AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #101 Del Skrevet 31. juli 2023 Hadde jeg på mystisk vis plutselig blitt kvinne ville jeg definitvt hatt lyst til å prøve to eller flere menn samtidig. Har flere ganger fantasert om hvordan det ville vært å suge en mens kompisen tok meg bakfra til kan kom dypt inni meg. Så bytter de plass til nestemann også spruter i meg. I mellomtiden jeg suger førstemann hard igjen. Suck, fuck, repeat 😉 Underholdende liten fantasi. Anonymkode: 9a984...e4e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. juli 2023 #102 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg som mann føler jeg har det innebygget det å «beskytte» kona fra andre menn som ønsker seksuell kontakt. Å gi henne tillatelse til å knulle en annen ville aldri ha skjedd. Kan aldri lære meg noe annet. Tror dette genet hindret mine forfedre i å oppdra andre sine barn. Anonymkode: 2920b...bc3 Konene trenger ikke beskyttelse. De kan beskytte seg selv og trenger bare gjøre det de selv har lyst til. Noen har lyst til dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #103 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (37 minutter siden): Jeg likte mest dame for for han, han likte best mann for meg. Se nytelse det er snakk om. Sexen etterpå dere imellom som betyr noe, og krydderet. Jeg vil finne ekstra mann og kvinne. Men er mest «kresen» på kvinne til meg. finn noen som bor langt fra dere, mest ukomplisert😉 vi avklarte ALT på forhånd, dvs, før, da, og etter. Snakk om alt etterpå! Samme her. Mest mann for meg,men egentlig mest kvinne for meg. (Se på). Ja jøss blir ikke noen man risikere møte på coop prixen😂 Takk for råd Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #104 Del Skrevet 31. juli 2023 Sheherasade skrev (5 minutter siden): Har hatt sex med flere menn samtidig, mange ganger. Mannen min er som oftest med eller ser på. Ikke noe problem for oss, vi har god dialog og ærlighet, og er trygge på hverandre. Han tenner på det. Det beste er DP, men det krever litt tålmodighet i starten for å finne riktig stilling, teknikk, tempo osv. Men når det funker... da er ingenting bedre. Hva er Dp? Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #105 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her. Mest mann for meg,men egentlig mest kvinne for meg. (Se på). Ja jøss blir ikke noen man risikere møte på coop prixen😂 Takk for råd Anonymkode: f12e3...744 Mente mann tenner han mest,se meg nyte* . Men takk for alle svar. Inntil videre ønsker jeg kun fantasien😊 Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. juli 2023 #106 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er Dp? Anonymkode: f12e3...744 En pikk i skjeden, og en pikk i rumpa. Double Penetration. Noen har også to pikker i skjeden (Double Vaginal Penetration) eller to pikker i rumpa (Double Anal Penetration), men det funker ikke for meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #107 Del Skrevet 31. juli 2023 Topper og daler skrev (8 minutter siden): Konene trenger ikke beskyttelse. De kan beskytte seg selv og trenger bare gjøre det de selv har lyst til. Noen har lyst til dette. Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente. Jeg skriver om innebygde instinkter (menn), mens du svarer på noe helt annet (at kvinner gjør hva de vil?). Anonymkode: 2920b...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. juli 2023 #108 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg som mann føler jeg har det innebygget det å «beskytte» kona fra andre menn som ønsker seksuell kontakt. Å gi henne tillatelse til å knulle en annen ville aldri ha skjedd. Kan aldri lære meg noe annet. Tror dette genet hindret mine forfedre i å oppdra andre sine barn. Anonymkode: 2920b...bc3 Menn er forskjellige. Mange menn tenker annerledes om det, og digger å dele dama si. Uansett preferanse er det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 31. juli 2023 #109 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg som mann føler jeg har det innebygget det å «beskytte» kona fra andre menn som ønsker seksuell kontakt. Å gi henne tillatelse til å knulle en annen ville aldri ha skjedd. Kan aldri lære meg noe annet. Tror dette genet hindret mine forfedre i å oppdra andre sine barn. Anonymkode: 2920b...bc3 Tror ikke jeg heller ville vært komfortabel med om kona hadde sex med en annen mann helt "på egen hånd", men trekant blir noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #110 Del Skrevet 31. juli 2023 Sheherasade skrev (29 minutter siden): En pikk i skjeden, og en pikk i rumpa. Double Penetration. Noen har også to pikker i skjeden (Double Vaginal Penetration) eller to pikker i rumpa (Double Anal Penetration), men det funker ikke for meg. Det er ikke noe for meg😬 Takk for oppklaring🙈😅 ts Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. juli 2023 #111 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente. Jeg skriver om innebygde instinkter (menn), mens du svarer på noe helt annet (at kvinner gjør hva de vil?). Anonymkode: 2920b...bc3 Menneskene er kultivert. Vi er ikke aper. Jo, noen er det. Tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janek Skrevet 31. juli 2023 #112 Del Skrevet 31. juli 2023 Det er gøy vil jeg kalle det! En opplevelse der sex er gøy mer enn følelser. Hatt det med partner og det går fint om man er under en promille sjalu 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #113 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg fantaserer veldig om å ha med en ekstra mann. Er mann selv og for 5-6 år siden kunne det ikke falt meg inn. ALDRI. Men vi har lekt litt med dildoer og dp/dvp og jeg ser hvordan hun nyter. Kunne aldri falt meg inn å gjort noe med tredje mann selv, men det tenner meg mer nå å ha med en ekstra enn å ha en ekstra dame med. Så får vi se om det blir realitet en gang eller ikke. Anonymkode: a81c7...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #114 Del Skrevet 1. august 2023 Topper og daler skrev (7 timer siden): Konene trenger ikke beskyttelse. De kan beskytte seg selv og trenger bare gjøre det de selv har lyst til. Noen har lyst til dette. Er det deg Ole Brum? Anonymkode: db005...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. august 2023 #115 Del Skrevet 1. august 2023 Sheherasade skrev (7 timer siden): En pikk i skjeden, og en pikk i rumpa. Double Penetration. Noen har også to pikker i skjeden (Double Vaginal Penetration) eller to pikker i rumpa (Double Anal Penetration), men det funker ikke for meg. To i skjeden må vel jobbes litt med for å få de inn tipper jeg? I Rumpa kan det se mer ut som umulig. Men begge deler kan jo gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 1. august 2023 #116 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det deg Ole Brum? Anonymkode: db005...792 Hei, nei, det er 2023-mennesket som prøver å kommunisere med neandertaleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #117 Del Skrevet 1. august 2023 Har prøvd et par ganger men logistikken ble litt knotete. Og potensproblemer på ene i tillegg så ble ikke noe høydare Anonymkode: 267c7...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 #118 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 12.49): Styr mens det stod på. Jeg fikk ikke noe ut av det da kukkene tok oppmerksomheten. Feks. å suge en samtidig som en annen er nede og holder på, er altfor distraherende til at jeg klarte å nyte noe som helst. Anonymkode: 59080...6cf Jeg forstår deg. Har vært med på dette et par ganger (er mann), og det blir fort en mye mer teknisk øvelse enn tosom sex er og kan være....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #119 Del Skrevet 1. august 2023 jeg lurerpå skrev (1 time siden): Jeg forstår deg. Har vært med på dette et par ganger (er mann), og det blir fort en mye mer teknisk øvelse enn tosom sex er og kan være....... Samme erfaring her. Enkelte snakker om å invitere en ekstra som om det er en stiv kuk de inviterer, ikke en person. Det har mye å si hvem du inviterer, omtrent like mye å si som når du velger andre partnere. Det er alltid mange som sitter og runker til sine egne innlegg i slike tråder. Ofte useriøse som driver slike tråder fram, har kun tanke for å framsnakke eget perverst prat. Anonymkode: db005...792 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 #120 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme erfaring her. Enkelte snakker om å invitere en ekstra som om det er en stiv kuk de inviterer, ikke en person. Det har mye å si hvem du inviterer, omtrent like mye å si som når du velger andre partnere. Det er alltid mange som sitter og runker til sine egne innlegg i slike tråder. Ofte useriøse som driver slike tråder fram, har kun tanke for å framsnakke eget perverst prat. Anonymkode: db005...792 Og det er ikke bare en pikk til, men to armer, to bein, et hode og en tunge til..... Blir mye greier.... :-). Men har også opplevd at det kan bli helt nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå