Gå til innhold

Lite familie igjen, søsken flyttet 20 timer vekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Ung person her. Jeg har hatt uflaks med oppvekst, har derfor veldig lite familie i live (de er døde). Har ingen foreldre, har en søsken, har 2  onkler og 2 tanter. Det er det. Ser aldri familie untatt mitt søsken. Nå har vedkommede flytta langt vekk og skal stifte familie. Jeg sliter med sorg over dette. Jeg har ikke mulighet til å se h*n, da jeg ikke har økonomi eller tid til å fra på besøk. Jeg er lei meg, klarer ikke å venne meg til dette...  

Føler meg sveket og, det var oss 2, nå er jeg alene..  

Anonymkode: e0ff8...bfc

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flytt til samme plass?

Anonymkode: 06ca3...6a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Flytt til samme plass?

Anonymkode: 06ca3...6a6

Det har jeg ikke mulighet til 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sender deg ein virtuell klem. :klem: Du har lov å vere i sorg no. 

Anonymkode: 6d3b4...562

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. 

Ung person her. Jeg har hatt uflaks med oppvekst, har derfor veldig lite familie i live (de er døde). Har ingen foreldre, har en søsken, har 2  onkler og 2 tanter. Det er det. Ser aldri familie untatt mitt søsken. Nå har vedkommede flytta langt vekk og skal stifte familie. Jeg sliter med sorg over dette. Jeg har ikke mulighet til å se h*n, da jeg ikke har økonomi eller tid til å fra på besøk. Jeg er lei meg, klarer ikke å venne meg til dette...  

Føler meg sveket og, det var oss 2, nå er jeg alene..  

Flytt etter?

Anonymkode: fb8e1...0be

Skrevet

Så trist sender en klem :klem3:

AnonymBruker
Skrevet

Søskenet ditt lever sitt eget liv, stifter familie, noe som er helt normalt når man er voksen. Tror det er viktig at du jobber med deg og ditt, dine følelser og evt traumer fra barndommen. Prøv å bygg opp et sosialt nettverk, en nær vennegjeng som du kan støtte deg på, og være dine nærmeste, samtidig som du selvfølgelig har kontakt med søskenet ditt. Det er jo veldig kjekt og bra at din bror/søster har kommer seg dit i livet som han/hun er, så tenker din jobb er å være en støttende bror/søster som er positiv og glad på han/hennes vegne. Så får dere finne ut en ny måte å opprettholde den gode relasjonen dere i mellom, mer på avstand, men ikke mindre viktig av den grunn 😊

Anonymkode: 09c93...b97

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Søskenet ditt lever sitt eget liv, stifter familie, noe som er helt normalt når man er voksen. Tror det er viktig at du jobber med deg og ditt, dine følelser og evt traumer fra barndommen. Prøv å bygg opp et sosialt nettverk, en nær vennegjeng som du kan støtte deg på, og være dine nærmeste, samtidig som du selvfølgelig har kontakt med søskenet ditt. Det er jo veldig kjekt og bra at din bror/søster har kommer seg dit i livet som han/hun er, så tenker din jobb er å være en støttende bror/søster som er positiv og glad på han/hennes vegne. Så får dere finne ut en ny måte å opprettholde den gode relasjonen dere i mellom, mer på avstand, men ikke mindre viktig av den grunn 😊

Anonymkode: 09c93...b97

Ts her. Jeg er enig med det. Har ingen store traumer fra barndom. Jeg har fult lov til å kjenne på disse følelsene. Kan ikke si for mye fordi jeg er frykter jeg blir gjenkjent, men tror kanskje du hadde vært litt mer enig med meg om du visste mer. 

Ja, søskenet mitt er et voksent mennesket, og kan gjøre hva h*n vil, men jeg har lov til å føle på å ikke møte ungen og følge det opp. Som sagt har jeg ikke mulighet til å besøke de, og med min jobb og økonomi så tror ejg aldri jeg for besøkt de heller, men det skal ikke gå på min samvittighet. Det er snakk om veldig mange tusen i reisekostnader  

AnonymBruker
Skrevet

Mange flytter for å komme nærmere familie. Så hvorfor kan ikke du flytte etter? Så lenge det er innenfor Norge så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal være mulig for deg.

Anonymkode: 643fe...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...