AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Okey, dette er kanskje ikke så veldig interresant for alle andre, men, og tre dager henter vi en valp. Jeg er ekstremt spent, gleder meg enormt og er like enormt skremt. Elsker hunder, leder vare hundebøker (helt fra jeg var lita) og dette blir den første hunden jeg har som voksen. Har store forventninger, men også forventninger til stress. Har kjøpt inn alt, med unntak av skål til mat, fordi jeg skal prøve meg på foring fra hånd (gi mat når valpen gjør gode valg uten at jeg ber om noe). Har glemt blodpropp, tannbørste og shampoo. Jeg ønsker å lykkes med valpen, og har store forventninger til meg selv som «hundetrener» (Har en ambisjon om å jobbe med det i fremtiden). Er drit redd for å mislykkes. Men alt i alt, det er vel som barn Nr 1, det er der man prøver p failer. Jeg gleder meg ekstremt til valp ❤️ Anonymkode: 6a9b2...aa7 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Lykke til, og jeg skjønner godt at du gleder deg🥰 Anonymkode: 900c6...07f
Rødstrupa Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Okey, dette er kanskje ikke så veldig interresant for alle andre, men, og tre dager henter vi en valp. Jeg er ekstremt spent, gleder meg enormt og er like enormt skremt. Elsker hunder, leder vare hundebøker (helt fra jeg var lita) og dette blir den første hunden jeg har som voksen. Har store forventninger, men også forventninger til stress. Har kjøpt inn alt, med unntak av skål til mat, fordi jeg skal prøve meg på foring fra hånd (gi mat når valpen gjør gode valg uten at jeg ber om noe). Har glemt blodpropp, tannbørste og shampoo. Jeg ønsker å lykkes med valpen, og har store forventninger til meg selv som «hundetrener» (Har en ambisjon om å jobbe med det i fremtiden). Er drit redd for å mislykkes. Men alt i alt, det er vel som barn Nr 1, det er der man prøver p failer. Jeg gleder meg ekstremt til valp ❤️ Anonymkode: 6a9b2...aa7 Ja, det skjønner jeg godt! Veldig spennende da, men det følger med mye ansvar, oppfølging mm. Dette har du selvsagt tenkt godt igjennom. Så da er det bare å glede seg til den vakre lille skapningen kommer i hus. Gratulerer så mye♥️🐶Woff Woff
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Gratulerer💜 skal ikke si at det er gøy med valp, for det er egentlig mest arbeid😆 Husk at det går litt frem og tilbake….og en kommer langt med en stor dose tolmodighet🥰 er midt i valpeperioden her i huset🙃 Anonymkode: 92451...4e4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Skrevet 30. juli 2023 Gratulerer. Blir masse kos dette. Hvilken rase har du kjøpt? Anonymkode: 1f766...75a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gratulerer. Blir masse kos dette. Hvilken rase har du kjøpt? Anonymkode: 1f766...75a Labrador 🥰 Anonymkode: 6a9b2...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå