AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Har egg som gikk ut på dato for 4 uker siden. Ville ikke brydd meg selv, men kan jeg bruke det til matlaging til baby? Baby er snart sju måneder. Anonymkode: 75dc5...cbd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har egg som gikk ut på dato for 4 uker siden. Ville ikke brydd meg selv, men kan jeg bruke det til matlaging til baby? Baby er snart sju måneder. Anonymkode: 75dc5...cbd Ikke noe å bekymre seg for. Egg har utrolig mye lenger holdbarhet enn 28 dager som det står på pakken. Knekk egget i en egen kopp før du blander det med resten. Ser det bra ut og lukter bra, så er det bra. Anonymkode: eaafa...a02
Fru Uperfekt Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har egg som gikk ut på dato for 4 uker siden. Ville ikke brydd meg selv, men kan jeg bruke det til matlaging til baby? Baby er snart sju måneder. Anonymkode: 75dc5...cbd Ta vanntesten, egg holder lenger enn datomerking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå