Gå til innhold

Eggløsningstest blir ikke positiv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på CD16 nå, testa i 5 dager. I 4 dager har det vært tydelig strek, men ikke like sterk som teststrek. Den har hverken blitt sterkere eller svakere på disse dagene. Har opplevd før å ha negativ test, men fått målt folikkel til 25mm hos gyn. Blir derfor veldig usikker. Hadde eggløsningssmerter på fredag. Skjønner ingenting. Noen som har opplevd å få eggløsning uten at test blir positiv?

Anonymkode: 3e05e...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må få tatt en progesteronblodprøve for å se om du har hatt eggløsning. Forrige syklus fikk jeg aldri helt positiv test, og progesteron var kjempelav en ukes tid før menstruasjon, så da hadde jeg ikke eggløsning i den syklusen. 

Anonymkode: f0f0e...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du må få tatt en progesteronblodprøve for å se om du har hatt eggløsning. Forrige syklus fikk jeg aldri helt positiv test, og progesteron var kjempelav en ukes tid før menstruasjon, så da hadde jeg ikke eggløsning i den syklusen. 

Anonymkode: f0f0e...a29

Burde fått eggløsning, går på trippel dose Letrozol, og alltid fått eggløsning da.. vanskelig å ta blodprøve for å sjekke progesteron når jeg har ustabil syklus. 

Anonymkode: 3e05e...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...