AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #81 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (1 time siden): Ja det er faktisk slik det er. Og menn vil gjerne ha to kvinner, men stopper med tanken, pga sjalusi/dårlig selvbilde av kjærest/kone/samboer. Feil. Noen menn tenner fakrisk mer på å se partneren nyte noe med en annen mann, å se på. Bare tull at alle menn vil ha 2 damer😅 Alle er ulike. Anonymkode: f12e3...744 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 31. juli 2023 #82 Del Skrevet 31. juli 2023 Topper og daler skrev (3 minutter siden): Det som forundrer meg litt er at det virker som at dette er veldig truende for enkelte. Jeg tenker da på tonen i enkelte innlegg her. Man er nærmest frenetisk opptatt av å fraråde andre å prøve dette. Slapp av litt, da vel. Ja, truende, farlig, sjalusi, utroskap, begynelsen på slutten osv… jeg mener at når et par tar dette steget, så er det bare begynelsen og følelsene får et oppsving. VISS en forstår «gamet» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. juli 2023 #83 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (1 minutt siden): Ja, truende, farlig, sjalusi, utroskap, begynelsen på slutten osv… jeg mener at når et par tar dette steget, så er det bare begynelsen og følelsene får et oppsving. VISS en forstår «gamet» Det er ikke farlig og truende for deg og andre som ikke vil dette. Hvorfor så fiksert på å advare andre? Du overdriver, dessuten. Mange har prøvd dette uten at det har fått så voldsomme konsekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 31. juli 2023 #84 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Feil. Noen menn tenner fakrisk mer på å se partneren nyte noe med en annen mann, å se på. Bare tull at alle menn vil ha 2 damer😅 Alle er ulike. Anonymkode: f12e3...744 Det er jo poenget med trekant, å se den andres nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 31. juli 2023 #85 Del Skrevet 31. juli 2023 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Det er ikke farlig og truende for deg og andre som ikke vil dette. Hvorfor så fiksert på å advare andre? Du overdriver, dessuten. Mange har prøvd dette uten at det har fått så voldsomme konsekvenser. Ps: jeg er FOR trekant😉 ikke truende og farlig for meg. Jeg anbefaler trekant. Men ser mange her som ikke skjønner seg på trekant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. juli 2023 #86 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (34 minutter siden): Det er jo poenget med trekant, å se den andres nytelse. Ikke bare, men det kan være et element. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 31. juli 2023 #87 Del Skrevet 31. juli 2023 Topper og daler skrev (41 minutter siden): Ikke bare, men det kan være et element. Psykisk nytelse for meg. Sommerfugler i kroppen da jeg såg typen min med en annen kvinne. Og samme for han, da han såg meg med annen mann. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 31. juli 2023 #88 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (19 minutter siden): Psykisk nytelse for meg. Sommerfugler i kroppen da jeg såg typen min med en annen kvinne. Og samme for han, da han såg meg med annen mann. Høres ut som dere kosa dere masse. Selv erfaring med 3 kant og med to menn og meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 31. juli 2023 #89 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (1 time siden): Det er jo poenget med trekant, å se den andres nytelse. Helt sant, det gir ekstrem nytelse å se den andre nyter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #90 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg for min del kunne godt tenke meg å teste det, men det er nok ikke aktuelt fra mannen sin side. Han blir lett sjalu og er svært "monogam". Det faller nok ikke naturlig for han. Helt ærlig hadde det nok endt i drap 🤭 Anonymkode: 0ed01...