AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg hører mye på meditasjons lydfiler før jeg legger meg og syns det hjelper godt mot innsovning og søvnen som jeg sliter med. I går kveld kjøpte jeg en lydfil fra ei som driver med healing (tenkte jeg ville prøve noe nytt). Veldig behagelig stemme og fornøyd med lydfilen og fikk en god ro i kroppen før jeg sovnet I natt har jeg drømt mye syke ting. Kroppen føles tung, verk i hele kroppen og litt utmattet etter alle drømmene jeg har drømt i natt. Husker noen av dem, men vanskelig å skrive ned å gjenfortelle. Men det føles som en av drømmene jobbet veldig med at jeg skulle få kontakt med meg selv. Ene drømmen drømte jeg om meg selv som sov og at «noen» i rommet prøvde å få kontakt med meg. i følge klokken min, så har jeg sovet tungt og godt. Bodybatterien er fullt opp og mye annet som jeg følger med på er veldig bra Dere som har prøvd healing. Hvordan opplevde dere dette? Nå vil jeg kun høre i fra dere som har prøvd healing og ikke av dere som aldri har prøvd og syns slike ting er humbug Anonymkode: 31c44...0b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå