Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd episoder der du har sett venner nakne?  Enten planlagt nakenbadinig/badstue eller bare helt tilfeldig?

Har badet naken med venner av begge kjønn opp gjennom årene, og sett mange kamerater naken i dusjen etter trening og slikt. Men aldri sett de nakne ellers.

Anonymkode: 68970...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de fleste har vel det. Er vanlig å både være naken og se andre nakne innimellom 

Skrevet

Sett mange av mine venninner nakne, ja. Vi har jo vært på reise og gjort forskjellige ting opp gjennom årene. Sist var i garderoben på den blå lagune på Island. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ser venninner nakne rett som det er. I garderober etc....and i like it :) Er ikke bifil, men tenner på kvinner seksuellt.

Anonymkode: c89a2...edd

AnonymBruker
Skrevet

Ja når vi var unge

Anonymkode: f35cd...367

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du opplevd episoder der du har sett venner nakne?  Enten planlagt nakenbadinig/badstue eller bare helt tilfeldig?

Har badet naken med venner av begge kjønn opp gjennom årene, og sett mange kamerater naken i dusjen etter trening og slikt. Men aldri sett de nakne ellers.

Anonymkode: 68970...ad3

Ja, det er vel stort sett i disse to settingene man ser venner naken? Bading eller badstu/  dusj / skiftesituasjoner? Jeg har sett mange venner nakne flere ganger, men ikke i andre forbindelser - jeg kommer ikke på hva det evt skulle være. 

Anonymkode: be318...4fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har heller ingen behov for det. 

Anonymkode: 77de8...d34

Skrevet

Bare bestevenninna mi når vi nakenbader i innsjøen ved hytta hennes. Det er helt naturlig for oss, siden vi gjør det hver sommer, men ellers har jeg ikke noe behov for å se voksne kjentfolk nakne med mindre det er noen jeg skal ha sex med, kjenner jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kalikalinka skrev (6 minutter siden):

Bare bestevenninna mi når vi nakenbader i innsjøen ved hytta hennes. Det er helt naturlig for oss, siden vi gjør det hver sommer, men ellers har jeg ikke noe behov for å se voksne kjentfolk nakne med mindre det er noen jeg skal ha sex med, kjenner jeg.

Man ser jo som regel hverandre nakne pga det skjer naturlig i settingen man er i.

Anonymkode: c89a2...edd

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke noe behov for det å være med venner naken kjenner jeg😅 Dusjer gjør jeg aleine, gå på do kjenner jeg at jeg klarer å gjøre aleine og når vi bader så pleier vi å bade i badetøy eventuelt undertøy om det er så om å gjøre. 

Anonymkode: d5ae8...d92

Skrevet

Ja, ved nakenbad, -soling, fellesbadstu/dampbad, fellesdusj, dampbad … og andre situasjoner hvor nakenhet er naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...