Gå til innhold

Hvordan merker man om noen har kjærlighet for deg og personligheten din eller bare vil få dekket et fysisk behov?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merker man egentlig at noen kun er ute etter sex og vil ha deg rent fysisk uten å egentlig bry seg om deg som person, eller kanskje innerst inne ikke engang liker utseende ditt? 

At noen vil ha deg, men ikke er interessert i deg som person?  

At de liker hele deg og ikke bare det du har mellom beinene? Og spiller en rolle der de synes du er unik og at man har noe spesielt sammen, bare for å dekt et behov. Hvordan vet man egentlig forskjellen?

Forvirret. 

Anonymkode: 6dcbe...e2c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelig spørsmål med mindre du er veldig ung og usikker🤔

Altså en person som virkelig bryr seg og elsker deg vil :

Inkludere deg i hans liv 

Spørre deg om livet ditt ,og hvordan dagen din er

Engasjere seg i ditt liv

Støtte deg

Vise omsorg for deg

Spørre deg om dere skal møttes uten at du må fiske etter det

Anonymkode: 4499e...060

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

De første mnd i et forhold dreier seg vel oftest om sex. Lære hverandres kropper å kjenne.  Når det dabber av, da finner man partneren der inne. 

Anonymkode: a4ebd...8a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare svare som mann. Jeg er kanskje litt enkel men jeg sier ifra hvis jeg ikke er ute etter noe mer ganske tidlig. Da tenker jeg at det er opp til henne og velge om hun ønsker å fortsette relasjonen.
Men for meg så merker jeg at jeg ønsker å tilbringe tid med de og interesserer meg for deres relasjoner og interesser samt at jeg strekker meg lengere for å tilbringe tid med de og legger ting til rette for at hun skal ha det bra 

Anonymkode: 79b45...9da

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Inkludere deg i hans liv 

Engasjere seg i ditt liv

Støtte deg

Vise omsorg for deg

En gjør ofte dette for å oppnå det en vil ha. Ikke merkelig sprsm i det hele tatt.

Anonymkode: beb5c...649

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Inkludere deg i hans liv 

Engasjere seg i ditt liv

Støtte deg

Vise omsorg for deg

De tingene, og han bryr seg om at du trives i relasjonen og er opptatt av å holde på deg. 

Anonymkode: b81d8...271

AnonymBruker
Skrevet

Er de interessert i deg som person? Eller er det bare tøm og røm?

Anonymkode: 96d5e...2af

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han bare er interessert i å møte deg når sex er på bordet så er det et ganske tydelig tegn på hva han er ute etter.

men det finnes også folk som vil henge masse, og gjøre masse ting sammen uten å være ute etter noe mer enn sex. Man har dessverre aldri noen garanti, men kommunikasjon rundt hva man er ute etter er viktig. 

Anonymkode: 359da...dde

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar han hånden din? Kiler han deg på ryggen uoppfordret?  Lager han mat til deg,  feks frokost eller matpakke bare for å være snill? Introduserer han deg for venner og familie? Sender han deg søte meldinger bare fordi han tenker på deg?

Masse småting å se etter. Trenger ikke å gjøre alt dette, men key er vel at man ofte gjør ekstra for noen man liker ekstra godt. 

Anonymkode: 498a2...8d1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

En gjør ofte dette for å oppnå det en vil ha. Ikke merkelig sprsm i det hele tatt.

Anonymkode: beb5c...649

?

Man merker fort om en person kun er opptatt av sex. Hvis det er ekte skal han kunne vente med sex uten problemer, man merker jo om personen ser DEG,ikke bare det fysiske.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Tar han hånden din? Kiler han deg på ryggen uoppfordret?  Lager han mat til deg,  feks frokost eller matpakke bare for å være snill? Introduserer han deg for venner og familie? Sender han deg søte meldinger bare fordi han tenker på deg?

Masse småting å se etter. Trenger ikke å gjøre alt dette, men key er vel at man ofte gjør ekstra for noen man liker ekstra godt. 

Anonymkode: 498a2...8d1

Anonymkode: 6dcbe...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert viss han ikke holder deg hemmelig. 

Anonymkode: f6560...420

AnonymBruker
Skrevet

At de er interessert i livet ditt, spør om ting de vet er viktig for deg, men som kanskje ikke har så stor betydning for deg. F.eks. om kjæledyrene dine, om noe du har sett fram til / gruet deg til på jobb, kanskje et mål du har på trening eller i en hobby osv. At han vil vise deg til vennene sine og forteller dem om deg.

Anonymkode: d4f7e...8e4

AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert i hele meg når han ikke skjuler meg. Han inkluderer meg i livet sitt, han vil delta i mitt. Han tar kontakt. Han savner meg. Han vil uoppfordret tilbringe tid med meg. Han ringer meg.

Og det aller beste; han ser på meg med DET blikket, som er ømt, varmt, fult av omsorg og begjær ❤️

Anonymkode: 1f177...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...