Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er snart 3 år siden det ble slutt med eksen, men vi har vært av og på siden. Jeg har ikke ønsker han tilbake da jeg ikke tørr siden jeg vet hvordan han er, men samtidig har han føltes som den eneste rette. 
Vi hadde mye kontakt fram til for en uke siden, og han ga uttrykk for at han ville ha meg og hadde blitt såret hvis jeg fant en ny. 
Nå viser det seg at han selv er med ei ny, vi er fra en liten plass og dette er ei jeg kjenner. 
Reaksjonen min ble mye sterkere enn jeg ventet, det føles helt feil å se han med henne. Hvordan kommer jeg over dette?

Tar meg selv i å være redd for at de får det kjempebra også. Hos oss var det første halvåret bra, før han over natta ble en helt annen; humørsyk og respektløs. Kjenner meg redd for å føle meg mislykket hvis han blir den bra utgaven av seg selv for alltid med henne..

Anonymkode: c1e91...874

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som noe tap akkurat, de barnslige tankene forsvinner med alderen;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok aldri endre seg…..og slik av-på opplegg som dere har hatt er bare seigpining. At han nå har funnet en annen kom egentlig som en gave til deg, nå er du virkelig fri fra han og kan gå videre💜

Anonymkode: 26055...415

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må sørge over eksen. Dere utsatte bruddet ved å fortsette å ha sex og flørte. Han var respektløs mot deg, og gjentok det da han prøvde å bremse deg fra å gå videre samtidig som han gikk videre selv. 

Anonymkode: 5a40c...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å kondolere overfor den nye dama.

Glad du kan finne noen med litt mer vett. 

Anonymkode: 7d7f5...600

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om at han har utnyttet deg i lang tid etter bruddet. For selvpleie. 

Du bør være sjeleglad for at du nå blir helt kvitt han. Ikke se deg tilbake. Iallfall ikke bry deg om hva han bedriver med.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Bombasi skrev (10 minutter siden):

Høres ut som om at han har utnyttet deg i lang tid etter bruddet. For selvpleie. 

Du bør være sjeleglad for at du nå blir helt kvitt han. Ikke se deg tilbake. Iallfall ikke bry deg om hva han bedriver med.

Jeg er snart ute av samme situasjon som ts. Og vi vet vel godt begge to at det "bare er å komme seg videre", men hadde alt vært så enkelt :gråter: Ts, sørg forholdet i en bestemt tid om dage, eksempelvis et kvarter og og la det så være slutt. Prøv heller å snu savn og sorg til "sisu", et finsk uttrykk for utholdenhet, seig kraft, fysisk og psykisk kamplyst, google det. Det ar vært min livline i tunge stunder, og har det nå bedre. Gir meg selv to uker til med et kvarters sorg innimellom, så er det slutt. 

Jeg står støtt på egne bein i eget liv, og begynner å bli klar for nye bekjentskaper. Lykke til, ts! 

Endret av Atrax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...