AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Det er mange typer forhold der ute. Noen er i forhold med noen de ikke er forelsket i, noen liker at en liker hen best og har makten, noen er venner under samme tak osv. Så spm mitt er hvilke kriterie har du i ditt forhold eller om du er singel og skal finne partner? Anonymkode: dcef7...95c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Noe jeg aldri har fått respekt. Derfor singel. Anonymkode: 1a1bc...250
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Det er mange: Han er rik Han er pen Han er sjarmerende Han er kul Han har minst 20 cm lang penis Han er slank - hele tiden Han ligger ikke rundt Han hører på meg - hele tiden Anonymkode: 49b84...c46 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Det er mange: Hun er fri for hiv/AIDS Hun veier mindre enn 170kg Hun er i stand til å kommunisere verbalt Hun er i stand til å fullføre dobesøk selv Hun har puls Anonymkode: 3296e...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Forholdet må gi meg mer glede enn det singellivet gjør akkurat nå, og det skal ganske mye til. Anonymkode: 6e985...31e 1
Ost Skrevet 29. juli 2023 #6 Skrevet 29. juli 2023 Jeg har ingen kriterier da jeg er åpen for å møte folk. Alltid gøy det, uansett hvem de er. Når det er sagt har jeg jo 'preferanser', men ikke noe jeg bruker for å styre hvem jeg møter.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #7 Skrevet 29. juli 2023 Tåler at vi har feil og kan ta det opp. Forelskese begge veier er et must. Resten finner vi ut av sammen. Så lenge kommunikasjonen fungerer Anonymkode: 5d30f...e1f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #8 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er mange: Hun er fri for hiv/AIDS Hun veier mindre enn 170kg Hun er i stand til å kommunisere verbalt Hun er i stand til å fullføre dobesøk selv Hun har puls Anonymkode: 3296e...3aa Godt, det åpner for alle med gonoré og syfilis Anonymkode: 329e2...95d 1
Intervence Skrevet 29. juli 2023 #9 Skrevet 29. juli 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mange: Hun er fri for hiv/AIDS Hun veier mindre enn 170kg Hun er i stand til å kommunisere verbalt Hun er i stand til å fullføre dobesøk selv Hun har puls Anonymkode: 3296e...3aa Du var nå veldig kravstor? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #10 Skrevet 29. juli 2023 Jeg har behov for et forhold hvor følelsene er gjensidige, begge ønsker forholdet like mye. Respekt, omtanke, ærlighet må være selvfølgeligheter. Jeg trenger en mann som er god til å kommunisere og som er glad i nærhet, både seksuelt og ikke-seksuelt. Vi må ha noenlunde like verdier når det kommer til store og viktige ting i livet, og noenlunde like overordnede ønsker for forholdet i fremtiden. Vi må begge bidra noenlunde likt med praktiske ting, eller ha kommunikasjon og omtanke nok for hverandre at vi ser at vi begge kan bidra ulikt i ulike perioder, uten at det blir krangling. Jeg trenger en mann som ser verdien i hverdagslykke, en som ser sin partner og ønser å se partneren. Jeg trenger en jeg gleder meg til å komme hjem til, og en som gleder seg å komme hjem til meg. En som er noenlunde samfunnsinteressert/-engasjert, og har noenlunde sunn livsstil. Og så må vi ha noenlunde samme humor, slik at vi kan le sammen hver dag. Egentlig ikke annet enn en gjennomsnitlig oppegående, fornuftig og god mann, hvor kjemien oss imellom gjør at vi tiltrekkes av og tenner på hverandre og trives sammen. Utover det, er ytre faktorer, som ofte nevnes på forum ganske uviktig. En virkelig god person blir attraktiv i kraft av seg selv som person, hvem han er og hvordan han behandler andre! Anonymkode: 329e2...95d 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #11 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er mange: Han er rik Han er pen Han er sjarmerende Han er kul Han har minst 20 cm lang penis Han er slank - hele tiden Han ligger ikke rundt Han hører på meg - hele tiden Anonymkode: 49b84...c46 Du vil dø alene med andre ord🤣🤣😁 Anonymkode: 249b8...47c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #12 Skrevet 29. juli 2023 Intervence skrev (11 minutter siden): Du var nå veldig kravstor? ???? 😂😂😂😂 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er mange: Han er rik Han er pen Han er sjarmerende Han er kul Han har minst 20 cm lang penis Han er slank - hele tiden Han ligger ikke rundt Han hører på meg - hele tiden Anonymkode: 49b84...c46 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 249b8...47c
Florence N Skrevet 29. juli 2023 #13 Skrevet 29. juli 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mange: Han er rik Han er pen Han er sjarmerende Han er kul Han har minst 20 cm lang penis Han er slank - hele tiden Han ligger ikke rundt Han hører på meg - hele tiden Anonymkode: 49b84...c46 Wtf?? Håper du tuller! Noen er jo rimelige krav; sjarmerende, ikke ligge rundt. Men er du rik selv? Forventer du å bli mer hørt på enn du skal høre på ham?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #14 Skrevet 29. juli 2023 Et kriterie: jeg skal ha det bedre i forholdet enn utenfor. Ergo: singel 😅 Anonymkode: 76843...597
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #15 Skrevet 29. juli 2023 Florence N skrev (19 minutter siden): Wtf?? Håper du tuller! Noen er jo rimelige krav; sjarmerende, ikke ligge rundt. Men er du rik selv? Forventer du å bli mer hørt på enn du skal høre på ham? Og hvilken av dem var rimelige krav her? Anonymkode: dcef7...95c
snøpust Skrevet 29. juli 2023 #16 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Forholdet må gi meg mer glede enn det singellivet gjør akkurat nå, og det skal ganske mye til. Anonymkode: 6e985...31e Dette er et av mine viktigste kriterier også. Jeg elsker å være alene, og det er alenetiden min som en kjæreste må konkurrere med. For at det skal skje er det veldig viktig at jeg føler meg trygg og komfortabel nok med dem til å være meg selv fullstendig. Så jeg trenger noen som er emosjonelt tilgjengelig, god til å kommunisere og som får meg til å le.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #17 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har behov for et forhold hvor følelsene er gjensidige, begge ønsker forholdet like mye. Respekt, omtanke, ærlighet må være selvfølgeligheter. Jeg trenger en mann som er god til å kommunisere og som er glad i nærhet, både seksuelt og ikke-seksuelt. Vi må ha noenlunde like verdier når det kommer til store og viktige ting i livet, og noenlunde like overordnede ønsker for forholdet i fremtiden. Vi må begge bidra noenlunde likt med praktiske ting, eller ha kommunikasjon og omtanke nok for hverandre at vi ser at vi begge kan bidra ulikt i ulike perioder, uten at det blir krangling. Jeg trenger en mann som ser verdien i hverdagslykke, en som ser sin partner og ønser å se partneren. Jeg trenger en jeg gleder meg til å komme hjem til, og en som gleder seg å komme hjem til meg. En som er noenlunde samfunnsinteressert/-engasjert, og har noenlunde sunn livsstil. Og så må vi ha noenlunde samme humor, slik at vi kan le sammen hver dag. Egentlig ikke annet enn en gjennomsnitlig oppegående, fornuftig og god mann, hvor kjemien oss imellom gjør at vi tiltrekkes av og tenner på hverandre og trives sammen. Utover det, er ytre faktorer, som ofte nevnes på forum ganske uviktig. En virkelig god person blir attraktiv i kraft av seg selv som person, hvem han er og hvordan han behandler andre! Anonymkode: 329e2...95d Synes dette var et strålende innlegg. Som mann ser jeg etter veldig mye av det samme, uten at jeg vil påstå det er krav som sådan. Det viktigste er at vi begge er glad i hverandre, og at kjemien er på plass. Anonymkode: 39de7...b7f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #18 Skrevet 29. juli 2023 Kort fortalt: respekt og kommunikasjon. Detaljene finner man ut av sammen! Mye annet lukes uansett bort under dating. Jeg avslutter dating øyeblikkelig om vi ikke matcher på toleranse, politisk syn, dyrevern og dyrevelferd, ønske om barn, og om han ikke liker katt. Anonymkode: 25f15...ed9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #19 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes dette var et strålende innlegg. Som mann ser jeg etter veldig mye av det samme, uten at jeg vil påstå det er krav som sådan. Det viktigste er at vi begge er glad i hverandre, og at kjemien er på plass. Anonymkode: 39de7...b7f Enig, det vanskeligste er å finne noen man kjenner den kjemien med. Alle vet hva man snakker om når man snakker om den kjemien, men ingen greier å definere den. Det tror jeg er fordi det den skapes mellom to individer og vil oppleves ulikt likt for alle Det er kanskje ikke krav det jeg skrev, ikke som krav man ofte får listet opp på forum. Men det er så mange av de kravene som jeg anser som selvfølgeligheter. F.eks. at en partner ikke er voldelig på noen måte, at han har normal hygiene, ikke har rusproblemer, at han ser det som en selvfølge å dele på oppgaver i det hjemmet og familien man skaper. Tror kanskje jeg har to krav, det ene er sykelig fedme, det ville jeg slitt med fordi livsstilen nok blir for forskjellig, ikke fordi personen ikke er bra nok! Det andre er røyking. Og så synes jeg det er meningsløst å være så opptatt av status at man er veldig opptatt av å ha riktige merker og venner og bli sett riktige steder osv., har hatt noen slike tilbud, og jeg orker ikke et slikt overfladisk statusliv. En god, jordnær og tilstedeværende mann er mer enn god nok så lenge kjemien og det andre jeg nevnte tidligere stemmer. Anonymkode: 329e2...95d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #20 Skrevet 30. juli 2023 Når jeg leste det innlegget rett over, så tenkte jeg også på røyking. For det er nok et ufravikelig krav fra min side. Stor turnoff, så det hadde ikke funket. Så er det jo andre ting som noenlunde like holdninger til viktige saker, moral litt løst formulert. Ikke akkurat krav jeg ville listet opp på en datingprofil, men likevel ting jeg antar hadde gjort ting enklere i hverdagen. I tillegg må det være en gjensidig tiltrekning. Men det blir nesten som med denne magiske kjemien: veldig individuelt, og ikke nødvendigvis lett å definere. Anonymkode: 39de7...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå