Pasha Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 det gikk ikke da jeg var der for et par år siden
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Ok, takk for svar! Det kan jo hende det har blitt noen endringer..? Kan jo håpe.
Shagya Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Jeg tror ikke at man kan bruke noe kontantkort i utlandet...
Gjest 2324 Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Jeg tror det er mulig å bruke kontantkort i utlandet, men at man må ha ganske mye "penger på kortet". Du kan jo bare ringe/sende en mail til netcom å høre.
Shagya Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Hm ja, når du sa det slo det meg at jeg kanskje en gang for lenge siden hadde hørt "over 500 kroner" ? Men, det finner du nok ut raskere hvis du tar kontakt med netcom som kan gi deg et sikkert svar
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 https://netcom.no/privat/kundeservice/dekni...ortiutland.html Trenger ikke ha et minimumsbeløp på kortet, nei
*Ariel* Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Tidligere var det noe om 500 ja. Var i England for noen år siden og hadde fyllt godt på kortet før vi reiste. Tenkte imidlertid ikke over at hver gang jeg mottok samtaler rant det også ut penger fra kortet mitt. Da kunne man heller ikke fylle på hva utlandet (jeg hadde kjøpt ekstra kort med), nå er det jo heldigvis sånn at man kan fylle på via nett. Endret 18. januar 2006 av *Ariel*
Pasha Skrevet 18. januar 2006 #9 Skrevet 18. januar 2006 På netcom sine sider har de en oversikt over hvilken land du kan bruke mobilen i.. De fleste land i euorpa går greit og man trenger ikke noe minstebeløp men i asia er det land som krever at du har abbonemnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå