AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Har du opplevd episoder der du har sett venner nakne? Enten planlagt nakenbadinig/badstue eller bare helt tilfeldig? Har badet naken med venner av begge kjønn opp gjennom årene, og sett mange kamerater naken i dusjen etter trening og slikt. Men aldri sett de nakne ellers. Anonymkode: 68970...ad3
Polyester Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Ja, de fleste har vel det. Er vanlig å både være naken og se andre nakne innimellom
Kate Upton Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Sett mange av mine venninner nakne, ja. Vi har jo vært på reise og gjort forskjellige ting opp gjennom årene. Sist var i garderoben på den blå lagune på Island.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Jepp, ser venninner nakne rett som det er. I garderober etc....and i like it Er ikke bifil, men tenner på kvinner seksuellt. Anonymkode: c89a2...edd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Ja når vi var unge Anonymkode: f35cd...367
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du opplevd episoder der du har sett venner nakne? Enten planlagt nakenbadinig/badstue eller bare helt tilfeldig? Har badet naken med venner av begge kjønn opp gjennom årene, og sett mange kamerater naken i dusjen etter trening og slikt. Men aldri sett de nakne ellers. Anonymkode: 68970...ad3 Ja, det er vel stort sett i disse to settingene man ser venner naken? Bading eller badstu/ dusj / skiftesituasjoner? Jeg har sett mange venner nakne flere ganger, men ikke i andre forbindelser - jeg kommer ikke på hva det evt skulle være. Anonymkode: be318...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Skrevet 30. juli 2023 Nei, har heller ingen behov for det. Anonymkode: 77de8...d34
Kalikalinka Skrevet 30. juli 2023 #8 Skrevet 30. juli 2023 Bare bestevenninna mi når vi nakenbader i innsjøen ved hytta hennes. Det er helt naturlig for oss, siden vi gjør det hver sommer, men ellers har jeg ikke noe behov for å se voksne kjentfolk nakne med mindre det er noen jeg skal ha sex med, kjenner jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Skrevet 30. juli 2023 Kalikalinka skrev (6 minutter siden): Bare bestevenninna mi når vi nakenbader i innsjøen ved hytta hennes. Det er helt naturlig for oss, siden vi gjør det hver sommer, men ellers har jeg ikke noe behov for å se voksne kjentfolk nakne med mindre det er noen jeg skal ha sex med, kjenner jeg. Man ser jo som regel hverandre nakne pga det skjer naturlig i settingen man er i. Anonymkode: c89a2...edd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 Nei har ikke noe behov for det å være med venner naken kjenner jeg😅 Dusjer gjør jeg aleine, gå på do kjenner jeg at jeg klarer å gjøre aleine og når vi bader så pleier vi å bade i badetøy eventuelt undertøy om det er så om å gjøre. Anonymkode: d5ae8...d92
hohumpf Skrevet 30. juli 2023 #11 Skrevet 30. juli 2023 Ja, ved nakenbad, -soling, fellesbadstu/dampbad, fellesdusj, dampbad … og andre situasjoner hvor nakenhet er naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå