Gå til innhold

Sex med 2 menn samtidig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I såfall vil jeg fraråde alle å følge dette rådet. Min erfaring er at det blir ekstra intenst med noen man faktisk har en ordentlig relasjon med.

Det betyr selvsagt ikke at alle bør ha sex med alle vennene sine.

Folk er forskjellige og liker forskjellige ting.

Anonymkode: 5d5dc...fcd

Kan ha god seksuell kjemi vet du :) Er ikke det en ordentlig relasjon?

Anonymkode: 1c2d7...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 19.26):

Skal innrømme at dette er en stor fantasi jeg har. Har alltid hatt lyst til å prøve dp. 😛🙈

Anonymkode: b5cb4...ca1

Jeg også ☺️

Anonymkode: b0368...632

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 15.33):

Har hatt trekant med 2 menn (og 1 ekstra kvinne, men ikke det tråden handler om) flere ganger. Mannen er en godt bekjent av oss, og vi har alle testet oss for sykdommer på forhånd. Absolutt noe som kan anbefales. Å ha to menn som kommer i munnen min på slutten er magisk.

Anonymkode: d638e...51f

Helt magisk det du sier bare tanken og få komme i munnen på en kvinne tenner meg veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantasi, ja, absolutt, ofte men jeg har mange fantasier jeg tenker dør i virkeligheten. Jeg synes det er styrete å forholde seg til folk. Fantaserer jo om sex hver dag også, men foretrekker onani fremfor å forholde meg til andre mennesker på en seksuell måte hver dag 🤘hilsen dame.

Anonymkode: e6827...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fantasi, ja, absolutt, ofte men jeg har mange fantasier jeg tenker dør i virkeligheten. Jeg synes det er styrete å forholde seg til folk. Fantaserer jo om sex hver dag også, men foretrekker onani fremfor å forholde meg til andre mennesker på en seksuell måte hver dag 🤘hilsen dame.

Anonymkode: e6827...ac0

Trenger ikke ha sex hver dag...få deg en elsker du møter annenhver uke ;)  

Anonymkode: 1c2d7...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (På 3.8.2023 den 19.37):

Vi har prøvd med eksta mann(22år), par og dame. 

Når vi møtte han på 22 år så var det like etter vi ble sammen, ca 6 måneder. Det ble litt tidlig i forholdet.  Jeg og kona har vert sammen ca 4 år.  Det som skjedde da var at det ble litt sjokk når hun saug og klina med han. Det gikk seg til. Så dama noe senere og par. Da ble det bedre. Vi har møtt samme paret 3 ganger og det virker spennende. Særlig å se 2 damer leke med hverandre. Dessverre så sliter han med ereksjon i det paret vi har møtt 3 ganger.

Det jeg vil frem til er at skal en ha trygghet med hverandre før en tar med andre. Viktig at begge ønsker å møte andre. Prate om det. Og viktig at det ikke blir noe sjalusi.

Kult. Hadde du sex med han også? Jeg er og en gutt som har erfaring med trekant og firekant. Jeg er 19, de andre, jentene og guttene er 20 og 21. Jeg hadde selv sex flere ganger med 2 av guttene. Vi fikk helt ekstremt intense og de sterkeste orgasmer. Spes han ene holder på å stønne ihjel seg hver gang jeg gir han orgasmer.

Anonymkode: f911c...a1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...