AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Hei Er det noen som har erfaring med å jobbe i 2 vikarbyrå her? Jeg vurderer å si opp en fast sikker jobb for å kunne jobbe i drømmebransjen, men er usikker på om det i starten vil generere nok inntekt. Har derfor er plan b å jobbe i et annet vikarbyrå i tillegg om det skulle bli nødvendig og dette kan egentlig være hva som helst. Om nødvendig står jeg i oppvasken så jeg er ikke kresen. Anonymkode: 1aad7...f75
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Mener du å jobbe i to ulike bransjer? Da vil det kanskje fungere, men å jobbe i samme bransje i to ulike vikarbyråer tror jeg vil by på problemer. Anonymkode: aa62a...504
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mener du å jobbe i to ulike bransjer? Da vil det kanskje fungere, men å jobbe i samme bransje i to ulike vikarbyråer tror jeg vil by på problemer. Anonymkode: aa62a...504 Ja, den ene bransjen er den jeg faktisk ønsker å jobbe i, mens i den andre bransjen (den jeg har mye erfaring fra) vil bare dreie seg om å tjene penger. Helst korte og fleksible oppdrag for å kunne holde på med det jeg egentlig ønsker. Anonymkode: 1aad7...f75
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, den ene bransjen er den jeg faktisk ønsker å jobbe i, mens i den andre bransjen (den jeg har mye erfaring fra) vil bare dreie seg om å tjene penger. Helst korte og fleksible oppdrag for å kunne holde på med det jeg egentlig ønsker. Anonymkode: 1aad7...f75 Har gjort noe lignende, men jeg syntes det periodevis var vanskelig å få til en god balanse. Dvs. at man får oppdrag begge steder samtidig eller at det er stille begge steder samtidig. Ev. at det er stille i "ønskebransjen" og man må kapitulere og ta oppdrag i vikarbyrået der man kun jobber for pengene, og når man da har lovet å stille, kommer det oppdrag fra "ønskebransjen" som man må avslå fordi man har lovet seg bort til det andre stedet. Men det er klart det kan fungere, spesielt hvis det dreier seg om ulike arbeidstider, og du har stor arbeidskapasitet🙂 Anonymkode: aa62a...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå