Nå har ting blitt annerledes, merker at han har endret seg. Vet ikke om det er min feil, eller at hans ekte «jeg» kommer ut?

Det høres ut som dere har det fint sammen, så lenge han får viljen sin... Har dere det like fint når det er du som vil gjøre noe?

Anonymkode: 5e2d5...9c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er da aldri den som.blir "missbrukt" sin feil. Her overkjører han deg. Det er noe galt med han

Anonymkode: 75f6b...0a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt lite info her, men kan han være narsissist? Isåfall kan du si fra til du til du blir blå i tryne. Blir bare verre med tiden.

Anonymkode: 614be...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Uhørt betyr noe helt annet enn det du tror. 

Anonymkode: 1e301...a96

• Liker 3
Skrevet

Om det ikke hjelper å snakke med han, at han ignorerer det du sier, så hadde jeg ansett dette forholdet som håpløst. Da er det bedre å slå opp, og gå videre. Et forhold skal gjøre deg godt. I et forhold skal en ikke føle seg brukt, tatt for gitt, og ignorert 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uhørt betyr noe helt annet enn det du tror. 

Anonymkode: 1e301...a96

Ja, et uhørt barn er et barn som oppfører seg så frekt at det ikke finnes maken. Og ts er jo helt motsatt.

Bedre ord kan være: Oversett, glemt, bortføyset, ignorert, overkjørt, uelsket etc. 

Anonymkode: 5c84d...aee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...