Gå til innhold

Sex med 2 menn samtidig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min mann og jeg har veldig lyst til å invitere en mann i senga med oss.  Han tenner på at en som har enda større kuk enn ham skal fylle meg opp og blir ekstra tent på at to menn skal tilfredsstille meg. 

Anonymkode: b8989...41c

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hatt mange tre- og firkanter. Debuterte med med to gutter i en trekant da jeg var 15. Guttene var 17 og 19. Utrolig spennende. Hatt firkant med med tre menn, to par, trekanter med en dame og en mann, og to menn som sagt.

Jeg har hatt utrolig mye glede av dette, men har gjort det såpass mye at det ikke er noe stort behov lengre.

Nå er jeg 40 og er godt gift, mannen min har ingen erfaring, så om vi havner i en slik situasjon er jeg ikke fremmed for det. Han er naturligvis vedig nysgjerrig, men vil jo het ha med en dame. For min del har jeg ikke så veldig lyst på en annen mann. 

Anonymkode: f1c25...bf7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal innrømme at dette er en stor fantasi jeg har. Har alltid hatt lyst til å prøve dp. 😛🙈

Anonymkode: b5cb4...ca1

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd med eksta mann(22år), par og dame. 

Når vi møtte han på 22 år så var det like etter vi ble sammen, ca 6 måneder. Det ble litt tidlig i forholdet.  Jeg og kona har vert sammen ca 4 år.  Det som skjedde da var at det ble litt sjokk når hun saug og klina med han. Det gikk seg til. Så dama noe senere og par. Da ble det bedre. Vi har møtt samme paret 3 ganger og det virker spennende. Særlig å se 2 damer leke med hverandre. Dessverre så sliter han med ereksjon i det paret vi har møtt 3 ganger.

Det jeg vil frem til er at skal en ha trygghet med hverandre før en tar med andre. Viktig at begge ønsker å møte andre. Prate om det. Og viktig at det ikke blir noe sjalusi.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 12.49):

Styr mens det stod på. Jeg fikk ikke noe ut av det da kukkene tok oppmerksomheten. Feks. å suge en samtidig som en annen er nede og holder på, er altfor distraherende til at jeg klarte å nyte noe som helst.

Anonymkode: 59080...6cf

Poenget med å få to menn inn på soverommet er at kvinnen skal ha alle oppmerksomheten. Når to kvinner har trekant med en mann er det jo ofte mannen som får all nytelsen. Så hvorfor spurte du ikke om de to kunne slikke deg og behandle deg som en gudinne i senga?

Anonymkode: 51883...407

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde et par ganger, de gjorde aldri noe med hverandre da eksen er hetero, men han likte å se meg bli tatt av andre. Var morsomt det, skjedde aldri edru for å si det slik

Anonymkode: 7e1f5...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er kvinne og kunne hatt sex med en annen kvinne menst mannen så på, men får vondt langt inn i hjerterota av å tenke på at min kjære skal ha penisen sin inne i en annen kvinne 😳😓 Det er jeg ikke klar for. 

Sex men mannen min og en til, vet ikke om det tenner meg noe særlig. 

Anonymkode: 071db...d9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er kvinne og kunne hatt sex med en annen kvinne menst mannen så på, men får vondt langt inn i hjerterota av å tenke på at min kjære skal ha penisen sin inne i en annen kvinne 😳😓 Det er jeg ikke klar for. 

Sex men mannen min og en til, vet ikke om det tenner meg noe særlig. 

Det var heller ikke vi klar for tidligere. Selv om begge tente på det i fantasien. Nå har vi jevnlig sex med andre. Man kan trene seg opp til å bli mindre sjalu, er min erfaring. Ikke at jeg vil oppfordre deg til det, men mer som en refleksjon til det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (20 minutter siden):

Det var heller ikke vi klar for tidligere. Selv om begge tente på det i fantasien. Nå har vi jevnlig sex med andre. Man kan trene seg opp til å bli mindre sjalu, er min erfaring. Ikke at jeg vil oppfordre deg til det, men mer som en refleksjon til det du skriver. 

Sånn på det jevne er jeg ikke sjalu, bare sånn at det er sagt. 

Kanskje det er lettere, biologisk, å dele partneren sin seksuelt med andre når den fertile alderen er over 🤷🏼‍♀️ 

Vi har nydelig og intim sex, og jeg er fortsatt der at sexen er spennende og variert, og føler meg så vannvittig heldig som får ha sex med han her fast. Da er det vanskelig å dele han med noen andre 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 16.57):

Prøvd det flere ganger....tar inn på hotel av og til med mannen min :) Så inviterer vi en ekstra mann eller kvinne til å ha sex med oss....det skaper krydder og spenning i livet å gjøre slikt anonymt. Trenger ikke skje så ofte.

Å suge en mann mens man bli knullet i doggy er ganske magisk 😊

Anonymkode: 1c2d7...583

Meg igjen her....jeg vil fraråde alle å gjøre dette med folk de kjenner fra før. Eller har en eller annen form for relasjon til utenom sextreffene.

La det kun være med sextreffene, siste tiden har vi hatt med en ekstra mann som er endel yngre. Flere ganger, men vi møtes kun for treffene. Vi deler likt, begge to er med...viktig for oss at den ene ikke er "tilskuer" :) Føler ikke noe sjalusi fra min side, min mann sier det samme. Håper han mener det.

Vi er i slutten av 30årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sånn på det jevne er jeg ikke sjalu, bare sånn at det er sagt. 

Kanskje det er lettere, biologisk, å dele partneren sin seksuelt med andre når den fertile alderen er over 🤷🏼‍♀️ 

Vi har nydelig og intim sex, og jeg er fortsatt der at sexen er spennende og variert, og føler meg så vannvittig heldig som får ha sex med han her fast. Da er det vanskelig å dele han med noen andre 🙊

Skjønner ditt ståsted, men fertil alder har intet med dette å gjøre. Begynte før det. Dessuten er det swingers i alle alderskategorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Meg igjen her....jeg vil fraråde alle å gjøre dette med folk de kjenner fra før. Eller har en eller annen form for relasjon til utenom sextreffene.

La det kun være med sextreffene, siste tiden har vi hatt med en ekstra mann som er endel yngre. Flere ganger, men vi møtes kun for treffene. Vi deler likt, begge to er med...viktig for oss at den ene ikke er "tilskuer" :) Føler ikke noe sjalusi fra min side, min mann sier det samme. Håper han mener det.

Du kan fraråde deg selv, men ikke sikkert det gjelder andre. Folk er ulike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (16 minutter siden):

Du kan fraråde deg selv, men ikke sikkert det gjelder andre. Folk er ulike. 

Såklart, men for de fleste kan det by på problemer å sette i gang noe slikt med folk de kjenner fra før. Eller har andre relasjoner til...

Det kan man si helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Såklart, men for de fleste kan det by på problemer å sette i gang noe slikt med folk de kjenner fra før. Eller har andre relasjoner til...

Det kan man si helt sikkert.

For de fleste kan det by på problemer å starte med slikt uansett. Mange debuterer imidlertid med noen de kjenner - i forbindelse med festligheter. Og det går helt fint. Jeg er en av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Topper og daler skrev (47 minutter siden):

For de fleste kan det by på problemer å starte med slikt uansett. Mange debuterer imidlertid med noen de kjenner - i forbindelse med festligheter. Og det går helt fint. Jeg er en av dem. 

Og du har svaret på alt mener du? At slik er det for alle?

Anonymkode: 788bb...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du har svaret på alt mener du? At slik er det for alle?

Anonymkode: 788bb...f46

Nei, men ser ingen grunn til å advare særskilt mot det ene eller det andre. Folk må tenke selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (19 minutter siden):

Nei, men ser ingen grunn til å advare særskilt mot det ene eller det andre. Folk må tenke selv. 

Ikke alle klarer å tenke selv..det ser vi mye av i samfunnet generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I såfall vil jeg fraråde alle å følge dette rådet. Min erfaring er at det blir ekstra intenst med noen man faktisk har en ordentlig relasjon med.

Det betyr selvsagt ikke at alle bør ha sex med alle vennene sine.

Folk er forskjellige og liker forskjellige ting.

Anonymkode: 5d5dc...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...