Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Da jeg var gravid var samboer veldig hemmelighetsfull med mobilen sin og sov med den under puta osv.. da jeg var 9 mnd på vei sjekket jeg mobilen hans mens jeg sov. Der fant jeg en del ting jeg ikke likte.. fant ut han hadde skrevet med ei dame. Jeg konfronterte han uten å si hva jeg visste og spurte hvem han hadde skrevet med, og han ga meg et annet navn enn det jeg så på mobilen hans. Jeg sa at jeg visste det var flere, og han ga meg et annet navn igjen. Det endte opp med at jeg fikk navn på 5 stk, der siste var hun jeg så på mobilen. Jeg  kontaktet tre av dem. Nr 1 sier at de hadde pratet i 4 mnd og hadde følelser for hverandre, nr 2 sa at de hadde snakket i 9 mnd og han hadde følelser for henne, skulle forlate meg, de skulle gifte seg og masse om hvor drit jeg var. Hadde også sagt han ikke ønsket barnet og at han skulle ønske hun var moren. Nr 3 ville ikke si så mye annet enn at hun prøvde å redde forholdet vårt siden jeg var så dårlig. Jeg var helt knust etter dette og kastet han ut. Tok meg fort sammen og prøvde å holde humøret oppe pga lille i magen.

Nå er han litt over 1 mnd gammel og jeg gråter hver eneste dag. Hver gang han sover eller faren har han så sitter jeg og tenker på alt han har gjort og sagt, og jeg bare gråter og gråter. Dette har vært nesten hver dag siden fødsel. Jeg tenker på hvordan han kunne være så ond mot meg mens jeg var gravid med hans barn og bare var god mot han. Barnefar har vært her siden fødsel og reagerer dårlig på at jeg gråter. Han blir irritert og går en annen plass. Har sagt at jeg har det tungt og kommer til å ha det lenge, og at det hadde vært fint å prate om det som har skjedd, men det er han ikke interessert i. Hvor lenge skal jeg ha det sånn her? Jeg har det helt fint når baby er våken for da holder jeg meg opptatt, men nettene er så tøffe. Jeg skulle så ønske at dette ikke hadde skjedd :( han har vært så god og snill etter fødselen at jeg til tider glemmer  det som har skjedd i noen timer og ser for meg en framtid med han igjen. Det er som om at livet jeg så for meg ødelegges igjen hver dag når jeg husker på hva  han har gjort.

Klarer ikke å ha han i hus mere egentlig.. men samtidig er han så god hjelp med babyen. Han er på puppen dagen lang så eneste pausene jeg har er når far har han. Det er også kun da jeg får sove stortsett… skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Virker som jeg blir å ha det like tøft uansett om han er her eller ikke.

Anonymkode: 53525...6f7

• Liker 1
  • Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fælt TS, dette høres tøft ut! Har du fortalt jordmor om hva som har skjed? Kanskje du trenger litt ekstra støtte, du kan ta kontakt med fastlegen din å be om noen å snake med. Det er tøft nå, men husk på at det blir bedre!!! Om noen år kommer du til å være glad for at du oppdaget hvem han var og ikke kastet vek hele livet på han. Du fortjener så mye mer, og det blir bedre med tiden ❤️ 

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med annen familie? Nettverk? Venner? Du har det helt forferdelig nå. Livet ble ikke som du trodde. Men du skal tenke på deg selv nå. Jeg tror du får det bedre uten han i hus. 

Anonymkode: e2d54...e93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff…..dette var ikke noe særlig. Er det noen som kan hjelpe deg litt med å feks passe babyen slik at du får sovet, gått en tur og tatt litt vare på deg selv? Noen som ikke er babyens far? Du må snakke med noen, det som du har opplevd er ganske traumatiserende og det største sviket en kan oppleve. Klem til deg🧡🧡

Anonymkode: 3e220...99a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja sånn går det når du faktisk velger å fortsette å være sammen med han.

Anonymkode: 6b27e...7b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og folk som deg blir klæsset til, før eller siden! Sånn går det med så sleivkjefta folk...

Anonymkode: 52912...ea6

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å klare deg bedre enn du tror uten han i bildet, selv om det er tøft nå. Babyen vokser fort og når du får ro fra din x vil du bli bedre mentalt. Allier deg med de du kan for støtte, folk vil jo hjelpe når de blir spurt! Lag faste dager og timer hvor x kan komme på besøk, så får du mer ro!

Anonymkode: 83dc3...439

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må ALDRI finne på å tenke tanken at du har en fremtid med denne fyren! Fy F for en fyr. Utroskap og bedrag, svik og svikt i så overdrevet grad at jeg ble kvalm av å lese. Et helt forkastelig menneske.

Som råd vil jeg si at du nok må fortsette å gråte en stund. Det er normalt, det er sorgprosessen, en nødvendig psykologisk prosess du må gjennom for å mentalt fjerne deg fra denne fyren. Du må fokusere på å se ham og hvor stygg han er. Aldri la deg friste til å tenke noe positivt om ham. Les deg opp på kjærlighetshekt, f.eks "Hekta på kjærlighet" av Sissel Gran.

Etter en stund kommer du styrket ut av det

Anonymkode: 3582b...c65

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Fortsett å gråt. Stå i sorgen! Den vil gå over. Plutselig er barnet på overnatting hos far og du er fri og singel og lykkelig👌🎉

ALDRI vurder ta han tilbake. Sorgprossesen vil da ikke ta slutt!

Hold ut

Hold fast

Du vil klare deg utmerket alene. 

Du har en nyfødt nå og er i unntakstilstand. Du ser gjerne ikke helt klart. Det vil bli bedre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tøft dette her! Hadde heller aldri tatt han tilbake. Dette er et altfor alvorlig tillitsbrudd.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du må ALDRI finne på å tenke tanken at du har en fremtid med denne fyren! Fy F for en fyr. Utroskap og bedrag, svik og svikt i så overdrevet grad at jeg ble kvalm av å lese. Et helt forkastelig menneske.

Som råd vil jeg si at du nok må fortsette å gråte en stund. Det er normalt, det er sorgprosessen, en nødvendig psykologisk prosess du må gjennom for å mentalt fjerne deg fra denne fyren. Du må fokusere på å se ham og hvor stygg han er. Aldri la deg friste til å tenke noe positivt om ham. Les deg opp på kjærlighetshekt, f.eks "Hekta på kjærlighet" av Sissel Gran.

Etter en stund kommer du styrket ut av det

Anonymkode: 3582b...c65

Jepp. Han er en pikk. Bare de aller største søplemenn er utro mens dama er HØYGRAVID med hans barn. Det er helt sinnsyk oppførsel og det er noe alvorlig galt med han. 

Anonymkode: ed8db...150

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei. Da jeg var gravid var samboer veldig hemmelighetsfull med mobilen sin og sov med den under puta osv.. da jeg var 9 mnd på vei sjekket jeg mobilen hans mens jeg sov. Der fant jeg en del ting jeg ikke likte.. fant ut han hadde skrevet med ei dame. Jeg konfronterte han uten å si hva jeg visste og spurte hvem han hadde skrevet med, og han ga meg et annet navn enn det jeg så på mobilen hans. Jeg sa at jeg visste det var flere, og han ga meg et annet navn igjen. Det endte opp med at jeg fikk navn på 5 stk, der siste var hun jeg så på mobilen. Jeg  kontaktet tre av dem. Nr 1 sier at de hadde pratet i 4 mnd og hadde følelser for hverandre, nr 2 sa at de hadde snakket i 9 mnd og han hadde følelser for henne, skulle forlate meg, de skulle gifte seg og masse om hvor drit jeg var. Hadde også sagt han ikke ønsket barnet og at han skulle ønske hun var moren. Nr 3 ville ikke si så mye annet enn at hun prøvde å redde forholdet vårt siden jeg var så dårlig. Jeg var helt knust etter dette og kastet han ut. Tok meg fort sammen og prøvde å holde humøret oppe pga lille i magen.

Nå er han litt over 1 mnd gammel og jeg gråter hver eneste dag. Hver gang han sover eller faren har han så sitter jeg og tenker på alt han har gjort og sagt, og jeg bare gråter og gråter. Dette har vært nesten hver dag siden fødsel. Jeg tenker på hvordan han kunne være så ond mot meg mens jeg var gravid med hans barn og bare var god mot han. Barnefar har vært her siden fødsel og reagerer dårlig på at jeg gråter. Han blir irritert og går en annen plass. Har sagt at jeg har det tungt og kommer til å ha det lenge, og at det hadde vært fint å prate om det som har skjedd, men det er han ikke interessert i. Hvor lenge skal jeg ha det sånn her? Jeg har det helt fint når baby er våken for da holder jeg meg opptatt, men nettene er så tøffe. Jeg skulle så ønske at dette ikke hadde skjedd :( han har vært så god og snill etter fødselen at jeg til tider glemmer  det som har skjedd i noen timer og ser for meg en framtid med han igjen. Det er som om at livet jeg så for meg ødelegges igjen hver dag når jeg husker på hva  han har gjort.

Klarer ikke å ha han i hus mere egentlig.. men samtidig er han så god hjelp med babyen. Han er på puppen dagen lang så eneste pausene jeg har er når far har han. Det er også kun da jeg får sove stortsett… skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre. Virker som jeg blir å ha det like tøft uansett om han er her eller ikke.

Anonymkode: 53525...6f7

Han har IKKE vært så god og snill, verken før eller etter fødselen. Han er en utro drittsekk som driter i dine følelser. Han er totalt ubrukelig og respektløs, og holder på med en håndfull andre damer. Hjelp! Du kommer til å klare deg mye bedre uten han. Nyfødtperioden er knalltøff isolert sett (har en på 4 uker selv..) og jeg håper du har et godt nettverk i familie og/eller venner❤️, pga. den ekstra belastningen med han idioten.

Anonymkode: 885a6...e03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ganske spesielt, ja..
Hun skriver jo at hun kastet ham ut, men så bor de visst sammen allikevel av en eller annen grunn

Anonymkode: 245ba...3b5

Skrevet

For en jævla kødd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også sammen med en som var utro mens jeg var gravid, helt forkastelig. Først var jeg knust og deretter forbanna og knust om hverandre - også fikk jeg det MYE bedre uten den gjøken! Vil bare minne deg på ts at selvom alt føles helt forjævlig ut nå, så blir det bedre❤️ Men du kommer ikke til å få det bedre med den drittsekken der, eneste måten å få det bedre på er å bli kvitt det som har såret og ødelagt deg så mye og fokusere på deg selv og babyen❤️ Jeg måtte leve videre med at han jeg var sammen med lå rundt med mange forskjellige damer i ettertid, og til slutt gikk jeg fra å være knust til å le av hvor patetisk, tragisk det går an å være! Han fortjener ikke deg ts! Og du fortjener noe langt bedre for deg selv og babyen❤️ Sender en god klem🤗

Anonymkode: c7ea5...535

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...