gullfisken Skrevet 29. juli 2023 #1 Del Skrevet 29. juli 2023 Noen som har tips om selvklebende baderomstilbehør; toalettrullholder, knagger, håndklestenger så jeg slipper å bore i veggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg kjøpte mine på Clas O. Har hengt i snart ti år, både til dorull og håndkle... finnes fortsatt i butikk😊 https://www.clasohlson.com/no/Capere-toalettpapirholder/p/44-1858 Anonymkode: 9c499...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Del Skrevet 29. juli 2023 Bare unngå sugekopper! Det holder aldri. Anonymkode: fb25a...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Del Skrevet 29. juli 2023 Enig med foregående. Clas o og sugekopper. Og så vil jeg foreslå en modell av denne til dopapir hvis dere har plass. Har en lignende og går aldri tilbake til vegghengt. Anonymkode: 6c129...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Del Skrevet 29. juli 2023 Det av merket Tiger (som du selvfølgelig får kjøpt andre steder enn Jernia også)! Det sitter som et skudd. Skulle fjerne håndkleknaggen og henge opp ny (gikk fra svart til krom), og måtte bruke skrutrekker for å lirke den av flisa med tvang. Det følger med en liten alkoholserviett for å rengjøre underlaget der du skal feste. BRUK DEN! Det vil ikke sitte om underlaget er skittent/fullt av såperester og fett. Så vask ordentlig først, og så gå over med den alkoholservietten til slutt før du monterer. Da sitter det som spikra 🙂 https://www.jernia.no/search?text=tiger+bad Anonymkode: 967a2...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 29. juli 2023 #6 Del Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det av merket Tiger (som du selvfølgelig får kjøpt andre steder enn Jernia også)! Det sitter som et skudd. Skulle fjerne håndkleknaggen og henge opp ny (gikk fra svart til krom), og måtte bruke skrutrekker for å lirke den av flisa med tvang. Det følger med en liten alkoholserviett for å rengjøre underlaget der du skal feste. BRUK DEN! Det vil ikke sitte om underlaget er skittent/fullt av såperester og fett. Så vask ordentlig først, og så gå over med den alkoholservietten til slutt før du monterer. Da sitter det som spikra 🙂 https://www.jernia.no/search?text=tiger+bad Anonymkode: 967a2...8b9 Bruk fiskesnøre neste gang, det vil få den løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beliis Skrevet 29. juli 2023 #7 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg har kjøpt ulike merker, både på maxbo og amazon. Fungerer utmerket! Men vær obs på vektbegrensning dersom det er til hyller etc, noen tåler litt mer vekt enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bare unngå sugekopper! Det holder aldri. Anonymkode: fb25a...9e4 Jeg brukte sugekopper fra Ikea i flere år (nylig flyttet) og det fungerte bra. Holderen til dorullen løsnet maks en gang i året, mens de som jeg hang store våte håndklær eller tunge arbeidsklær etc kunne løsne et par ganger i året. Synes det er innafor, men jeg ville aldri hengt opp noe knuselig med dem, såklart. Det skal sies at jeg ikke gadd å gjøre det anbefalte forarbeidet før krokene ble hengt opp på nytt (vaske grundig/etter bruksanvisningen), mulig de ville sittet enda bedre om jeg hadde gjort det. Føler uansett at sugekoppene hang fast minst like godt som de knaggene jeg hadde som var festet med teip, forskjellen var at sugekoppene enkelt kunne klaskes fast på veggen igjen, mens teipknaggene var "ødelagt" første gang de falt ned. Anonymkode: 0a7cc...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Del Skrevet 30. juli 2023 Motelvibes skrev (13 timer siden): Bruk fiskesnøre neste gang, det vil få den løs. Takk for tips! 🙂 Men det gikk raskere å bare bruke flat skrutrekker forsiktig, enn å vente til dagen etterpå for å dra på butikken og kjøpe fiskesnøre, for så å dra hjem og fjerne. Men for de som har fiskesnøre tilgjengelig uansett, så er det nok gull 🙂 Anonymkode: 967a2...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 30. juli 2023 #10 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk for tips! 🙂 Men det gikk raskere å bare bruke flat skrutrekker forsiktig, enn å vente til dagen etterpå for å dra på butikken og kjøpe fiskesnøre, for så å dra hjem og fjerne. Men for de som har fiskesnøre tilgjengelig uansett, så er det nok gull 🙂 Anonymkode: 967a2...8b9 Så lenge flisene er intakte, er vel all good. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Del Skrevet 31. juli 2023 Rørleggere (og byggevarebutikker) har spesiallim og utstyr som dorullholdere og knagger tilpasset det, henger veldig bra. Hjemme er det +10 år nå uten at det har ramla ned Anonymkode: a29d6...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå