Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg veit at det er litt toxic men eg hadde ein god grunn til å gjere det!

Eg laga falsk insta konto for å sjekke min typen. Eg veit …eg veit det er dumt. Og send vennspørsmål til han… etter tredje gong han akseptert det. Så skreiv eg fra den falsk kontoen om han „vil bli kjent med meg” osv. Eg så at han lest det men svart ikkje.  
Han sa ingenting til meg om at han fekk meldig osv. Såg han virka stressa og eg spurt om det gar bra. Han sa ja.

eg klarte ikkje og sa at han ska gi meg mobilen og så den meldingen ligge i førespårsel…åpna det og han var overaska at den var her. 

Eg sa til slutt at det va meg. Og han sa han „viste det” ja liksoooom….

Eg veit ikkje kva eg skal tenke om det. Ka Syns dokke? Ville han skrive til ho ellers..vis eg skulle ikkje seie at det va meg?

Anonymkode: a707a...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at du hadde en god grunn til å gjøre det, så da får man vel bare stole på deg der, men som du sier så er det ganske dumt. Også siden du ikke har fått noe svar ut av det overhodet. At noen aksepterer en venneforespørsel etter tre ganger viser ikke annet enn at han kanskje er litt nysgjerrig på hvem det er som er så opptatt av han. Også sender du en melding som tydeligvis stresser han som han føler kan være vanskelig å fortelle om til deg. Ville han ha skrevet til henne: Hvem vet?

Det som kan hende, er at han får mer lyst til å gjøre det neste gang nå som han vet at han har som du selv sier en "litt toxic" kjæreste. Ikke spill spill, snakk med hverandre og vær ærlige med hverandre og hvis du ikke tror kjæresten din er det, så gå videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eg laga falsk insta konto for å sjekke min typen. Eg veit …eg veit det er dumt. Og send vennspørsmål til han… etter tredje gong han akseptert det. Så skreiv eg fra den falsk kontoen om han „vil bli kjent med meg” osv. Eg så at han lest det men svart ikkje.  
Han sa ingenting til meg om at han fekk meldig osv. Såg han virka stressa og eg spurt om det gar bra. Han sa ja.

eg klarte ikkje og sa at han ska gi meg mobilen og så den meldingen ligge i førespårsel…åpna det og han var overaska at den var her. 

Eg veit ikkje kva eg skal tenke om det. Ka Syns dokke? Ville han skrive til ho ellers..vis eg skulle ikkje seie at det va meg?

Du høres skikkelig toxic ut. 

Anonymkode: 82b04...28c

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

What? Du sjekka jo ikke ut typen din i det hele tatt! At han aksepterer en masende venneforespørsel er IKKE utroskap, at han leser ei melding er IKKE utroskap. Om han hadde kommunisert med din fake konto hadde det heller IKKE vært utroskap. Kun om dere avtalte å møtes i hemmelighet kunne du begynt å spekulere.

Her har du kun avslørt at du er overvåkende og kontrollerende overfor kjæresten din. En toxic oppførsel. Dette må DU gå inn i deg selv og jobbe med å vokse opp, ta deg sammen og skjerpe deg.

Anonymkode: fe184...793

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du eier ikke typen din, han kan snakke med folk uten å rapportere det til deg. I dette tilfellet svarte han ikke engang! 

Dette et ikke i nærheten av utro, det du driver meg derimot er ikke bra.

Anonymkode: c18d9...3c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk manipulering kalles det. Anbefaler deg en god psykolog.

Anonymkode: 8f1b1...06f

• Liker 3
Skrevet

Herregud. Han gjorde jo ingenting galt. 

Han svarte ikke på meldingen engang. For han er nok dette en ikke-sak! 
Tror heller du bør se litt på deg selv som faktisk klarer å opprette en tråd om typen din, som faktisk ikke har gjort noe galt.

AnonymBruker
Skrevet

Du har en veldig god grunn til å dumpe han:

han fortjener bedre enn deg!!

Anonymkode: 081fd...606

Skrevet

Tråden låses grunnet følgende forumregel:

Sitat

* Innlegg skal være skrevet på bokmål, nynorsk, engelsk, dansk eller svensk.

-Safiye, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...