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. juli 2023 #91 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg for min del kunne godt tenke meg å teste det, men det er nok ikke aktuelt fra mannen sin side. Han blir lett sjalu og er svært "monogam". Det faller nok ikke naturlig for han. Helt ærlig hadde det nok endt i drap 🤭 Anonymkode: 0ed01...da9 Jeg sitter med et inntrykk av at det du skriver her er nokså representativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #92 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.7.2023 den 12.33): Invitere en mann inn i rompa 🤩 Anonymkode: bc91c...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #93 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (4 timer siden): Det er jo poenget med trekant, å se den andres nytelse. 😀Ja jeg vet du har forstått det,var til den ene her😉 Hilsen ts Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #94 Del Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (3 timer siden): Psykisk nytelse for meg. Sommerfugler i kroppen da jeg såg typen min med en annen kvinne. Og samme for han, da han såg meg med annen mann. Blåtrå, dere har gjort med dame og ja? Er noe jeg også tenker på.... Hva likte dere best? Kjente dere de godt på forhånd?🤔 Det jeg bekymrer meg for er å ikke finne passende mann og kanskje om vi liker det,en kvinne etter det som jeg liker. For noe må jeg jo like/tenne på med en 3person,og jeg går skjelden rundt kåt ,tvert i mot må ha den erotiske energien. Evt et par,men 4 stykk høres og mye ut😅 Begynne med 1ekstra hvertfall... Hilsen tråd starter☺ Anonymkode: f12e3...744 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #95 Del Skrevet 31. juli 2023 Topper og daler skrev (5 timer siden): Jeg sitter med et inntrykk av at det du skriver her er nokså representativt. Jeg tror det er nok et fåtall menn som faktisk ønsker å se partneren/kona ha sex med en annen mann. Uavhengig om det er fantasien hennes eller ikke. Sånn for ordens skyld så "shamer" jeg ikke de som liker det. Anonymkode: d62be...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 31. juli 2023 #96 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er nok et fåtall menn som faktisk ønsker å se partneren/kona ha sex med en annen mann. Uavhengig om det er fantasien hennes eller ikke. Sånn for ordens skyld så "shamer" jeg ikke de som liker det. Anonymkode: d62be...1fa Ja, det er jo også det samme jeg sier. Menn er nok generelt mer sjalu når det gjelder sex, enn hva kvinner er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 31. juli 2023 #97 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blåtrå, dere har gjort med dame og ja? Er noe jeg også tenker på.... Hva likte dere best? Kjente dere de godt på forhånd?🤔 Det jeg bekymrer meg for er å ikke finne passende mann og kanskje om vi liker det,en kvinne etter det som jeg liker. For noe må jeg jo like/tenne på med en 3person,og jeg går skjelden rundt kåt ,tvert i mot må ha den erotiske energien. Evt et par,men 4 stykk høres og mye ut😅 Begynne med 1ekstra hvertfall... Hilsen tråd starter☺ Anonymkode: f12e3...744 Jeg likte mest dame for for han, han likte best mann for meg. Se nytelse det er snakk om. Sexen etterpå dere imellom som betyr noe, og krydderet. Jeg vil finne ekstra mann og kvinne. Men er mest «kresen» på kvinne til meg. finn noen som bor langt fra dere, mest ukomplisert😉 vi avklarte ALT på forhånd, dvs, før, da, og etter. Snakk om alt etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #98 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg som mann føler jeg har det innebygget det å «beskytte» kona fra andre menn som ønsker seksuell kontakt. Å gi henne tillatelse til å knulle en annen ville aldri ha skjedd. Kan aldri lære meg noe annet. Tror dette genet hindret mine forfedre i å oppdra andre sine barn. Anonymkode: 2920b...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #99 Del Skrevet 31. juli 2023 Prøvd en gang. Hatet det. Anonymkode: e3b4e...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 31. juli 2023 #100 Del Skrevet 31. juli 2023 Har hatt sex med flere menn samtidig, mange ganger. Mannen min er som oftest med eller ser på. Ikke noe problem for oss, vi har god dialog og ærlighet, og er trygge på hverandre. Han tenner på det. Det beste er DP, men det krever litt tålmodighet i starten for å finne riktig stilling, teknikk, tempo osv. Men når det funker... da er ingenting bedre. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå