Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I-landsproblem 🚩

Hvor irriterende er det ikke at folk poster det samme på Instagram, Facebook og Snapchat? Det er kjedelig å scrolle seg igjennom, og jeg er for lat til å trykke på neste person. Hvorfor legger du ut det samme på alle dine sosiale medier? 

Anonymkode: 98650...080

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Facebook og Instagram har samme eiere, så der er det en sånn enkel greie med at om man poster noe et av stedene, postes det automatisk på det andre stedet også.

Men ja... Det er jo noen som poster samme skiten overalt der de kan. Gudene vet hvorfor

Anonymkode: c16b9...910

• Nyttig 1
Skrevet

Fordi omgangskretsen min er delt. Oldefar på 95, diverse familie og lignende herjer på facebook mens venner og kollegaer bruker instagram. Man legger jo gjerne ut noe fra livet sitt man har lyst å dele, defor på flere plattformer. Jeg er ingen influenser eller har behov for å ha et image og et varemerke, så jeg poster det samme på begge kanaler og nedover instaprofilen min er det hummer og kanari for å si det mildt 🤣 noen har jo gjort et poeng ut av å ha gjennomført stil, poste noe som skal passe inn sammen og gi et helhetlig bilde. Der er ikke jeg.

• Liker 1
Skrevet

Irriterer meg over influencerne som gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
vil ikke skrev (2 minutter siden):

Fordi omgangskretsen min er delt. Oldefar på 95, diverse familie og lignende herjer på facebook mens venner og kollegaer bruker instagram. Man legger jo gjerne ut noe fra livet sitt man har lyst å dele, defor på flere plattformer. Jeg er ingen influenser eller har behov for å ha et image og et varemerke, så jeg poster det samme på begge kanaler og nedover instaprofilen min er det hummer og kanari for å si det mildt 🤣 noen har jo gjort et poeng ut av å ha gjennomført stil, poste noe som skal passe inn sammen og gi et helhetlig bilde. Der er ikke jeg.

Dét forstår jeg veldig godt, til en viss grad 😃 har det skjedd noe stort, som for eksempel bursdag, forlovelse og bryllup kan jeg forstå det. Men de som legger ut random bilder av en drink på den tiende dagen på stranda eller som legger ut det 120ende bilde av en aperol spritz i solnedgang er jo ikke noe som passer alle disse mediene? 
jeg ville kanskje ha delt det første bildet fra første feriedag på alle kanaler, men ikke på dag 2-14 🤣 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dét forstår jeg veldig godt, til en viss grad 😃 har det skjedd noe stort, som for eksempel bursdag, forlovelse og bryllup kan jeg forstå det. Men de som legger ut random bilder av en drink på den tiende dagen på stranda eller som legger ut det 120ende bilde av en aperol spritz i solnedgang er jo ikke noe som passer alle disse mediene? 
jeg ville kanskje ha delt det første bildet fra første feriedag på alle kanaler, men ikke på dag 2-14 🤣 

Hehe, nei deler ikke i øst og vest, men blir en del bilder av blomsterbinderi og ting jeg har laget på jobben, samt de store hendelsene. Bursdager og lignende. Har egentlig ikke tenkt over om mine venner og bekjente gjør det samme, på instagram følger jeg jo folk er er interessert i, mens facebook er litt fritt vilt. Hadde oldefar hatt instagram hadde jeg nok ikke fulgt han dessverre 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg poster noe på instagram kommer det automatisk på Facebook.

Anonymkode: 066b4...efc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...