Gå til innhold

Kan en person du virkelig liker bli "for intens" og masete?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr her om dagen. Kjekk, på smme sted i livet, felles hobbyer alt på stell og kan gjerne tenke meg å møte han igjen.  Vi har ikke hatt sex.

Nå etter et par dager , synes jeg han har blitt for intens, dvs mye meldinger, bilder, memes... betyr det at jeg egentlig ikke er så interessert?

Ville jeg følt at han ble for mye om jeg virkelig likte han?? 

Anonymkode: bf308...d85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du kjenner han ikke godt nok ennå til å vite om du virkelig liker han… Du hadde et godt inntrykk, og likte han utifra det. Nå har du oppdaget en annen side av han, og liker han nå mindre. 

Anonymkode: 8b43f...8fa

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere er kanskje bare ulike. Det er her arbeidet med en relasjon starter. Kommunikasjon. Hvis du liker ham, men ikke liker at det blir så mye gjennom hele dagen blir det ditt ansvar å fortelle ham på en fin måte at du ikke har tid til å svare hele tiden. Du må vise hvor dine grenser går, og så må han vise om han kan respektere det eller ikke og om det er noe han kan leve med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble stressa av folk som sendte meldinger i tide og utide. Så jeg tenker at en person kan bli mindre attraktiv hvis den maser. 

Anonymkode: 191ef...7ed

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg droppet et Tinderfyr for noen år siden fordi han ble litt for intens for fort. Veldig synd fordi jeg likte han egentlig veldig godt men ble satt ut av for mange komplimenter og følelser allerede etter en date.

Det skremte meg vekk dessverre. Jeg sa i fra til han at han ble litt mye og at jeg ville bruke litt tid på å bli kjent. Det tok ca 2 timer så fikk jeg sms om at han tenkte på meg og gledet seg til å se mine vakre øyne igjen. Noe jeg egentlig ville blitt glad for å høre men det var litt for mye litt for fort. 

Det hender innimellom at jeg tenker på hvordan vi kunne blitt om han roet reka litt 😅

Anonymkode: 4801e...078

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble stressa av folk som sendte meldinger i tide og utide. Så jeg tenker at en person kan bli mindre attraktiv hvis den maser. 

Anonymkode: 191ef...7ed

Samme her. Jeg har hatt gryende følelser for noen flere ganger, som dessverre har blitt kvalt av for mye «mas»/for intens kontakt i oppstarten.  Utrolig trist, for han ene var (er!) en utrolig god og nydelig fyr jeg kunne sett for meg å gifte meg med, men gnisten hos meg ble bare helt borte fordi han tok så av så altfor fort.

Motsatt har jeg også greid å kvele noens interesse for meg fordi jeg ble altfor betatt altfor fort. Det er en vanskelig balanse, det der, men man må bare prøve å lære noe av det.

• Liker 3
Skrevet

Ja. Jeg liker å ha mye kontakt med kjæresten og vennene mine, men det kan bli for mye av det gode. Jeg har også et behov for alenetid og kan bli veldig stressa om det behovet ikke blir respektert. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mister interessen om de blir for intens.

Anonymkode: a6f8f...df7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Møtte en fyr her om dagen. Kjekk, på smme sted i livet, felles hobbyer alt på stell og kan gjerne tenke meg å møte han igjen.  Vi har ikke hatt sex.

Nå etter et par dager , synes jeg han har blitt for intens, dvs mye meldinger, bilder, memes... betyr det at jeg egentlig ikke er så interessert?

Om det blir mye meldinger, snaper, bilder etc, så kan hvem som helst oppleves for intense 😅

Anonymkode: 76de5...863

AnonymBruker
Skrevet

Man skal være forsiktig med sånt i starten, det er en hårfin balanse hvor gryende interesse kan dø ut om den andre er intens/masete. Jeg gjorde den tabben en gang og aldri igjen, lærte av det. Opplever flere menn som er sånn også, interessen min dør ut og jeg får trang til å stikke av. En gylden regel er vel bare å aldri være masete og intens i starten så går det bra. 

Anonymkode: cd269...70f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for mye mas slukker interessen, men samtidig mister jeg også interessen om de viser for lite engasjement også. Så de må vise interesse men ikke for mye :P 

Anonymkode: 867f4...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok av tråder her på KG hvor gjengangeren er at han ikke er nok "på", ikke svarer fort nok, går noen dager før man hører noe osv. 

Da hagler det med påstander om at han holder på med fler, er en player, ikke interessert osv. 

Så hva med å "roe reka", som en her uttrykker det og ikke dømme "maset" hans for fort?? 

Kanskje gi beskjed om at du gjerne fortsetter dette her, men vil ha litt mindre mas på telefonen. 

Anonymkode: f2809...502

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet tenker jeg at det ikke bør bety at du ikke er nok interessert. Men alle mennesker i all tid, har hatt et underliggende behov for "jakt". At ikke et bytte blir for lett. Derfor vil du nok automatisk miste litt interesse når du "får han så lett". Det er naturlig. Siden første inntrykket var så godt, synes jeg du skal dra på et par dates til med han. Eventuelt hintet til han om at du ikke er så opptatt av telefonen, men at det er hyggelig om han sender mld en gang innimellom☺

Anonymkode: 8b8ad...579

AnonymBruker
Skrevet

Du har bare møtt han en gang, så det blir for mye for fort. Så er vi også ulike, men mange av oss synes veldig mye meldinger blir slitsomt. Sånn generelt sett kan man godt like noen godt og synes de blir for intense likevel, men terskelen er selvsagt høyere enn om man er litt lunken i utgangspunktet. 

Anonymkode: ec70a...ff3

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Gjensidighet er vel svaret, tenker jeg.

Begge må gi rom til hverandre. Ikke mase og være så intens at ikke partneren også får gi uttrykk for å være intens

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt kan det føles intenst og plagsomt selv om det er en du virkelig liker. 

Jeg synes mine egne unger, som jeg elsker over alt på jord, er intense og plagsomme ofte ;) 

Anonymkode: 33913...a35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok av tråder her på KG hvor gjengangeren er at han ikke er nok "på", ikke svarer fort nok, går noen dager før man hører noe osv. 

Da hagler det med påstander om at han holder på med fler, er en player, ikke interessert osv. 

Så hva med å "roe reka", som en her uttrykker det og ikke dømme "maset" hans for fort?? 

Kanskje gi beskjed om at du gjerne fortsetter dette her, men vil ha litt mindre mas på telefonen. 

Det er forskjell på å være totalt uinteressert og aldri melde og å være en kvelende klegg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å være totalt uinteressert og aldri melde og å være en kvelende klegg?

...men en veldig tynn linje mellom de to, skal man tro meldingene her på forumet. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

...men en veldig tynn linje mellom de to, skal man tro meldingene her på forumet. 

Det er ikke en veldig tynn linje, men normal oppførsel mellom to ødeleggende ytterpunkter 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanskelig å si. Jeg tror det er en myte at menn liker å «jakte». Jeg opplever i hvert fall det selv som i kvinne. Jeg spiller aldri spill, liker jeg en så er jeg tydelig på det og vice versa. Opplever at det fungerer bra og er det ikke samme interesse tilbake så er det også helt ok, da får man avklart det tidlig uten for mye mas 

Anonymkode: 8c1df...ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...