AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Hvis man kjenner noen som jobber i en butikk med barnevogner, kan man spørre om å få rabatt? Eller kan de ikke gi rabatt på så dyre ting? Anonymkode: 90f7a...fbc
I Grosny Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis man kjenner noen som jobber i en butikk med barnevogner, kan man spørre om å få rabatt? Eller kan de ikke gi rabatt på så dyre ting? Anonymkode: 90f7a...fbc Jeg tror du trenger å kjenne sjefen. Du kan alltid spørre om rabatt, men det er ikke sikkert du får det. Et godt argument er at vogna er billigere et annet sted men du ønsker prisen litt tilpasset slik at du får råd til å handle lokalt. Endret 30. juli 2023 av I Grosny
Veggdyret Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Det kommer nok an på policyen til den enkelte butikken - noen steder er svaret nei uansett hva, noen steder får du rabatt om du godsnakker nok med sjefen, noen steder har kanskje de ansatte lov til å gi en liten rabatt på en liten prosentdel av salgene sine, eller de kan gi avkall på sin provisjon for å gi deg rabatt, dersom de feks har en ekstra provisjon for å selge vogner.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Da jeg jobbet på Babyshop under studiene hadde jeg ansattrabatt, men det var spesifisert at den kun var til personlig bruk. Altså kunne jeg kjøpe litt klær og småting for andre uten å vekke stor oppsikt, da sånt enkelt regnes som gaver til andre, men tror nok at jeg hadde fått stopp dersom jeg prøvde å kjøpe en vogn, ettersom alle kjøp over 1000,- med rabatt må godkjennes av sjefen og jeg var helt åpenbart ikke i en livssituasjon der jeg trengte en selv. Så nei. Anonymkode: 564b8...1fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå