Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan motstå de? 🤔 

De er macho, sterke og ofte kjekke. 

Anonymkode: bd0ab...0aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehm, tror du sikter til brannmenn.

Politimenn er som oftest psykopater, fulle av steroider og ikke særlige attraktive utseendemessig.

Anonymkode: e08f8...799

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Politimenn er som oftest psykopater, fulle av steroider og ikke særlige attraktive utseendemessig.

Nei, mente politimenn 👮‍♂️🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det motsatt.

At de er alt annet en populære. Arrogante, kyniske, maktsyke,  ugunstige turnuser, dårlig betalte og usexy.

Kommer vel sikkert an på hvordan type miljø man «henger» i tenker jeg 💁🏼‍♀️. Kjenner meg i hvert fall over hode ikke igjen i at politimenn er populære 😅

Anonymkode: cfb64...89c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg motstår de uten problem, blir ikke mer usexy enn politi for min del

Anonymkode: 69903...275

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnest noen kjekke politimenn, veltrente og sikre på seg selv👍🏼 men de fleste er ikke det…😂😂

Anonymkode: 38a98...36c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig, brannmenn😍

Anonymkode: 69903...275

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, mente politimenn 👮‍♂️🥰

Jaja, ikke klag når du havner på krisesenteret en gang i fremtiden.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Politimenn er sinnsykt turn off. Brannmenn derimot er noe helt annet. 

Anonymkode: 62916...6aa

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Partnere til politimenn er overrepresentert på krisesenter. 

Anonymkode: 88edf...d4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. hadde vært spennende å se tall på det. 
Jeg jobber ved et av landets største krisesenter, og kommer i farten ikke på noen tilfeller der partner var politimann.

Vi har mye godt samarbeid med politiet da 😊

Sier ikke at jeg ikke tror på deg. Har bare ikke erfart eller hørt det før, så vil være spennende å se en artikkel eller noen tall på det😊

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Korrekt. Og disse mennene har ofte makt og innflytelse på juridiske/etterforskningsprosesser. Så ofrene tør ikke anmelde.

2 typer menn man absolutt skal styre unna: Kriminelle OG politimenn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber ved et av landets største krisesenter, og kommer i farten ikke på noen tilfeller der partner var politimann.

Sier ikke at jeg ikke tror på deg. Har bare ikke erfart eller hørt det før, så vil være spennende å se en artikkel eller noen tall på det😊

Jeg har dessverre ikke noe fakta på det, så det var egentlig teit av meg å skrive. 
Jeg fikk høre det av noen som jobbet på krisesenter. Dette er 15-20 år siden. 

Siden du jobber ved landets største krisesenter så tenker jeg vi stoler mer på deg 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har dessverre ikke noe fakta på det, så det var egentlig teit av meg å skrive. 
Jeg fikk høre det av noen som jobbet på krisesenter. Dette er 15-20 år siden. 

Siden du jobber ved landets største krisesenter så tenker jeg vi stoler mer på deg 😊

Det kan godt hende det var mer aktuelt for 15-20 år siden, absolutt. Det har skjedd en del med politiet på denne tiden.

Politiet har en stressende jobb som kan bringe med seg mye psykiske belastninger. For 20 år siden var det nok langt dårligere rutiner for debriefing og samtaler etter særlig belastende hendelser en hva det er i dag. I tillegg har det vært en langsom «bedring» av kulturen innad i etaten over tid. Blant annet ved at det er flere kvinnelige ansatte i politiet og den effekten det har på et miljø.

Ser absolutt ikke bort i fra at en del kvinner dessverre har fått oppleve utløp av angst, depresjon, frustrasjon og nær PTSD symptomer fra sine politipartnere opp igjennom tiden.

Samtidig er screening til politiutdanningen forandret seg. I dag holder det ikke å være barsk og aggressiv for å komme inn på politihøgskolen. Det er en sterkere psykologisk screening en det var for 20 år siden. Heldigvis😊

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan godt hende det var mer aktuelt for 15-20 år siden, absolutt. Det har skjedd en del med politiet på denne tiden.

Politiet har en stressende jobb som kan bringe med seg mye psykiske belastninger. For 20 år siden var det nok langt dårligere rutiner for debriefing og samtaler etter særlig belastende hendelser en hva det er i dag. I tillegg har det vært en langsom «bedring» av kulturen innad i etaten over tid. Blant annet ved at det er flere kvinnelige ansatte i politiet og den effekten det har på et miljø.

Ser absolutt ikke bort i fra at en del kvinner dessverre har fått oppleve utløp av angst, depresjon, frustrasjon og nær PTSD symptomer fra sine politipartnere opp igjennom tiden.

Samtidig er screening til politiutdanningen forandret seg. I dag holder det ikke å være barsk og aggressiv for å komme inn på politihøgskolen. Det er en sterkere psykologisk screening en det var for 20 år siden. Heldigvis😊

Veldig bra, da har det blitt gjort et godt stykke arbeid på de årene 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei du politimann. Nei, kjenner meg ikke igjen. Synes politimenn ofte er arrogante og har et makt-og kontrollbehov. Overhode ikke appellerende. Ei heller er utdannelsen det. Dater helst menn med master og doktorgrad 

Anonymkode: 3e6d0...2b2

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Har venninner som jobber i politiet. Og det de forklarer om noen av de mennene som jobber der så får jeg helt avsmak. Er slike menn i alle yrker. Jeg vet det. Men nei de utnytter den makten dem har. Nei takk. Men kjenner også noen super politimenn altså. Men jeg blir ikke mo i knærne. 

Anonymkode: 457eb...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye galle.

Jeg kjenner en del politi, både menn og kvinner, gjennom mannen min, og hver eneste av dem er blant de flotteste jeg kjenner. Attraktive, veltrente, oppegående og hyggelige. Det er alltids noen unntak, men "snittkvaliteten" på folk i politiet er mye høyere enn i alle andre yrker jeg kjenner til iallefall 🥰

Anonymkode: 6c63a...c15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber også på krisesenter og har samme erfaring som deg. Mye godt samarbeid med omsorgsfulle politimenn (og kvinner). Kommer ikke på noen tilfeller hvor partneren var politi. 

Betyr ikke at de ikke finnes da, bare at jeg heller ikke kjenner tall på denne påstanden 😊

Anonymkode: 072ff...4ab

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi politi er moralens voktere, derfor er de mer moralske enn andre? Og mer til å stole på. Ærlige, oppriktige, gode mennesker. Veltrente er de også som regel. Det slår aldri feil! ❤️

Anonymkode: 060c0...fb8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...