Gå til innhold

Sex med 2 menn samtidig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Prøvd det flere ganger....tar inn på hotel av og til med mannen min :) Så inviterer vi en ekstra mann eller kvinne til å ha sex med oss....det skaper krydder og spenning i livet å gjøre slikt anonymt. Trenger ikke skje så ofte.

Å suge en mann mens man bli knullet i doggy er ganske magisk 😊

Anonymkode: 1c2d7...583

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen homo frykt her,men han bryr seg ikke om mannen. Han vil se nytelsen jeg får. 

Selvfølgelig må man være nakne alle,men her er det 2 menn som skal ha sex med meg. En trekant med dame hadde nok jeg vært mer på dama ja. ts 

Anonymkode: f12e3...744

Ja, det er det samme hos oss. Jeg er i sentrum. Enten har jeg sex med begge, eller så ser mannen på og nyter min nytelse. Det var mest en kommentar til dialogen lenger opp, om at noen mener alle menn som har trekant med en ekstra mann «må» være bi/homo. Det er gjerne de samme som tror at en trekant må bety at alle har sex med alle, og det stemmer jo ikke. 

For meg har det i hvert fall blitt mange positive opplevelser. Men jeg tror det er fordel å ha vært sammen en god stund, og at tanken har fått modne skikkelig før man setter fantasien ut i livet. Jeg tror også det er lurt å være veldig kresen i valget av ekstra mann. Vi leter sammen, men det er jeg som tar avgjørelsene på hvem vi treffer og hvem vi går videre med.

Anonymkode: 4b550...ae2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
wan skrev (3 timer siden):

Nuvel, det er din mening og det er ok for meg at du har den meningen!

MEN, jeg ser faktisk ikke hvorfor det skal være lettere ( og mer stuerent ) å få to damer til å ha sex med hverandre  enn 2 menn.  Med en gang det er snakk om 2 menn så ropes det opp om bifil / homofil, men 2 damer er bare gode venner og trygge på seg selv. 

Når det gjelder det forholdet jeg hadde ; min samboer og "vår venn" er begge heterofile ( trenger ikke hyle opp, de er faktisk det! ), men de oppfylte mitt ønske om at de skulle kunne være nær hverandre. 

En trygg heterofil mann tåler en pikk i nærheten av seg uten å dø av den grunn!

At kvinner kysser, koser o.l. er tilnærmet normalisert, spesielt når de er ute på byen og noe beruset. Dette er ikke tilfellet for menn hvis noe ikke har endret seg kraftig i nyere tid. Jeg har i hvertfall ikke sett det før, men det betyr ikke at det ikke skjer.

Er litt usikker på hva du legger i "tåler er pikk i nærheten", mener du at det skal være seksuell kontakt mellom de (hetrofile) mennene? Har ingen problem med å ha sex i et rom hvor andre også har sex, men å se er noe helt annet enn å ha seksuell kontakt.

Anonymkode: d62be...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At kvinner kysser, koser o.l. er tilnærmet normalisert, spesielt når de er ute på byen og noe beruset. Dette er ikke tilfellet for menn hvis noe ikke har endret seg kraftig i nyere tid. Jeg har i hvertfall ikke sett det før, men det betyr ikke at det ikke skjer.

Er litt usikker på hva du legger i "tåler er pikk i nærheten", mener du at det skal være seksuell kontakt mellom de (hetrofile) mennene? Har ingen problem med å ha sex i et rom hvor andre også har sex, men å se er noe helt annet enn å ha seksuell kontakt.

Anonymkode: d62be...1fa

Ville aldri falt meg inn å kose og kysse en annen dame på noe seksuelt ladet vis. Ikke er det noe jeg syns virker normalisert heller. Er på flere store festivaler hvert år og opplever ikke at det er normalt. 

I den relasjonen vi hadde så hadde de 2 mennene seksuell kontakt. I de situasjonene , ikke ellers da. 

Endret av wan
Skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde vært noe å se henne med en som har normal/liten penis. For så å fylle henne opp slik hun er vant til i vårt forhold, mens den andre må se på. En realitetssjekk for dem begge.

The 🐃

Anonymkode: 43f92...d9a

Altså, du har så liten pikk at du må få en med mikropenis til å knulle kona for å bygge din egen selvtillit??

Anonymkode: 215c5...f5f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei kun 8mnd. Vi har bare snakket om det. Han vil ikke før jeg er 100% trygg og ønsker ha mer tid med oss i forholdet først. Jeg er enig. Så blir ikke enda. Felles prosjekt og trygghet tenker vi også😀

Jeg hadde gjort det slutt om dette kom på bordet (eventuelt laget så mye styr at det ble slutt). For noen tusseladder av «menn» som vil dette. Hilsen mann

Anonymkode: 2920b...bc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv synes jeg det var moro med trekant men det er enda mer moro med enda flere menn. Gjerne 5 stykker 👏👏👏

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg hadde gjort det slutt om dette kom på bordet (eventuelt laget så mye styr at det ble slutt). For noen tusseladder av «menn» som vil dette. Hilsen mann

Sjalu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det har ikke slått deg at det er du som er en tusseladd??? Dette er en fantasi som meeget mange kvinner har, men med menn som deg så tør nok ikke kvinnene å åpne seg om sine sexfantasier. En ting er at du ikke vil det selv, men ditt problem er at du tydligvis har problemer med andre menneskers lyster og fantasier, jeg synes synd på kona di som har en slik mann (om du har kone).

Anonymkode: ccbf5...cd1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det har ikke slått deg at det er du som er en tusseladd??? Dette er en fantasi som meeget mange kvinner har, men med menn som deg så tør nok ikke kvinnene å åpne seg om sine sexfantasier. En ting er at du ikke vil det selv, men ditt problem er at du tydligvis har problemer med andre menneskers lyster og fantasier, jeg synes synd på kona di som har en slik mann (om du har kone).

Anonymkode: ccbf5...cd1

Han er sjalu. Mange menn er det.  Derfor tåler de ikke at kvinner har slike preferanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Å herregud! Den som er tusseladd er DU! Trekant med ekstra mann kreves en enorm styrke av mannen. Du er en liten usikker sjalu tusseladd🤣 

Anonymkode: 6d6af...e35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Å herregud! Den som er tusseladd er DU! Trekant med ekstra mann kreves en enorm styrke av mannen. Du er en liten usikker sjalu tusseladd🤣 

Folk som legger inn sånne 🤣 emojis ler sjelden på innsida... Det er usikre folk som sitter på Internett og prøver å vinne en slags krig.

Fyren du siterer vil ikke ha ei dame som ønsker å ligge med andre menn. Du synes det gjør han til en tusseladd, mest sannsynlig bryr han seg katta om hva Internett-raringer mener om dette.

Anonymkode: e4dfb...bd6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Folk som legger inn sånne 🤣 emojis ler sjelden på innsida... Det er usikre folk som sitter på Internett og prøver å vinne en slags krig.

Fyren du siterer vil ikke ha ei dame som ønsker å ligge med andre menn. Du synes det gjør han til en tusseladd, mest sannsynlig bryr han seg katta om hva Internett-raringer mener om dette.

Du har faktisk ikke skjønt poenget med trekant. Fyren mener at menn som har trekant er tusseladder, som «lar» dama si ligge med en annen mann. Han har ikke skjønt poenget han heller. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mannen som ble sitert er nok for sjalu til å ha trekant. Derfor liker han ikke tanken på at kvinner tenner på dette. Det er med andre ord han som er den usikre her. Trekant med to menn er en av de vanligste fantasiene til kvinner. Mange har sikkert lyst, men mannen er for sjalu. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hadde vært noe å se henne med en som har normal/liten penis. For så å fylle henne opp slik hun er vant til i vårt forhold, mens den andre må se på. En realitetssjekk for dem begge.

The 🐃

Anonymkode: 43f92...d9a

Med tanke på at jeg er større enn deg, så må jeg pent avslå.

Anonymkode: 69d5c...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (11 minutter siden):

Mannen som ble sitert er nok for sjalu til å ha trekant. Derfor liker han ikke tanken på at kvinner tenner på dette. Det er med andre ord han som er den usikre her. Trekant med to menn er en av de vanligste fantasiene til kvinner. Mange har sikkert lyst, men mannen er for sjalu. 

Takk, du har skjønt det😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Topper og daler skrev (14 minutter siden):

Har inntrykk av at svært få kvinner tenner på det, men at det er en del som blir utnyttet av mannen til å gå over sine egne grenser og gjennomføre.

Anonymkode: dc003...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (17 minutter siden):

Ja det er faktisk slik det er. Og menn vil gjerne ha to kvinner, men stopper med tanken, pga sjalusi/dårlig selvbilde av kjærest/kone/samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har inntrykk av at svært få kvinner tenner på det, men at det er en del som blir utnyttet av mannen til å gå over sine egne grenser og gjennomføre.

Anonymkode: dc003...291

Hva har gitt deg det inntrykket? Trekant med to menn figurerer jo langt oppe i de fleste oversikter over hva kvinner tenner mest på som jeg har sett, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, det er det samme hos oss. Jeg er i sentrum. Enten har jeg sex med begge, eller så ser mannen på og nyter min nytelse. Det var mest en kommentar til dialogen lenger opp, om at noen mener alle menn som har trekant med en ekstra mann «må» være bi/homo. Det er gjerne de samme som tror at en trekant må bety at alle har sex med alle, og det stemmer jo ikke. 

For meg har det i hvert fall blitt mange positive opplevelser. Men jeg tror det er fordel å ha vært sammen en god stund, og at tanken har fått modne skikkelig før man setter fantasien ut i livet. Jeg tror også det er lurt å være veldig kresen i valget av ekstra mann. Vi leter sammen, men det er jeg som tar avgjørelsene på hvem vi treffer og hvem vi går videre med.

Anonymkode: 4b550...ae2

Enig med alt du skriver🤗 Vært sammen lenge og jeg velger mann. Vi tenker som dere. Takk for bra innlegg. 🌺ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...