AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Det lurer jeg også på Anonymkode: 63297...7fa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Du tror virkelig en person fra Randaberg, uten utdannelse i ernæring, har funnet en magisk type mat? Og at dette er stedet du skal legge igjen penger for hjelp til å gjøre en livsstilsendring? Hvor ble det av kritisk tenkning og fokus på vitenskap hos folk? Anonymkode: 02112...130 4
meelissa Skrevet 30. juli 2023 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tror virkelig en person fra Randaberg, uten utdannelse i ernæring, har funnet en magisk type mat? Og at dette er stedet du skal legge igjen penger for hjelp til å gjøre en livsstilsendring? Hvor ble det av kritisk tenkning og fokus på vitenskap hos folk? Anonymkode: 02112...130 Altså haha 😂 Nei, de fra Randaberg må jo være udugelige. Men er enig i at utdannelse absolutt hadde vært best, selv om jeg ikke syns man skal dra ned de som deler av egne erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 meelissa skrev (14 timer siden): Altså haha 😂 Nei, de fra Randaberg må jo være udugelige. Men er enig i at utdannelse absolutt hadde vært best, selv om jeg ikke syns man skal dra ned de som deler av egne erfaringer. Drar ikke ned noen, men dette blir for dumt. Man betaler ikke for kurs basert på anekdotiske bevis. Det finnes såå mye forskning på ernæring. Legg pengene hos en klinisk ernæringsfysiolog. Evt les deg opp selv. Anonymkode: 02112...130 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå