AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Hei. Er en jente på 29 år som ikke klarer finne kjærligheten. Det er ikke virke selvsentrert, fordi jeg er en veldig usikker person... Men folk har sagt jeg ofte er vakker. På skolen fikk jeg ofte høre det av medelever, og nå som voksen så kommer det ikke lett med. Jeg har vært i 5 forhold, det siste som varte 3 år. Nå som det er slutt har jeg vanskelig med å finne en partner. Jeg får ofte mannlig oppmerksomhet og som en usikker person kan jeg fort bli betatt av folk.p å jobb flørter ofte menn med meg.. Men så finner jeg ut i etterkant at de har dame. Spesielt en kommer stadig bort til meg for å slå av en prat i 10 minutter osv. åpenlyst flørter og blunker til meg. Jeg blir dog sjarmert av dette 🤷🏼♀️😩 Så er det eksen min. Han tar stadig kontakt med meg selvom han har en ny dame... Vet ikke om det er en rebound da de bare har vært sammen i tre måneder.. men vi har møttes på hans initiativ... 3 ganger... Og han vil alltid holde meg i hånden.. Noe jeg sier nei til først,Siden han har dame... Men når han først drar meg inntil seg og begynner å kysse meg på halsen.. Så blir jeg revet meg. 😩 (vet jeg selv satte meg i den dumme situasjonen) men føler jeg blir gaslighta når han sier at jeg er mye finere enn dama hans, han har aldri elsket noen høyere enn meg osv. Dette er ikke min forrige ex... Men min første kjærlighet. Dama hans catcha oss og tilgang han.. og nå snakker han ikke med meg.. Men vet han kommer tilbake om noen dager igjen🤷🏼♀️som han alltid. Føler meg svak så jævlig svak og ønsker bare å finne kjærligheten. Anonymkode: 97d95...4fa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Du må slutte å la mannfolka finne deg. Du må begynne å velge menn selv. Ikke vær passiv! Anonymkode: 0a1ef...15b 7 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Du må få grenser! Dine egne grenser som du aldri noengang lar noen krysse!! Du må forstå at du er verdt alt! Du er verdt respekt. Du er verdt kjærlighet! Du må lære deg selv hva du er verdt! Stå opp for deg selv vakre kvinne😊 Jeg er også vakker og fin, kan få hvem jeg vil av menn, men jeg har respekt for meg selv og jeg velger riktig, jeg velger en mann som respekterer meg og behandler ungene mine godt. Bryr meg ikke om utseende men om hjerte og sjel. Velg en som behandler deg godt og gir deg masse kjærlighet ❤️ det fortjener du! Den eksen lar du gå med en gang, du er ikke en patetisk puledukke eksen kan bruke når han vil! Ikke faen. Du er mye bedre enn det. Si det til deg selv, helt til du tror på det😊 I AM WORTHY Anonymkode: 87e18...261 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Var som deg. Spilte på det jeg trodde jeg var verdt nemlig mitt utseende. Nyter ikke å være vakker å kunne velge og vrake i menn, de ser på deg som SEX bokstavelig talt. Kjenner meg igjen i det du skriver. Gjør deg selv kostbar. Fokuser på dine kvaliteter, ikke utseende. Jeg fant drømmenmannen til slutt i alder 38. Anonymkode: 0c3d8...053 2 1
Rosakatt Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Om han ikke elsker noen høyere enn deg, hvorfor er dere ikke sammen? Ikke tro på han igjen. Om du elsker han og vil ha han, bør han slutte å holde dere begge for narr å gå ut av det forholdet. Syns synd på hun han har også, men bra hun i det minste vet at han er utro. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Skrevet 30. juli 2023 Du bør spandere psykolog på deg selv slik at du kan komme til bunns i hvorfor du ikke klarer å sette grenser eller ha ok selvtillit. Du vil sannsynligvis få stort utbytte av bare noen få timer. Anonymkode: e2431...4fa 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du må slutte å la mannfolka finne deg. Du må begynne å velge menn selv. Ikke vær passiv! Anonymkode: 0a1ef...15b Dette! Anonymkode: 5e726...03f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Er en jente på 29 år som ikke klarer finne kjærligheten. Det er ikke virke selvsentrert, fordi jeg er en veldig usikker person... Men folk har sagt jeg ofte er vakker. På skolen fikk jeg ofte høre det av medelever, og nå som voksen så kommer det ikke lett med. Jeg har vært i 5 forhold, det siste som varte 3 år. Nå som det er slutt har jeg vanskelig med å finne en partner. Jeg får ofte mannlig oppmerksomhet og som en usikker person kan jeg fort bli betatt av folk.p å jobb flørter ofte menn med meg.. Men så finner jeg ut i etterkant at de har dame. Spesielt en kommer stadig bort til meg for å slå av en prat i 10 minutter osv. åpenlyst flørter og blunker til meg. Jeg blir dog sjarmert av dette 🤷🏼♀️😩 Så er det eksen min. Han tar stadig kontakt med meg selvom han har en ny dame... Vet ikke om det er en rebound da de bare har vært sammen i tre måneder.. men vi har møttes på hans initiativ... 3 ganger... Og han vil alltid holde meg i hånden.. Noe jeg sier nei til først,Siden han har dame... Men når han først drar meg inntil seg og begynner å kysse meg på halsen.. Så blir jeg revet meg. 😩 (vet jeg selv satte meg i den dumme situasjonen) men føler jeg blir gaslighta når han sier at jeg er mye finere enn dama hans, han har aldri elsket noen høyere enn meg osv. Dette er ikke min forrige ex... Men min første kjærlighet. Dama hans catcha oss og tilgang han.. og nå snakker han ikke med meg.. Men vet han kommer tilbake om noen dager igjen🤷🏼♀️som han alltid. Føler meg svak så jævlig svak og ønsker bare å finne kjærligheten. Anonymkode: 97d95...4fa Dette her skjønte jeg egentlig ikke helt, måten du skriver på er veldig rotete så det henger ikke sammen. Men i grunnen så synes jeg du virker veldig usikker og søker selv mye oppmerksomhet, du lar jo disse mennene med dame komme til deg, både på jobb og exen din og du lar ting skje, når du ikke sier nei til grisene så finner ikke de rette mennene veien til deg heller. Du gjør deg selv til et objekt, og særlig ekkelt med han som du lar komme til deg på jobb. Anonymkode: dd665...1d3
Safiye Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innhold -Safiye, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå