AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Var hos kiropraktoren på onsdag pga stram muskulatur i nakke. Han knakk meg opp mest på venstre side da det er der jeg mest stram. Han knakk også opp i beinet. Etter denne behandlingen så har jeg hatt skikkelig prikkende følelse på venstre side. Både i arm, bein, nakke og i panne. Er dette normalt? Anonymkode: 08e43...050
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var hos kiropraktoren på onsdag pga stram muskulatur i nakke. Han knakk meg opp mest på venstre side da det er der jeg mest stram. Han knakk også opp i beinet. Etter denne behandlingen så har jeg hatt skikkelig prikkende følelse på venstre side. Både i arm, bein, nakke og i panne. Er dette normalt? Anonymkode: 08e43...050 Nei ikke normalt. Høres ut som en nerveskade. Anonymkode: 55e0d...7b1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Kiropraktor er bare tull. Sånn alvorlig knekking de holder på med er ikke nødvendig. Anonymkode: c6d89...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå