Gå til innhold

Kjæresten krever at jeg skal komme ned når han har ungen, istedenfor å sende ungen i bhg, ellers kommer han ikke til meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barna mine 100%, han har sitt barn 50%. Ungene mine har hatt 3 uker ferie, og jeg er sliten. Hans barn har 4 uker ferie, men han valgte selv og ha ungen hjemme neste uke. 
han sier at om jeg ikke kommer ned neste uke til han, så kommer han ikke opp til meg når han har fri. Han har altså fri en hel uke, og pleier å være hos meg 2 dager, resten er han hjemme fri. Jeg derimot, har ikke en eneste eneste dag fri. 

Jeg tenker han kan sende barnet i barnehage, sånn at han også får puste litt og ta litt vare på seg selv, siden barnet egentlig skulle i barnehagen. Men nei, da er det meg det går utover, pga han velger og ha barnet hjemme. 

hva tenker dere? Jeg syns det er å dra det litt langt. At han velger og ha barnet hjemme, skal ikke gå utover meg. Vist han har så stort behov for å slappe av, så bør han sende barnet i barnehagen. Han har fortsatt ferie, og han mener han er en dårlig foreldre om han sender barnet noen dager i bhg. 

Anonymkode: d713a...ea8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han allerede sagt at barnet skal ha ferie fra barnehagen kan han ikke allikevel velge å gjøre det. Nå har de lagt opp bemanning ut i fra antall barn som kommer. Så fint for barnet hans at det får ferie en uke mer enn de tre ukene som er pålagt! 

Anonymkode: 6df8c...274

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet

Så herlig med foreldre som lar ungene ha en lang ferie, og han kan vel slappe av selv om barnet er hjemme? 

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

For et rasshøl! Tenke seg å prioritere barnet sitt fremfor deg! 

Anonymkode: d639c...d27

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns han virker fornuftig. Han har valgt å ha barnet hjemme, han prioriterer barnet - ikke seg selv og ikke kjæresten sin. 

Anonymkode: c0892...4d8

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har han allerede sagt at barnet skal ha ferie fra barnehagen kan han ikke allikevel velge å gjøre det. Nå har de lagt opp bemanning ut i fra antall barn som kommer. Så fint for barnet hans at det får ferie en uke mer enn de tre ukene som er pålagt! 

Anonymkode: 6df8c...274

Nei, barnet skulle i barnehagen :) 

ja det er fint, men les gjerne det andre, syns ikke det er rett at han skal true meg med at da kommer han ikke opp til meg når han har barnefri. Han sa ifra igår at barnet skulle være hjemme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns han virker fornuftig. Han har valgt å ha barnet hjemme, han prioriterer barnet - ikke seg selv og ikke kjæresten sin. 

Slik jeg forstod det, så vil han at hun skal komme til dem fordi han er sliten av å ha barnet hjemme. Slik at hun kan passe på barnet, og han få hvilt. Eller tar jeg feil her? 

Anonymkode: 9f3a1...6db

• Liker 6
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du høres sytete ut og det må være turnoff for mannen. "Men nei da er det meg det går ut over..." Cry me a river. Det er VELDIG bra at han lar ungen sin få fire uker ferie, istedenfor skarve tre. Jeg skjønner at dine må ha tre uker fordi du må jobbe, men om man KAN gi dem flere uker, slik din kjæreste kan, er det helt topp og et riktig valg. Bra mann!

Anonymkode: 82f36...a8f

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da har dere misforstått hele innlegget. Det handler ikke om at han skal prioritere meg foran barnet! Det har jeg aldri sagt, problemer er at han truer meg at om jeg ikke kommer ned hele uken han har barnet, så nekter han å komme opp hele uken han har fri etter. Jeg kan fint komme ned en dag eller to, men ikke hele uken. Jeg har barn og ta meg av selv, og trenger å slappe av etter lange uker. Det er måten han sa det på, ikke det at han skal være med meg den uken barnet egentlig skulle i bhg, for det har jeg aldri sagt. 

ts

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, barnet skulle i barnehagen :) 

ja det er fint, men les gjerne det andre, syns ikke det er rett at han skal true meg med at da kommer han ikke opp til meg når han har barnefri. Han sa ifra igår at barnet skulle være hjemme. 

Han truer deg da ikke? Han sier det er enklere at du kommer til han hvis dere skal sees. Ellers møtes dere ikke denne uka.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg forstod det, så vil han at hun skal komme til dem fordi han er sliten av å ha barnet hjemme. Slik at hun kan passe på barnet, og han få hvilt. Eller tar jeg feil her? 

Hvor står det? Det er ts som mener han burde sende barnet i barnehage for å komme til henne, og puste litt i hverdagen. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han truer deg da ikke? Han sier det er enklere at du kommer til han hvis dere skal sees. Ellers møtes dere ikke denne uka.

Jo. Les på nytt😅 

vi ses til helgen uansett. Poenget er han har fri uken etter, og er da han sier han ikke kommer til meg, om jeg ikke kommer til han denne uken. Jeg skal selvfølgelig ned 1 dag eller 2, men kommer jeg ikke heleeeee uken, så kommer han ikke til meg neste for da skal han ha fri hele uken. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor står det? Det er ts som mener han burde sende barnet i barnehage for å komme til henne, og puste litt i hverdagen. 

Fordi han var sliten av å ha barnet hjemme, og ville at hun skulle komme ned. Vil tro at han håpet på litt avlastning. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var ikke det jeg skrev. Han skal fortsatt være hjemme, han er sliten, og sier at om jeg ikke kommer ned hele uken, så kommer ikke han til meg hele uken etter når han har fri. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da har dere misforstått hele innlegget. Det handler ikke om at han skal prioritere meg foran barnet! Det har jeg aldri sagt, problemer er at han truer meg at om jeg ikke kommer ned hele uken han har barnet, så nekter han å komme opp hele uken han har fri etter. Jeg kan fint komme ned en dag eller to, men ikke hele uken. Jeg har barn og ta meg av selv, og trenger å slappe av etter lange uker. Det er måten han sa det på, ikke det at han skal være med meg den uken barnet egentlig skulle i bhg, for det har jeg aldri sagt. 

ts

Han merker vel at du ikke er så interessert i å være med ham når han har ungen da? Og sier at hvis du ikke kan komme ned hit når jeg har ham, gidder ikke jeg å komme til deg og dine når jeg har fri neste uke. Ikke vet jeg.

Anonymkode: 82f36...a8f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så du har en ferieuke igjen, ungene dine skal i barnehagen og du vil ikke være sammen med han og hans barn som ikke skal være i barnehagen? Og så blir han sur og truer med å ikke komme til deg når hans barn er hos moren? Og du blir sur og tenker at han skal sende barnet i barnehagen mens han har ferie selv om han bare har barnet 50%

Dere er i så fall like umodne begge to. 

Anonymkode: 93ab4...175

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo. Les på nytt😅 

vi ses til helgen uansett. Poenget er han har fri uken etter, og er da han sier han ikke kommer til meg, om jeg ikke kommer til han denne uken. Jeg skal selvfølgelig ned 1 dag eller 2, men kommer jeg ikke heleeeee uken, så kommer han ikke til meg neste for da skal han ha fri hele uken. 

Kan du utdype hvor han truer deg i teksten din?  Du kan virkelig ikke mene han truer deg om han ikke ønsker tilbringe uka med deg, uansett hvilken uke. Han sier til deg han ønsker du skal komme til han, han ønsker ikke reise og være borte hele uka. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du har en ferieuke igjen, ungene dine skal i barnehagen og du vil ikke være sammen med han og hans barn som ikke skal være i barnehagen? Og så blir han sur og truer med å ikke komme til deg når hans barn er hos moren? Og du blir sur og tenker at han skal sende barnet i barnehagen mens han har ferie selv om han bare har barnet 50%

Et sabla rot, kort oppsummert. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke ferie. Jeg kan selvfølgelig være med de 2 dager, men har mye jeg skal gjøre, og jeg trenger å slappe litt av. Han får allerede flere dager å slappe av på ellers, noe jeg ikke får. 
jeg tenker at om han er så sliten som han sier, at barnet kunne gått 2-3 dager i bhg. Og at det skal ikke gå utover meg og mine gjøremål, at han velger og ha barn hjemme.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...