Gå til innhold

Ville du reagert på om du fikk vite st en du kjenner har sex med en med stor aldersforskjell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke holdninger har du til dette? Er det ille? Har det betydning om hvem som er eldst av dem. Han eller henne? Snakk om ca 15 år. 

Anonymkode: 40306...ad0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ille hvis du er over 40 i hvertfall.. 

Anonymkode: 3a109...2c1

• Liker 2
Skrevet

Har en bekjent som har en 20 år yngre samboer, barn har de også, reagerte vel mest på at han er 55 år eldre enn barnet. Tror han er riktig for henne.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvilke holdninger har du til dette? Er det ille? Har det betydning om hvem som er eldst av dem. Han eller henne? Snakk om ca 15 år. 

Hvis personen er mindreårig, spesielt under 16 år, typ 14-15 så anser jeg vedkommende for å være avskum. Det er overgrep mot barn.

Er det derimot snakk om en 45 åring som har sex med en 30 åring, bryr jeg meg ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er 30 og 45. Har det noen betydning hvem er yngst og eldst? 

Skrevet

Må vel innrømme jeg reagerte litt når ei som var 23 ble sammen med en som var 23 år eldre. 

Nå liker nok hun litt eldre, de har vel vært 10 til 15 år eldre de jeg vet om da.

AnonymBruker
Skrevet

Er det myte at det tenkes negativt om en mann som har sex med en eldre dame? At de ikke finner noen på din egen alder og samme med en dame som er med yngre menn? 

Og hvordan tenkes det om yngre damer og eldre menn? Det er gjerne mer akseptert/vanlig? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om de skal ha barn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kom på et annet par der hun er 12 år eldre enn han og det ble vel reagert på at han var nærmere barna hennes i alder enn han var mora, de har fått barn og er gift så det gikk bra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe, annet enn om det var noen som stod meg nær som bror, far el. men er generelt skeptisk til karakteren til menn og kvinner som involverer seg til med mye yngre partnere. Da er man liksom ikke ute etter likeverdig forhold.

Anonymkode: 344ce...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge yngste er over 20 og begge er innforstått med at det kun er sex så ser jeg ikke problemet 

Anonymkode: fcc25...7b4

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge begge er over 20 er det ikke noe jeg trenger å reagere på.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal noen bry seg om hvor stor aldersforskjell det er mellom sexpartnere? Så lenge de er fornøyd, så er vel dette en privatsak? Iallefall så lenge yngste part er over 20 år. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes sex er noe det vakreste som finnes, så lenge det er lovlig. Da kommer jeg aldri til å legge meg opp i andres sexlyster, og som tilskuer vil jeg gjerne klappe takten. Hvorfor skulle ikke ei dame på 60år, nyte sex med en mye yngre herremann? Jeg tror ikke dere skjønner hvor deilig det er for henne, og det kan også gi henne et lengre liv og mye hverdagsglede😅

Jeg sier ja til godt voksne kvinner, som vet å nyte hver eneste dag❤️

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg synes sex er noe det vakreste som finnes, så lenge det er lovlig. Da kommer jeg aldri til å legge meg opp i andres sexlyster, og som tilskuer vil jeg gjerne klappe takten. Hvorfor skulle ikke ei dame på 60år, nyte sex med en mye yngre herremann? Jeg tror ikke dere skjønner hvor deilig det er for henne, og det kan også gi henne et lengre liv og mye hverdagsglede😅

Jeg sier ja til godt voksne kvinner, som vet å nyte hver eneste dag❤️

Så enig, så enig "sjef".   Tror nesten dette må oppleves for å forstå den magiske kjemien som kan oppstå mellom kåt ung mann, og het lengtende moden kvinne.   Den eldste "min" var 35 år eldre.

Hilsen Grannylover 2   😉

Anonymkode: 68d38...1f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer an på. Hvis det er en kompis av meg som har sex med en kvinne som er 15 år yngre så gir jeg ham en high five.

Hvis han har sex med en som er 15 år eldre så tror jeg jeg ville slitt med å ikke le når jeg spurte ham om hvorfor.

Ville lurt på om han hadde noe rare mommy issues også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Snakker du kun om sex så betyr alder veldig lite, men ikke om det er forhold da vil jeg 15 år er mye. Jeg har hat sex med ei som hadde 25 år forskjell fra meg og vi begge hadde det deilig. Er viktig at begge ønsker 100% og er lovlig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min «FF» er 29. jeg er 45.

Vi er begge voksne, samtykkende mennesker som vil og liker å ha sex med hverandre. 

Hva andre måtte mene er således revnende likegyldig 😊

M45

Anonymkode: a2a34...d1e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (33 minutter siden):

Kommer an på. Hvis det er en kompis av meg som har sex med en kvinne som er 15 år yngre så gir jeg ham en high five.

Hvis han har sex med en som er 15 år eldre så tror jeg jeg ville slitt med å ikke le når jeg spurte ham om hvorfor.

Ville lurt på om han hadde noe rare mommy issues også.

Om han var 23 og hun 37 da?

Anonymkode: fcc25...7b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Min «FF» er 29. jeg er 45.

Vi er begge voksne, samtykkende mennesker som vil og liker å ha sex med hverandre. 

Hva andre måtte mene er således revnende likegyldig 😊

M45

Anonymkode: a2a34...d1e

Syns ikke der er noe ille når yngste er 29 år. Er 29 år selv.

Anonymkode: c34cf...94e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...