Gå til innhold

HVA ER GALT??????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor kommer det bare urin ut av penisen min når dama mi suger meg til det går.Hver gang jeg ronker kommer det sæd men når jeg blir sugd eller har samleie kommer det bare urin.Selv om jeg nettop har tisset før suging eller samleie.Doktoren jeg kontaktet kunne ikke si hva det var.Mente det bare var sykisk.Heldigvis liker dama mi vet sex. Lurer bare på om noen andre har vært borti lignende ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tenker det er du som liker Wet sex jeg, og bruker dette som unnskyldning overfor dama for å få det som du vil.

Har du nettopp vært å tisset er blæren din tom og du har ikke behov for å tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

riktig lille.lise.

det er alltid litt resturin igjen i blæra selv om du akkurat har vært på do

Om det er syklig kan du trene deg opp til å holde på urinen.. er det mye urin som kommer ut eller bare noen dråper????

Om ikke dama di har noe problem med det så gjør det vel ikke så mye?

Går det ikke for deg når hun suger deg eller når du har samleie ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:lol:

Kanskje dette kan være til hjelp:

Det er en fin nyanse mellom de muskler som holder sæden din tilbake og de som holder urinen tilbake. For at du skal tisse må disse musklene slappes av og ikke være kontraktile. Jeg har studert fysioterapi, men husker ikke hvilke muskler dette er snakk om. Det er mulig å trene opp dette ettersom "tissemuskulaturen" er kontrollerbar. Et prinsipp er at staken din må være ordentlig erigert. Ved hard suging rundt penishodet vil de uttallige nervene som finnes der bli adaptert eller tilpasset omstandighetene. dette kan føre til at nervecellene ikke gir de tilbakemeldingene som trenges for at sæden din skal komme slik den burde. Et tips er at dama di kan runke deg litt mens hun suger, samt at du kjører den inn i munnen på henne slik at du kontrollerer graden av stimuli slik som forekommer under normalt samleie. På det psykiske plan har jeg kun naive teorier, men dersom du under samleie får til å sprute som normalt kan dette ses i sammenheng med følgende; Når en mann har seg med en kvinne vil han i underbevisstheten synonymisere dette med å føre genene videre eller befrukte henne. Når en blir sugd går det underbevisste fokuset på dette bort og vil i ditt tilfelle ikke gi nok underbevisst ekstase til å sprute i munnen på henne. Dersom du fokuserer på at hun skal smake på sæden din som om hun skulle godkjenne den eller ikke, vil kanskje det underbevisste fokuset gi såpass stemning at det appellerer til sædavgang!?

Gi meg tilbakemelding på dette innslaget :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat fra Milla:

Mener du at hun liker at du tisser på henne????

Unnskyld meg men hvor ****** går det an å bli?

Har lagt merke til Millas kommentarer tidligere....Er det virkelig nødvendig å svare på denne måten! Kan du ikke la andre få ha de interesser/behov de måtte ønske uten å få denne type bemerkninger slengt etter seg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: ja, det er faktisk opptil flere som tenner på wet-sex, og ja, det innebærer å bli tisset på/ tisse på!

At du og jeg ikke liker det, er jo greit nok, men la nå andre tenne på hva de vil da!

Over til "problemet":

Har aldri vært borti det selv, og synes vel det er greit så lenge lege ikke har funnet noe feil, samt at din partner synes det er helt greit.

Men som andre spurte om, går det for deg da? eller "går du glipp av" den delen også?

Dersom det er noe som plager deg, og du tror det er psykisk, kan du ikke høre med psykolog eller slikt? (selv om det er uuurlang ventetid på slikt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...