Gå til innhold

Kjærlighet ved første blikk plutslig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde for første gang "kjærlighet ved første blikk" for noen dager siden. Var sent på kvelden, og ventet på bussen som skulle til Oslo sentrum fra Furuset. Hadde vært på ikea og handlet litt. Klokka var omtrent 21 på kvelden. Var bare noen ungdommer der. Så kommer det en høy kjekk  norsk fyr som er rundt 44 ca, i retning mot meg ved busstoppet. Han stopper  ved tbane stasjonen og står der og snakker i tlf   og hører ham si i tlf:  skal snart på jobb, men vi snakkes. Han holder blikket fast. Jeg ser på ham og føler en spesiell connection. Etterpå kommer en buss og han går inne i bussen.

Jeg venter på en annen buss. Og han ser på meg igjen i det han skal gå inne i bussen. Og  bussen kjører han titter på meg  mens han sitter inne og jeg ser gjennom bussdørene og jeg smiler og han smiler tilbake. Og han slutter ikke titte. Og jeg leter etter ham på Happn men uten hell. Har ikke sluttet å tenke på ham siden det.... og jeg hører ofte at jeg er ganske pen og slikt. Han så elegant ut også fint kledd. Og hadde jeg vært full hadde jeg sikkert gitt ham mitt mobilnr. Flere som tror på kjærlighet ved første blikk? 

Anonymkode: 2bfcd...2f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring ser menn på sånne møter som kun seksuell tiltrekning. 

Altså at du fort bare hadde blitt brukt som ett lettvint nummer om du hadde gitt han kontaktinfo.

Anonymkode: f9edb...ba2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Etter min erfaring ser menn på sånne møter som kun seksuell tiltrekning. 

Altså at du fort bare hadde blitt brukt som ett lettvint nummer om du hadde gitt han kontaktinfo.

Anonymkode: f9edb...ba2

Tror ikke du kan ha opplevd fenomenet dersom du tror det. Det er mer som "Der er hun/han!". Det slår deg midt i magen, som noe helt annet enn seksuell tiltrekning. Det er mer som å finne igjen en person man mistet en gang. 

Ja jeg har opplevd det to ganger faktisk. Begge ganger ble det langvarig forhold. Viste seg etterhvert at vi ikke fungerte sammen, men begge var overbevist om at man hadde funnet den rette umiddelbart. 

Anonymkode: 176ee...164

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er singel, og ikke gjør noe. Så bør du iallfall i fremtiden si hei til menn. En dialog må du oppnå. 

Anonymkode: f2114...efb

Skrevet

Så hyggelig ts. Det kan jo være at han tar den samme bussen til det samme klokkeslettet regelmessig da, hvis han skulle på jobb? Kanskje du får en ny sjanse hvis du henger på bussholdeplassen litt der fremover😅

Heier på deg💖

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet? 🤣

Anonymkode: 1ae83...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjærlighet? 🤣

Anonymkode: 1ae83...610

Jeg har opplevd forelskelse ved første eller andre blikk/ samtale et par ganger. Ikke anelse hva det er. For meg har det ikke vært kåtskap som andre tror, kåtskap har jeg oversikt over.

Jeg har lurt litt på om disse mennene bare var usedvanlig kjekke og sjarmerende, kan det ha vært det? De var nok kjekke, men altså det finnes objektivt- sett mange kjekkere mannfolk, som jeg ikke faller for. 

Det føles litt som det folk beskriver, som å møte en karmisk forbindelse. Noen man føler raskt på bølgelengde med. Mulig selvsagt det er disse menn som er dyktigst til å få den typen kontakt med kvinner. 

Anonymkode: 84837...272

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har opplevd forelskelse ved første eller andre blikk/ samtale et par ganger. Ikke anelse hva det er. For meg har det ikke vært kåtskap som andre tror, kåtskap har jeg oversikt over.

Jeg har lurt litt på om disse mennene bare var usedvanlig kjekke og sjarmerende, kan det ha vært det? De var nok kjekke, men altså det finnes objektivt- sett mange kjekkere mannfolk, som jeg ikke faller for. 

Det føles litt som det folk beskriver, som å møte en karmisk forbindelse. Noen man føler raskt på bølgelengde med. Mulig selvsagt det er disse menn som er dyktigst til å få den typen kontakt med kvinner. 

Tja, karmisk sikkert fra kvinnen sitt ståsted.

Men mannen vil kun ha et spennende eventyr i sengen og andre høvelige steder for sexuell utfoldelse.

Før han etterhvert trekker seg tilbake til sin gode kone i hjemmet.

Anonymkode: c065d...828

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, karmisk sikkert fra kvinnen sitt ståsted.

Men mannen vil kun ha et spennende eventyr i sengen og andre høvelige steder for sexuell utfoldelse.

Før han etterhvert trekker seg tilbake til sin gode kone i hjemmet.

Anonymkode: c065d...828

Vel, hvor kynisk må man være egt? Jeg er naiv og liker livet sånn uskyldig. Men derfor også ligger jeg ikke med noen lett. Aldri ligget med de jeg er tiltrukket til. 🤷‍♀️ Er vel det folk tror jeg har gjort, men nei bare uskyldige følelser er det disse menn får. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...