Gå til innhold

MSN-kontoen kidnappet

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Mange her som har fått MSN-kontoen kidnappet? Hvordan foregår egentlig det?

Og sist men ikke minst, vet denne journalisten hva å kidnappe egentlig er?

Endret av Devil's Spawn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kidnapping" av msn-kontoer har jeg ikke vært borti, men jeg jobber på bibliotek på en vgs og ser daglig at folk ikke logger av msn når de går fra pcen, og veldig mange klarer også å lagre passordet på pcen slik at man kommer inn på kontoen dems når man slår på pcen...

Skrevet

Ikke jeg, men to kusiner av meg har det skjedd med. Den sistnevnte er fra libanon og skriver rare tegn tilbake når jeg kaller han diverse styggedommer på engelsk ;)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)
Ikke jeg, men to kusiner av meg har det skjedd med. Den sistnevnte er fra libanon og skriver rare tegn tilbake når jeg kaller han diverse styggedommer på engelsk ;)

Vel har jeg lest på internett ( http://www.frp.no ) at det er mye rart der nede i Muslimistan og områdene rundt, men riktig så ille er det vel ikke. Selv om h*n kanskje har bart, denne kusinen din.

Endret av barne- og familiemedister
Skrevet
:ler: Trodde det var folk som ble kidnappet jeg...
Skrevet

Nå er ikke jeg den beste på rettskriving, men det er sannelig ikke han som skrev artikkelen heller.

Men det er utrolig mange som ikke logger av msn etter bruk. Har hatt det festlig med mang en msnkonto på skolen ;)

Skrevet

Jeg tipper at den saken som er henvist til her ikke er noe problem for en hver å utføre det som står der.

Hvis denne såkalte "hackeren" har møtt ungene på Habbo Hotel kan han ha stilt de helt tilsynelatende normale spørsmål, som da tilfeldigvis var svar på Hotmails "Hemmelig spørsmål"-mulighet for de som har glemt passordet sitt og vips så var det gjort, han fikk muligheten til å endre passord. Kan nesten sammenlignes med ekte magi og illusjoner ;)

Rasken

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)
:ler: Trodde det var folk som ble kidnappet jeg...

Egentlig er det barn (kid) som blir det. Men det har blitt allment akseptert at også voksne kan bli kidnappet.

Endret av Devil's Spawn
Skrevet

Min er i hvert fall på plass - nåde den som prøver å kidnappe den.. :frustrert:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Min er i hvert fall på plass - nåde den som prøver å kidnappe den.. :frustrert:

Dah! Gå deg en tur eller bruk ICQ.

Skrevet
Vel har jeg lest på internett ( http://www.frp.no ) at det er mye rart der nede i Muslimistan og områdene rundt, men riktig så ille er det vel ikke. Selv om h*n kanskje har bart, denne kusinen din.

?

Hun kjente litt til HAN da, så hun vet det er en gutt. kusinene min er norske, ariske av utseende tilog med ;)

Skrevet
Dah! Gå deg en tur eller bruk ICQ.

Hadde ICQ i gamle dager, men den var ikke noe snill mot maskinen min...

nå har jeg vennene mine på msn, og gidder ikke å sitte på ICA..sorry, ICQ helt alene...

Gå meg en tur? Mener du at jeg trenger mosjon? Er jeg feit? :grine:

:sjarmor:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Gå meg en tur? Mener du at jeg trenger mosjon? Er jeg feit?  :grine:

:sjarmor:

Jeg har en tvangstanke på å si ja til sånt. :sjarmor: Har du stekepanne, kjevle e.l. innen rekkevidde sier jeg nei, hvis ikke svarer jeg ja. Bare sånn for å sjekke.

Skrevet
Jeg har en tvangstanke på å si ja til sånt.  :sjarmor: Har du stekepanne, kjevle e.l. innen rekkevidde sier jeg nei, hvis ikke svarer jeg ja. Bare sånn for å sjekke.

:ler:

Det er noen meter bort til rommet hvor kjevla befinner seg, men jeg har vært observert som bruker av dette våpen i tidligere år. I dag er jeg imidlertid lat, og makter ikke gå de meterne... antakelig fordi jeg er for feit :ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

Det foregår visst på den måten at hackeren "sender" deg en side som ser akkurat ut som msn-siden, og du aner fred og ingen fare og logger deg på. Vips, så har han passordet ditt. Aner ikke hvordan dette foregår sånn rent teknisk, og jeg er ikke akkurat noen kløpper på området, men dette er hva jeg forsto av forklaringen jeg fikk.

Det som visstnok er veldig viktig, er å aldri bruke denne msn-kontoen mer, gi beskjed til alle dine kontakter og be dem både slette og blokkere deg. Hvis du ikke gjør det kan hackeren gå videre til dine kontakter og gjøre det samme med dem.

Skrevet
Det foregår visst på den måten at hackeren "sender" deg en side som ser akkurat ut som msn-siden, og du aner fred og ingen fare og logger deg på. Vips, så har han passordet ditt. Aner ikke hvordan dette foregår sånn rent teknisk, og jeg er ikke akkurat noen kløpper på området, men dette er hva jeg forsto av forklaringen jeg fikk.

Det som visstnok er veldig viktig, er å aldri bruke denne msn-kontoen mer, gi beskjed til alle dine kontakter og be dem både slette og blokkere deg. Hvis du ikke gjør det kan hackeren gå videre til dine kontakter og gjøre det samme med dem.

Ææææææh, jeg blokkerte ikke hun siste med det problemet du vet? :klø:

Jeg burde kanskje gjøre det da... :sjenert: Har jo den nye msn-en hennes...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:ler:

Det er noen meter bort til rommet hvor kjevla befinner seg, men jeg har vært observert som bruker av dette våpen i tidligere år. I dag er jeg imidlertid lat, og makter ikke gå de meterne... antakelig fordi jeg er for feit  :ler:

Du vil at jeg skal si at du ikke er feit og kosemose deg. *Nekter*

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Så enkelt er det nok ikke. Du må i hvert fall godkjenne installasjon en ondsinnet program, men ikke for det, det finnes nok av folk som trykker ja i hytt og pine.

Skrevet
Du vil at jeg skal si at du ikke er feit og kosemose deg. *Nekter*

Det kan jeg jo ikke forvente, for alt du veit er jo smellfeit... men du kan godt kosemose meg assa.. :sjenert:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det kan jeg jo ikke forvente, for alt du veit er jo smellfeit... men du kan godt kosemose meg assa..  :sjenert:

Av en eller annen grunn vet jeg at du ikke er smellfeit. :klem::klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...